vems-profile v isearetaale?
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
vems-profile v isearetaale?
Igasugused originaalajuga katsetamised lõppevad varem või hiljem kurvalt. Kogu parem natuke raha ja osta mingi odavam management peale! Auto hakkab sul oluliselt paremini liikuma ja väiksema riskiga et paja laiali lased! Iga kett on täpselt nii tugev kui tema kõige nõrgem lüli!
Vems on siin laialt levinud isearetajate hulgas, ma arvan et pikemas plaanis tasub see muretseda!
M
EDIT by Kuuno-tegin pooleks kuna oli teises teemas OT
Vems on siin laialt levinud isearetajate hulgas, ma arvan et pikemas plaanis tasub see muretseda!
M
EDIT by Kuuno-tegin pooleks kuna oli teises teemas OT
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
isearetajate??? mine seenele Markus arvad et sinu Tateck on parem või Vems vähem levinud??? mõlemad on väga head ajud, Tateckil on nimi ja see juba maksab.Audiophile kirjutas:Igasugused originaalajuga katsetamised lõppevad varem või hiljem kurvalt. Kogu parem natuke raha ja osta mingi odavam management peale! Auto hakkab sul oluliselt paremini liikuma ja väiksema riskiga et paja laiali lased! Iga kett on täpselt nii tugev kui tema kõige nõrgem lüli!
Vems on siin laialt levinud isearetajate hulgas, ma arvan et pikemas plaanis tasub see muretseda!
M
reostasin küll posti kuid elate üle
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
rahuMarko kirjutas:isearetajate??? mine seenele Markus arvad et sinu Tateck on parem või Vems vähem levinud??? mõlemad on väga head ajud, Tateckil on nimi ja see juba maksab.Audiophile kirjutas:Igasugused originaalajuga katsetamised lõppevad varem või hiljem kurvalt. Kogu parem natuke raha ja osta mingi odavam management peale! Auto hakkab sul oluliselt paremini liikuma ja väiksema riskiga et paja laiali lased! Iga kett on täpselt nii tugev kui tema kõige nõrgem lüli!
Vems on siin laialt levinud isearetajate hulgas, ma arvan et pikemas plaanis tasub see muretseda!
M
reostasin küll posti kuid elate üle
see et vems isearetajate hulgas levinud on ei tähenda et ta parem, halvem on
kõik ei tea veel lihtsalt mis on hea :P
Kui ise aretamisest ja odavusest rääkida siis teemaks ikka MegaSquirt mitte Vems vms. Igasuguse aju esimeseks asjaks on ikka korralik seadistamine ja testimine - nagu on ka siin foorumis erinevad inimesed tõestanud, et saab korralikult käima nii ühe kui teisega.Audiophile kirjutas:Igasugused originaalajuga katsetamised lõppevad varem või hiljem kurvalt. Kogu parem natuke raha ja osta mingi odavam management peale! Auto hakkab sul oluliselt paremini liikuma ja väiksema riskiga et paja laiali lased! Iga kett on täpselt nii tugev kui tema kõige nõrgem lüli!
Vems on siin laialt levinud isearetajate hulgas, ma arvan et pikemas plaanis tasub see muretseda!
M
kinks @ järgmine hooaeg MS peal
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
SMT6'ga saab süüdet muuta ja plaan oli muretsega megasquirt, aga asi jäi katki kui kuulsin kui perse kukkund eesti toll on, suht kiire on koguaeg ja ei ole aega mässata, kui kellelgi üle võib alati PS'i pakkumise teha...
Viimati muutis veider, 21.11.2006 19:49, muudetud 1 kord kokku.
No comment!
Kui sa VEMSi teemasse rohkem süveneksid, siis näed, et VEMSi saab ka "poolfabrikaadina" osta, ise kokku joota ja mis võimaldab päris kenasti raha kokku hoida ja ülisoodsa hinna eest kõikide võimalustega aju saada. Millalgi arvutasin kokku, et kui MS-le juurde aretada kõik asjad, mis VEMSil juba eos olemas (hi-Z, lo-Z pihustite, COP, WB, EGT jm toetus), tuleks MS kallim. Vabalt kasutatavaid väljundeid ja VEMSi riistvara võimsust poleks ikka (MS II on selle lähedal, aga ikka lahjem).kinks kirjutas:Kui ise aretamisest ja odavusest rääkida siis teemaks ikka MegaSquirt mitte Vems vms. kinks @ järgmine hooaeg MS peal
Võiks lausa spliti teha ja viimased postid Standalone ajude alla tõsta vms.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Marko, sul on ikka eriliselt madal kriitikalävi. Ma ju ei öelnud et Vems on halb, või Tatech hea, või vastupidi. Aga arvestades kui palju see valmis seade maksab, siis sellele vastu ei saa..seepärast ka selline soovitus!
isearetajate??? mine seenele Markus arvad et sinu Tateck on parem või Vems vähem levinud??? mõlemad on väga head ajud, Tateckil on nimi ja see juba maksab.
reostasin küll posti kuid elate üle
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audiophile kirjutas:Marko, sul on ikka eriliselt madal kriitikalävi. Ma ju ei öelnud et Vems on halb, või Tatech hea, või vastupidi. Aga arvestades kui palju see valmis seade maksab, siis sellele vastu ei saa..seepärast ka selline soovitus!
isearetajate??? mine seenele Markus arvad et sinu Tateck on parem või Vems vähem levinud??? mõlemad on väga head ajud, Tateckil on nimi ja see juba maksab.
reostasin küll posti kuid elate üle
asi polnud ajude võrdluseks vaid suhtumine VEMS ikkagi proffesionaalseks kasutamiseks mõeldud. need kes eestis seda omavad on ostuga väga rahul, sama hinnaga paremat asja annab tahta
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
No mis on maailmatase? Kas see, et asi on laialt levinud või mille peal seda kasutatakse?
Skandinaavias, eriti Rootsis on VEMS üks enamlevinud süsteeme, lisaks niisama hobiautodel kasutamisele leiab neid nt ka off-shore mootorpaatide, päris-dragsterite jm küljest. VEMS v3.0-3.3 on alles paar aastat nö turul ka olnud.
Päris professionaalsed tiimid, nt FIA GT sarja autode omad, ilmselt ei hakka ei VEMSi (ega ka mitte AEM'i, Haltechi, SDS'i, Electromotive'i jm) ilmselt kunagi laialdaselt kasutama, sest nende jaoks pole maksumus oluline ja neil on lepingud suurtootjate või high-end ajude tootjatega (Bosch, TAG, Prodrive, Marelli (nt F1 autodele teeb ajusid), LifeRacing, Mektronik jt), kes teevad neile just nende autole vajaliku aju ja seadistamiseks on oma mees olemas.
Nö pool-professionaalsesse klassi kuuluvad Autronic'u ja Moteci tippmudelid.
Skandinaavias, eriti Rootsis on VEMS üks enamlevinud süsteeme, lisaks niisama hobiautodel kasutamisele leiab neid nt ka off-shore mootorpaatide, päris-dragsterite jm küljest. VEMS v3.0-3.3 on alles paar aastat nö turul ka olnud.
Päris professionaalsed tiimid, nt FIA GT sarja autode omad, ilmselt ei hakka ei VEMSi (ega ka mitte AEM'i, Haltechi, SDS'i, Electromotive'i jm) ilmselt kunagi laialdaselt kasutama, sest nende jaoks pole maksumus oluline ja neil on lepingud suurtootjate või high-end ajude tootjatega (Bosch, TAG, Prodrive, Marelli (nt F1 autodele teeb ajusid), LifeRacing, Mektronik jt), kes teevad neile just nende autole vajaliku aju ja seadistamiseks on oma mees olemas.
Nö pool-professionaalsesse klassi kuuluvad Autronic'u ja Moteci tippmudelid.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja õige ta on, sest selge, et know-how maksab, samuti elektroonikaosad, millest aju tehakse, kuid siiski mitte nii palju, kui arvata võib.rookie kirjutas:No ma arvan, et aftermarket EMS süsteemidega juhtub Eesti turul varsti see, mis juhtus olmeelektroonikaga aastaid tagasi. Tekib konkurents ja hinnad loksuvad ise paika (so madalamaks).
Kui me siin nt Tevalo hindasid hakkame vaatama, siis selle järgigi tuleks nt korraliku high-end aju pihustite kontroll-plokk koos flyback'iga maksma paar tuhat krooni. Aga see pole ainuke asi, ja nii tundubki, et kõik on jube kallis. Tegelikkuses aga saavad ajude tootjad juppide valmistajailt meie jaoks absurdseid allahindlusi (70-90% jne).
Fakt on siiski see, et konkurents paneb asja paika.
ja eks niisamagi tavaliste osade müüjatele meeldib Eesti (ja teiste väikeste riikide) turgusid peedistada, sest miks muidu saab VEMSi webshopist täiesti letihinnaga mitmeid Boschi tooteid 35-40% soodsamalt, kui meilt siit Eesti olevast toredast Bakt Kaubanduse AS-ist (Boschi ametlik esindaja)?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma nüüd paugutan tühja natukene ilma teemat sügavuti valdamata aga...
...kas igasuguseid erinevaid ajusid kasutavad inimesed oskavad ka öelda, palju nad reaalselt võimalikust potensiaalist, võimalustest ja "võimsusest" erinevate mootorijuhtimiselektroonika puhul ära kasutavad?
Minu meelest ei ole mõtet maksta võimaluste eest, mida ma ei kasuta (kui rääkida VEMS vs Megasquirt võrdluse põhjal).
Kas kellelgi on tekkinud kunagi üldse probleeme, et milleskti jääb väheks vms. ?
VEMS´i ja MS hinnavahe on mingi 3 kordne... miks ma peaks ostma VEMS-i kui mulle piisab MS-st?
...kas igasuguseid erinevaid ajusid kasutavad inimesed oskavad ka öelda, palju nad reaalselt võimalikust potensiaalist, võimalustest ja "võimsusest" erinevate mootorijuhtimiselektroonika puhul ära kasutavad?
Minu meelest ei ole mõtet maksta võimaluste eest, mida ma ei kasuta (kui rääkida VEMS vs Megasquirt võrdluse põhjal).
Kas kellelgi on tekkinud kunagi üldse probleeme, et milleskti jääb väheks vms. ?
VEMS´i ja MS hinnavahe on mingi 3 kordne... miks ma peaks ostma VEMS-i kui mulle piisab MS-st?
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
miks sa pead omama autot kui saad bussiga liikudakinks kirjutas:Ma nüüd paugutan tühja natukene ilma teemat sügavuti valdamata aga...
...kas igasuguseid erinevaid ajusid kasutavad inimesed oskavad ka öelda, palju nad reaalselt võimalikust potensiaalist, võimalustest ja "võimsusest" erinevate mootorijuhtimiselektroonika puhul ära kasutavad?
Minu meelest ei ole mõtet maksta võimaluste eest, mida ma ei kasuta (kui rääkida VEMS vs Megasquirt võrdluse põhjal).
Kas kellelgi on tekkinud kunagi üldse probleeme, et milleskti jääb väheks vms. ?
VEMS´i ja MS hinnavahe on mingi 3 kordne... miks ma peaks ostma VEMS-i kui mulle piisab MS-st?
kas MS-il on WB, EGT, launch control, boost control solenoidi juhtimine jne võimalused peal? need on praktilised asjad.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]