Tere Turboclubi pere.
Et foorum päris välja ei sureks, mõtlesin hakkan ka teemat pidama.
Autoks
Audi 100 1991a väljalase ning tehasest tubli kaheliitrise mootoriga.
Kuna see hakkas ajale jalgu jääma, siis sai hakkatud mõtlema aletrnatiive. Auto seisis üle 6a, kui 2020 kevadel Mooseworksi abiga sai tehtud täis swap.
Manuaal kastiga ning kahjuks esiveoline isend.
Spec list on lihtne.
Stock AEB 1.8t
Süütepoolid TFSI
Pihustid Siemens 850cc
Ajuks Ms2v3
Juhtmestik by Mooseworks
Sisselaske torustik 2.5 tolli alumiinium by Mooseworks
Turbo orignaal k03
Segu valvab Innovate
Detonatsiooni kontroller.
Vkmist InterCooler
Fmici China Blowoff
Boosti reguleerib elektrooniliselt.
Väljalase hetkel originaal 2.0 oma.
Autole pandud palju S4 C4 vidinaid nii sisemusse kui välimusse.
Tagapaneeliks vähe leiduv Treseri paneel ehk rahvakeeli hella black.
Auto sai ehitatud hetkel originaal turbo ja väljalaskega, et saada maanteeametis ametlikult arvele.
See kadalipp on hetkel tehtud ning auto ootab uut kollektorit, mille otsa peaks minema GT3582-8 replica turbo.
Siis tuleb ka uus väljalase.
Samuti ei raatsinud esimest s4 originaal stanget lõikuda ning tellisin Gup-tuning.ee-st asendus stange. Seegi ootab hetkel paigaldust.
Päris esimesi pilte kahjuks ei leidnud, auto on olnud minu käes aastast 2003 ning ilmselt jääb veel aastateks.