Plasmet 1000 EUR Race 2006 - 8. juuli Tartu Raadi lennuväli

Klubi üritused, ametlikud võistlused ja igasugused muud autodega seonduvad üritused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

ega ka meie niisama passi :-D
konkurents on edasiviiv jõud :))
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Silwer kirjutas:
Taavi kirjutas:B-klassis 200SX-id tegid puhta töö!
Jah, kuid näha on et kaks Audi S2 hakkavad teid seal varsti hirmutama - vahed ei ole just suured... :)
Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske. Minu mootor alles lahti võtmata :P Aga eks näis kas hakkan üldse tegutsema sinna suunas, kõigi eelduste kohaselt järgmine aasta üks teine ES-Tuningu S14 lööb lõppkiirusvõistlustel B-klassis platsi puhtaks. Nigel oleks küll kaotada autodele millel pikk ridaviis mootor tervenisti esiteljest eespool :P

Muideks mitut saksa päritolu autot klasside top 3 seas näete? :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Taavi kirjutas: ...kõigi eelduste kohaselt järgmine aasta üks teine ES-Tuningu S14 lööb lõppkiirusvõistlustel B-klassis platsi puhtaks.
Järgmine hooaeg on veel kaugel, selleks ajaks jõuab palju uusi autosid radadele ning hakkavad uued tuuled puhuma :)
Ega keegi lihtsalt oota oma tulemust, igaüks tegutseb selleks jõudu/tahtmist mööda.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Taavi kirjutas: Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske.
Reimo auto sõitis esimeses sõidus 227km/h ja seda vaid 1,6 bar rõhuga. Samas on selle auto mootor projekteeritud Jyrki Repo poolt kasutamaks 2,5+ bar ülerõhku. Lihtsalt auto on siiani veel korralikult seadistamata, kuna Soomes seadistamise ajal tekkisid mingisugused probleemid wastegate, selle solenoidi ja by-pass klapiga mis hakkasid nende rõhkude juures juba vastu töötama...

Teine sõit läks tal eemalduda tahtnud kapoti tõttu aia taha:

Pilt
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
jannyy
Postitusi: 44
Liitunud: 08.06.2005 13:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jannyy »

Äkki sa oskad öelda, mis on need eeldatavad jõunumbrid 2.5bari puhul?
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

jannyy kirjutas:Äkki sa oskad öelda, mis on need eeldatavad jõunumbrid 2.5bari puhul?
Eks see paistab kui kunagi korralikult mõõdetud saab.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Silwer kirjutas:
Taavi kirjutas: Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske.
Reimo auto sõitis esimeses sõidus 227km/h ja seda vaid 1,6 bar rõhuga. Samas on selle auto mootor projekteeritud Jyrki Repo poolt kasutamaks 2,5+ bar ülerõhku. Lihtsalt auto on siiani veel korralikult seadistamata, kuna Soomes seadistamise ajal tekkisid mingisugused probleemid wastegate, selle solenoidi ja by-pass klapiga mis hakkasid nende rõhkude juures juba vastu töötama...

Teine sõit läks tal eemalduda tahtnud kapoti tõttu aia taha:
Nagu Viljar (siin foorumis riceburner) võistlustel ütles, et alati läheb midagi tuksi, alati on mingid agad. Eranditult kõikidel kordadel leiab selle AGA. Naljakas aga tõsi. Saaksin ka ju öelda, et aga minu auto on aastaringne dailydriver ja aga mootori sisu 100% stock ja lahti võtmata. Ma sõitsin ka kohale 2 silindrit korralikult ei töötanud, küünlad mustad ja tükkideks jne jne. Õnneks sai kõik korda ja üritus lõppes hästi.
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Postitus Postitas topgear »

Pilt
Kasutaja avatar
prr
Postitusi: 160
Liitunud: 17.12.2004 13:37
Asukoht: tar2

Postitus Postitas prr »

kes ei näinud...

[url]http://www.tv.ee/static/manager/pildid/console/tv.ee/f_clip.asp?videoid={4F706589-03E5-4221-9C36-E53EF04321FF}[/url]
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Renn kirjutas: 230 km/h ja B-klassi 2 koht pole paha :))
üllatasid kõiki, ilmselt ka iseennast. Väga tubli !
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

555vrx kirjutas:
Renn kirjutas: 230 km/h ja B-klassi 2 koht pole paha :))
üllatasid kõiki, ilmselt ka iseennast. Väga tubli !
minupoolt suurem "respect" iseehitajale :) kuigi loodan tulevikus näha veelkiiremaid nissaneid es'ist sest kõik mis liigub turbo jõul on huvitav :)
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

:)
Läti kodanikul Janis Jegers olid boosti lekkega probleemid, nagu ka Margusel.
Nii, et järgmine aasta läheb asi päris hulluks kätte konkurentsi osas.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Jah Kuuno, iseehitajad väärivad austust, raske on neil ja iga aastaga järjest raskemaks läheb...

Samvel @ iseehitajana ühtteist ka saavutanud
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Hehee, selle S13-e peal on ka tükike minu porschest (K26/8). Vaatasin et Evely on kunagi sõitnud sama tulemuse kerdi porschega e 230kmh. Päris kõva tulem ikka. (Y)

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

iseehitajate kohta niipalju, et kahju, et tulemustes seda arvestada ei saa, kui palju ise tehtud on. Mõni ostab poest ilusa kiire auto, ei tea, mis seal kapoti all ongi ja käib siis sellega kõvatamas.

Kahjuks pean ka mainima, et ei pea suurt lugu ka nendest, kes lasevad endale ehitada. Minuarvates oleks aus, kui võistluste kokkuvõtte tabelis oleks iga ES'is ehitatud auto taga nimi ES tuning, mitte see, kes niiöelda sponsoreeris.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vasta