vems-profile v isearetaale?

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

vems-profile v isearetaale?

Postitus Postitas Audiophile »

Igasugused originaalajuga katsetamised lõppevad varem või hiljem kurvalt. Kogu parem natuke raha ja osta mingi odavam management peale! Auto hakkab sul oluliselt paremini liikuma ja väiksema riskiga et paja laiali lased! Iga kett on täpselt nii tugev kui tema kõige nõrgem lüli!

Vems on siin laialt levinud isearetajate hulgas, ma arvan et pikemas plaanis tasub see muretseda!


M

EDIT by Kuuno-tegin pooleks kuna oli teises teemas OT
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Audiophile kirjutas:Igasugused originaalajuga katsetamised lõppevad varem või hiljem kurvalt. Kogu parem natuke raha ja osta mingi odavam management peale! Auto hakkab sul oluliselt paremini liikuma ja väiksema riskiga et paja laiali lased! Iga kett on täpselt nii tugev kui tema kõige nõrgem lüli!

Vems on siin laialt levinud isearetajate hulgas, ma arvan et pikemas plaanis tasub see muretseda!


M
isearetajate??? mine seenele Markus ;) arvad et sinu Tateck on parem või Vems vähem levinud??? mõlemad on väga head ajud, Tateckil on nimi ja see juba maksab.
reostasin küll posti kuid elate üle :)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Marko kirjutas:
Audiophile kirjutas:Igasugused originaalajuga katsetamised lõppevad varem või hiljem kurvalt. Kogu parem natuke raha ja osta mingi odavam management peale! Auto hakkab sul oluliselt paremini liikuma ja väiksema riskiga et paja laiali lased! Iga kett on täpselt nii tugev kui tema kõige nõrgem lüli!

Vems on siin laialt levinud isearetajate hulgas, ma arvan et pikemas plaanis tasub see muretseda!


M
isearetajate??? mine seenele Markus ;) arvad et sinu Tateck on parem või Vems vähem levinud??? mõlemad on väga head ajud, Tateckil on nimi ja see juba maksab.
reostasin küll posti kuid elate üle :)
rahu
see et vems isearetajate hulgas levinud on ei tähenda et ta parem, halvem on :)
kõik ei tea veel lihtsalt mis on hea :P
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas kinks »

Audiophile kirjutas:Igasugused originaalajuga katsetamised lõppevad varem või hiljem kurvalt. Kogu parem natuke raha ja osta mingi odavam management peale! Auto hakkab sul oluliselt paremini liikuma ja väiksema riskiga et paja laiali lased! Iga kett on täpselt nii tugev kui tema kõige nõrgem lüli!

Vems on siin laialt levinud isearetajate hulgas, ma arvan et pikemas plaanis tasub see muretseda!

M
Kui ise aretamisest ja odavusest rääkida siis teemaks ikka MegaSquirt mitte Vems vms. Igasuguse aju esimeseks asjaks on ikka korralik seadistamine ja testimine - nagu on ka siin foorumis erinevad inimesed tõestanud, et saab korralikult käima nii ühe kui teisega.

kinks @ järgmine hooaeg MS peal
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

SMT6'ga saab süüdet muuta ja plaan oli muretsega megasquirt, aga asi jäi katki kui kuulsin kui perse kukkund eesti toll on, suht kiire on koguaeg ja ei ole aega mässata, kui kellelgi üle võib alati PS'i pakkumise teha...
Viimati muutis veider, 21.11.2006 19:49, muudetud 1 kord kokku.
No comment!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

kinks kirjutas:Kui ise aretamisest ja odavusest rääkida siis teemaks ikka MegaSquirt mitte Vems vms. kinks @ järgmine hooaeg MS peal
Kui sa VEMSi teemasse rohkem süveneksid, siis näed, et VEMSi saab ka "poolfabrikaadina" osta, ise kokku joota ja mis võimaldab päris kenasti raha kokku hoida ja ülisoodsa hinna eest kõikide võimalustega aju saada. Millalgi arvutasin kokku, et kui MS-le juurde aretada kõik asjad, mis VEMSil juba eos olemas (hi-Z, lo-Z pihustite, COP, WB, EGT jm toetus), tuleks MS kallim. Vabalt kasutatavaid väljundeid ja VEMSi riistvara võimsust poleks ikka (MS II on selle lähedal, aga ikka lahjem).
Võiks lausa spliti teha ja viimased postid Standalone ajude alla tõsta vms.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Marko, sul on ikka eriliselt madal kriitikalävi. Ma ju ei öelnud et Vems on halb, või Tatech hea, või vastupidi. Aga arvestades kui palju see valmis seade maksab, siis sellele vastu ei saa..seepärast ka selline soovitus!
isearetajate??? mine seenele Markus arvad et sinu Tateck on parem või Vems vähem levinud??? mõlemad on väga head ajud, Tateckil on nimi ja see juba maksab.
reostasin küll posti kuid elate üle
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Audiophile kirjutas:Marko, sul on ikka eriliselt madal kriitikalävi. Ma ju ei öelnud et Vems on halb, või Tatech hea, või vastupidi. Aga arvestades kui palju see valmis seade maksab, siis sellele vastu ei saa..seepärast ka selline soovitus!
isearetajate??? mine seenele Markus arvad et sinu Tateck on parem või Vems vähem levinud??? mõlemad on väga head ajud, Tateckil on nimi ja see juba maksab.
reostasin küll posti kuid elate üle

asi polnud ajude võrdluseks vaid suhtumine ;) VEMS ikkagi proffesionaalseks kasutamiseks mõeldud. need kes eestis seda omavad on ostuga väga rahul, sama hinnaga paremat asja annab tahta :)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

asja point oli ikkagi see, et ta ON levinud isearetajate seas nö maailmatasemel rahvas teda pms veel ei tea minuarust:)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

No mis on maailmatase? Kas see, et asi on laialt levinud või mille peal seda kasutatakse?
Skandinaavias, eriti Rootsis on VEMS üks enamlevinud süsteeme, lisaks niisama hobiautodel kasutamisele leiab neid nt ka off-shore mootorpaatide, päris-dragsterite jm küljest. VEMS v3.0-3.3 on alles paar aastat nö turul ka olnud.
Päris professionaalsed tiimid, nt FIA GT sarja autode omad, ilmselt ei hakka ei VEMSi (ega ka mitte AEM'i, Haltechi, SDS'i, Electromotive'i jm) ilmselt kunagi laialdaselt kasutama, sest nende jaoks pole maksumus oluline ja neil on lepingud suurtootjate või high-end ajude tootjatega (Bosch, TAG, Prodrive, Marelli (nt F1 autodele teeb ajusid), LifeRacing, Mektronik jt), kes teevad neile just nende autole vajaliku aju ja seadistamiseks on oma mees olemas.
Nö pool-professionaalsesse klassi kuuluvad Autronic'u ja Moteci tippmudelid.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

No ma arvan, et aftermarket EMS süsteemidega juhtub Eesti turul varsti see, mis juhtus olmeelektroonikaga aastaid tagasi. Tekib konkurents ja hinnad loksuvad ise paika (so madalamaks).
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

rookie kirjutas:No ma arvan, et aftermarket EMS süsteemidega juhtub Eesti turul varsti see, mis juhtus olmeelektroonikaga aastaid tagasi. Tekib konkurents ja hinnad loksuvad ise paika (so madalamaks).
Ja õige ta on, sest selge, et know-how maksab, samuti elektroonikaosad, millest aju tehakse, kuid siiski mitte nii palju, kui arvata võib.
Kui me siin nt Tevalo hindasid hakkame vaatama, siis selle järgigi tuleks nt korraliku high-end aju pihustite kontroll-plokk koos flyback'iga maksma paar tuhat krooni. Aga see pole ainuke asi, ja nii tundubki, et kõik on jube kallis. Tegelikkuses aga saavad ajude tootjad juppide valmistajailt meie jaoks absurdseid allahindlusi (70-90% jne).
Fakt on siiski see, et konkurents paneb asja paika.
ja eks niisamagi tavaliste osade müüjatele meeldib Eesti (ja teiste väikeste riikide) turgusid peedistada, sest miks muidu saab VEMSi webshopist täiesti letihinnaga mitmeid Boschi tooteid 35-40% soodsamalt, kui meilt siit Eesti olevast toredast Bakt Kaubanduse AS-ist (Boschi ametlik esindaja)?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Raceboy kirjutas:No mis on maailmatase? Kas see, et asi on laialt levinud või mille peal seda kasutatakse?
Maailmatasemel on levinud BOSCH, Siemens jne süsteemid... :)
VEMS, Tatech, Hestec, Autronic jne on levinud "isearetajate seas"... 8)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas kinks »

Ma nüüd paugutan tühja natukene ilma teemat sügavuti valdamata aga...

...kas igasuguseid erinevaid ajusid kasutavad inimesed oskavad ka öelda, palju nad reaalselt võimalikust potensiaalist, võimalustest ja "võimsusest" erinevate mootorijuhtimiselektroonika puhul ära kasutavad?
Minu meelest ei ole mõtet maksta võimaluste eest, mida ma ei kasuta (kui rääkida VEMS vs Megasquirt võrdluse põhjal).

Kas kellelgi on tekkinud kunagi üldse probleeme, et milleskti jääb väheks vms. ?

VEMS´i ja MS hinnavahe on mingi 3 kordne... miks ma peaks ostma VEMS-i kui mulle piisab MS-st?
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

kinks kirjutas:Ma nüüd paugutan tühja natukene ilma teemat sügavuti valdamata aga...

...kas igasuguseid erinevaid ajusid kasutavad inimesed oskavad ka öelda, palju nad reaalselt võimalikust potensiaalist, võimalustest ja "võimsusest" erinevate mootorijuhtimiselektroonika puhul ära kasutavad?
Minu meelest ei ole mõtet maksta võimaluste eest, mida ma ei kasuta (kui rääkida VEMS vs Megasquirt võrdluse põhjal).

Kas kellelgi on tekkinud kunagi üldse probleeme, et milleskti jääb väheks vms. ?

VEMS´i ja MS hinnavahe on mingi 3 kordne... miks ma peaks ostma VEMS-i kui mulle piisab MS-st?
miks sa pead omama autot kui saad bussiga liikuda :x
kas MS-il on WB, EGT, launch control, boost control solenoidi juhtimine jne võimalused peal? need on praktilised asjad.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Vasta