kogu su postide seeria võtaks kokku niimoodi:
sa oled kas väga rumal, või väga kaval ja ei taha tunnistada oma viga.
Tsiteeri:
Seal on öeldud "Ford EDIS coils need dwell 4ms".
ma isegi tsiteerisin seda eelnevalt, seal pole kirjas edis juhtimisest, on vaid poolid, vastupidiselt sinu väidetele
Tsiteeri:
See firmware versioon mida nad siis kasutasid, seda ei võimaldanud, juba pea aasta kasutatakse overlapping dwelli VEMSides.
mis sa sest siis rahvale nina alla hõõrud et soft ei jõua kui soft on olemas
paneme nüüd sinu postid ritta:
siin sinu bs pooli laadimiseks jääva aja kohta:
Tsiteeri:
kasutades Fordi EDIS süsteemi, mille suureks miinuseks on selle süütepooli suur laadeaeg, 4ms, sest EDIS moodul tahab iga mootori töötsükli kohta saada silindrite arvu süüteimpullse, mis teeb 6silindrilise mootori EDIS mooduliga juhtimise juba jamaks: alates ~5000 pöördest jääb laadeaega iga süüteimpulsi vahele vaid 2.87ms (sisse arvestatud ka 0.4ms coil-off aeg).
parandus 1:
Tsiteeri:
Fakt on see, et selline jama on konkreetselt M20 turbomootoriga autol ette tulnud.
Sry, 7000 pöördel, mitte 5000ndel.
arusaamatu jutt kus pole edisest juttu, üldine jutt 6 sil mootori kohta, jagad ühe pooli laadeaja kolmega ( misjaoks?) :
Tsiteeri:
Patrik, kõigepealt tuleks endale selgeks teha, mitu trigger eventi 6silindriline mootor vajab wasted sparki puhul 1 pöörde jooksul 3 (kolm) süüteimpulssi. 7000-l pöördel võtab 1 pööre aeg täpselt 8,57 ms, mis kolmega jagatuna teeb 2,86ms. Kui sinna arevstada ka veel coil-off aeg 400us (0,4ms), siis efektiivseks süüteimpulsi ajaks jääb palju? 2,46 ms.
üritad tõestada näite põhjal, näites ainult poolid, moodulist pole haisugi, sel hetkel pole vemsil overlappingut ja nüüd on, selle jätad mainimata:
Tsiteeri:
Loe siit, konkreetne juhus siin mustvalgel kirjas:
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... FPeppesBmw Siiamaani võttis mootori kõikide silindrite töötsükkel aega 2 väntvõlli pööret, ehk siis 6 silindrilise puhul on vaja kumbagi pöörde ajal KOLME süüteimpulssi. Seda sa ise ütlesidki, 120 kraadi vahe, mida sa veel üritad selgitada siis? Kokku kestab 6silindrilise töötsükkel 720 kraadi. Sellepärast ongi asja nime wasted spark. Iga ws kahest süüteimpulsist läheb 1 alati raisku.
Kas sinu 6silindriline mootor on teistmoodi või?
valetad juhtmestiku halvasti tegemise kohta, soovitad uuesti wasted spark poolide tööpõhimõte selgeks teha, ei saa aru kas jutt käib nüüd ikka edise poolidest, moodulist või tavalistest poolidest, siis esitad täiesti kontrollimata fakti (mõttetu):
Tsiteeri:
Sul on õigus oma arvamusele. Aga see arvamus tuleb mehe suust, kes ei saanud isegi VEMSi juhtmestiku ehitamisega korralikult hakkama (tead küll, kelle autost jutt käib).
Soovitus sulle: kui sa ikka ei saa aru, kuidas wasted spark poolid töötavad, siis tee enne see endale selgeks, visualiseeri see mõttes 6silindrilise auto mootoriga läbi, nt R6-ga, ja siis mõtle, kas on mõtet siin teemas kärkima hakata või mitte.
Sina peaksid praegu oma teadmised üle vaatama.
EDIT: Sinu management ei tea overlapping dwellist essugi, VEMSil juba ammu kasutusel see.
_________________
selle viimase peale olen nõus jällegi kihla vedama: sds käib kuni 12000pöördeni nende poolidega, see jätab ilma overlappinguta ühe pooli tööajaks 5ms jagatud kolmega mis on täiesti ebaloogiline aeg
nüüd paned täiesti endale vastu, kirjas edis poolid. ühe süütedraiveri jutt ???kui edis moodulit juhitakse ühe süütedraiveri abil siis kuidas on võimalik overlapping dwell mis nüüd vemsil on, täitsa segi jutt:
Tsiteeri:
Miks ma panin selle lingi sinna üles? Ja seal on kirjas Ford EDIS moodul. Sellepärast, et EDIS moodulit juhitakse ühe süütedraiveri kaudu, selle pärast jääbki laadeaega väheks.
mis puutub moodulit siis mina ei tea kuidas selle siseselt seal asi lahendatud on kuid kui kasutada poole koos mooduliga ja juhtida seda ühe draiveriga siis kuidas küll see moodul aru saab millist pooli süüdata kõigepealt?
kui kasutada tervenisti edis süsteemi siis on selleks edis jaoks toodetud trigger wheel tühja kohaga ( mitte 60-2) ja talle on täpselt väntvõlli asend teada.
annan sulle võimaluse seletada mismoodi on võimalik ühe süütedraiveriga kolme edis pooli juhtida:
Tsiteeri:
AINUS võimalus on anda kolm impulssi ja üks sünc impulss ajust kuid sellest pole sa juttu teinud ja vaevalt vems, ms või misiganes aju seda toetab- see oleks ebaratsionaalne (tobe)
hakkad vastu mingist sdsist puhuma et selle jaoks tuleb andur paigaldada-sa ikka loed ka mis teised kirjutavad?
nüüd on saanud edis moodulist uuesti ainult poolid:
Tsiteeri:
Loe siis uuesti. Enne ütlesid, et ei saanud aru, mis seal kirjas oli. Seal on öeldud "Ford EDIS coils need dwell 4ms". EDIS on aint wasted spark, mitte eraldi poolid silindreile. Jutt on EDISe wasted spark süütepoolist.
Ja ei ole võimalik? See firmware versioon mida nad siis kasutasid, seda ei võimaldanud, juba pea aasta kasutatakse overlapping dwelli VEMSides.
Tsiteeri:
Enne ütlesid, et ei saanud aru
see oli kuunole:
Tsiteeri:
ilma komadeta jääb mulle jutt veidi segaseks
kirjutasin võimalusest kuidas edis moodulit juhtida:
Tsiteeri:
mis puutub moodulit siis mina ei tea kuidas selle siseselt seal asi lahendatud on kuid kui kasutada poole koos mooduliga ja juhtida seda ühe draiveriga siis kuidas küll see moodul aru saab millist pooli süüdata kõigepealt?
kui kasutada tervenisti edis süsteemi siis on selleks edis jaoks toodetud trigger wheel tühja kohaga ( mitte 60-2) ja talle on täpselt väntvõlli asend teada.
sinu vastus:
Tsiteeri:
ja mingist tehase tooth wheelide toetusest pole juttugi.
kogu selle keerulise jutuga oled ära laveerinud algsest teemast: kas ms suudab edis poolidega süüdada üle 6000 rpm või mitte? kuna näite tood sa ainult poolide kohta siis edise süsteemi jõuetust sa välja ei too.