Uuendame vahepeal teemat ka. Alustame sellest, et Tartus oli eelmine kuu kiirendus. Mille tarvis jõudis veel autole downpipeid, coolerid jne kõik mis vaja, et stage 2+ peale panna.
Ja peale Stage 2+ peale laskmist oli kohe "boost pressure to low" viga ka ees. Ehk siis kui originaal rõhku tõsta tahtsid, siis turpsid sellega kaasa ei tulnud. Väljast visuaalseid lekkeid ei olnud. Ning enne kiirendust enam midagi teha ei jõudnud.
Aga tänavarehviga ja täilastis ning "limpmode-iga" 13,2 sõitis ära. Isegi imestasin, et suht ok aeg veel arvestades limpmode-i. Street A aeg ikkagi lõhki :D.
Kui kiirendus tehtud, siis võtsin auto ette, et vaadata, kust see rõhk siis ikkagi lekib. Kuna eelmise autoga suht sama teema läbi käidud, siis võtsin kohe ette wastegate klapid.
Ja ei pidanud pettuma, üks turbo aktuaator ei tõmmanud klappi isegi päris kinni. Ei kujuta ette kuidas ta USA-s super custom tjuune oli lahtise wastegate klapiga, aga ok.
Peale aktuaatori regulli tõmbas ilusti klapi kinni, aga wastegate klapi puksid olid ikkagi natuke kulunud ka siiski ja ei tahtnud poolikult kokku panna, nii et võtsin ikka lahti ja panin uued wastgate puksid/klapid.
Uued klapid.
Kõik uued tihendid ja tikud, poldid, mutrid OEM.
Kõi tikud siiski väga vabatahtlikult välja ei tahtnud tulla
... aga peale tulist veenmist tulid siiski ka nemad välja
Ja seal ma siis olin, tegin rahulikult autot, kuni keegi jagas facebookis Kehala Ring 2020 ürituse linki. Ja ikka nagu juba klassika, aega on aega on... ja siis 2 päeva ainult ürituseni!!! Teem, jõuab küll kokku, lähme sõidame.
Paar pikka päeva ja mõned testid ja vigadeparandused (ühte uut lambdat oli vaja) jõudiski kokku ja jõudsimegi Kehalasse sõitma. Ja nii veider kui see ka ei ole, siis auto taha ei jäänud midagi, auto töötas laitmatult. Rada ise on nagu ta on, kes Kehalas käinud on, see teab- iseenesest üliäge, aga veits ebamugav
betoon ja ääred, natuke kitsas, et eksimisruumi eriti pole. Natuke julm on "suht korraliku autoga" seal painutada. Et tahaks sõita seal täiega ja harjutada aga mingi pilliga mida vähe loogilisem oleks pärast kokku keevitada. Igaljuhul esimestkorda Kehalas ja jõudis isegi poodjumile
. Küll kolmas koht aga ise väga rahul, ma arvan et ma olin kõige õnnelikum oma koha üle kõikidest kes karika said
Ma ei tea, ma arvan küll, et mõnigi vaatas, mis see tänavaauto seal kolmandal kohal teeb, kus see sinna sai
... on kuidas on on, ise igaljuhul sigarahul... Incar video ja paar pilti ka siis üritusest...
InCar Video:
https://youtu.be/VekQ99JqfuwFoto: Taivo Treumuth