Laupäeval siis toimus katse kaks minu 13 sekundi püüdlustest ning enne seda sain siis eelnevalt lubatud asjad peaaegu, et tehtudki.
Ühemassiline hooratas koos veidi kangema siduriga(35 eurone 2.5tdi korv[ca 850kg clampi] + R ketas) sai külge, turbole uus billet tiivik koos külmakojaga on ka oma koha leidnud, ning 440cc pihustid annavad ka nüüd rõõmsalt kütet mootorile.
Esimene vajutus neljapäeva õhtul ja... tõmbas kohe siduri ringi, mis pani ehmatusega läbi mõtlema kõik sammud mis tehtud said, lootuses, et midagi valesti sai. Õnneks kaasvõitleja kõrvalistmelt nii kõvasti ei ehmatanud ja küsis kohe kas ma kõik ilusti puhtaks pesin enne kokku kruvimist.. minu vastuse peale, et "ilmselgelt ju mitte," saime kõhutäie naerda oma rumaluse üle ja katsetamine jätkus.
Kuna ketas oli kasutatud ja seisnud kusagil nn pasahunnikus, siis võis seal seda sodi omajagu peal olla, kuid mida aeg edasi seda vähematel kordadel ta libises ja õhtu lõpuks toimetas juba nii nagu peab.
Igatahes, that sorted out, muus osas seadistamine läks enamvähem valutult ja auto toimib oluliselt paremini kui enne. Küll aga said pihustid kahtlaselt ruttu otsa, aga kuna iga tõmbega olid segud ja muud näidud stabiilsed, siis enne võistlust midagi tehnilist näppima ei hakanud. Peale võistlust aga mõõtsin kütuserõhku ja on nii nagu arvasin, ehk siis kuna tegu on siiski vabalthingava autoga tehasest, on kütuserõhk koguaeg stabiilselt 4bar ja kuhugi ennast ei liiguta, niiet eks sealt see pihustite kiire lõpp
Muidu aga sai mingil ajahetkel rõhku ka 1,5barini tõstetud ja liikus masin juba päris edevalt. Praegu aga pihustite tõttu pidin teda 1,3 ligidale piirama, millega siis ka võistlus ära sõidetud sai.
Võistluspäeva hommikul tuju oli hea, kõik toimis sisuliselt nii nagu peab ja mingeid erilisi fikse ja majandamisi enam tegema ei pidanud. Ka sõber oma golfiga oli eelmisel päeval saanud valmis pea kõik mis teha oli vaja ja olime mõlemad valmis uusi rekordeid sõitma
Tehnilised ilusti tehtud, jäime sõite ootama. Kuna westlake ununes seekord garaasi, siis ei viitsinud rohkem rabeleda ja sõitsin nende rehvidega mis just alla sai ostetud.
Läksime rajale üksteise järel.. sõit tehtud, telgist anti timeslip ja kae imet - 14.8@156kmh juba ees. Tuju hea, ootasin hetke ja ennäe, ka Rannetil golfiga tuli kohe ajaparandus võrreldes eelmise aastaga - 13.2@189kmh.
Kuna võistlejaid oli tohutult palju, siis saime päris pikalt raja ääres vahtida teiste sõitmist, enne kui taas uus ring hakkas. Kuna Rannet sõitis kohe lõhki ja ajasõitude vähesuse hirmus pidi vähemalt ühe indeksisõidu ka tegema, siis käis tegi ühe pidurdava sõidu ära ja minul peale rehvide tühjemaks laskmist läks ka aeg veidi kehvemaks, niiet jäime ellikaid ootama
Minu esimene ellikas jäi ka mu viimaseks - nagu tavaliselt.. suures hirmus stabiilse vastase ees üritasin sihtida head reaktsiooni, aga kuna liigne agarus on ogarus, siis varastasin -0,04 sekundiga ja sinna see lootus läks, olgugi, et polnud palju millega alustadagi
Siiski kuna start tundus hea, hoidsin lõpuni peal ning sõitsin 14.7@158kmh, mis siis hetkeseisus ka selle auto parim aeg nüüd on.
Lootsin küll uue setupiga madalat 14, aga kuna veel seadistamisruumi on ja õige rehv ka alla ei jõudnud, siis jääb see lootus viimaseks võistluseks.
Rannet pääses esimesest ellikast kerge vaevaga edasi, aga teises ringis läks ühe üllatavalt kiire passati vastu, mille kõrval kõigepealt läks start veidi untsu(ei teinud piisavalt rehvi soojaks) ja siis lõpus temale järgi jõudes kõvasti pidurdas.. ning kuna passat sõitis lõhki, siis temast ees olnud rannet sõitis samuti lõhki ajaga 13.3, niiet sinnapaika see jäigi
Ühesõnaga sedakorda siis sellised seiklused ja nüüd tuleb volvol veel viimased viperused korda saada ning tahaks finalsil ikkagi 13.xx volvo timeslipil ära näha, ning samuti kuna golfiga ühtegi proper sõitu justkui teha ei saanudki, siis kõigi eelduste kohaselt võiks ka sinna 12,xx ette sõita