BMW e36 kupee`93 Jaan175
BMW e36 kupee`93 Jaan175
Tere, selline isend siis paar aastat tagasi sai tallinnast koju veetud. Tasapisi hobikorras on sellest täielikust roimast sõidukõlbulik masin saanud. Huvipärast sai üks aju kokku joodetud ja sealt edasi juba see lumepall veeres turbotamise poole. Mootor originaal surveastmega m50b25tu 0.5bar ülerõhku mis tuleb kuskil 3500 pöörde juures. Selline tunne, et mootor teeb juba m3 jõu numbreid aga sidur see kurivaim ei hoia kinni enam ja lähiajal pean mingi lahenduse sinna leidma. Lisan väikese listi mis on juurde tulnud.
* Turbo Holset HX40super 16cm3
* tial 50mm wastegate
* VL kolle splitpulse ise tehtud
* 3" downpipe
* 2.5" rv cooleri torustik
* cooler piisavalt suur
* manual boost controller
* sidur veel orig
* käigukast orig
*juhtaju Speeduino
*AEM X-Series Wideband
* Pihustid Bosch EV14 0280158123
* kütusepump walbro
* küünlad nr7 kuumusaste, 0.3mm sädevahe
Mõne pildi rohkem leiab albumist: http://album.ee/album/493197/50368511
* Turbo Holset HX40super 16cm3
* tial 50mm wastegate
* VL kolle splitpulse ise tehtud
* 3" downpipe
* 2.5" rv cooleri torustik
* cooler piisavalt suur
* manual boost controller
* sidur veel orig
* käigukast orig
*juhtaju Speeduino
*AEM X-Series Wideband
* Pihustid Bosch EV14 0280158123
* kütusepump walbro
* küünlad nr7 kuumusaste, 0.3mm sädevahe
Mõne pildi rohkem leiab albumist: http://album.ee/album/493197/50368511
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Üli lahe ettevõtmine!
Räägi, kuidas Speeduino nii ilusti seal korpuse küljes istub. Kas aju "alumine" pool ja pistik on lihtsalt originaalaju või kuidagi kustomiseeritud? Kas speeduino omab piisavalt sisendeid-väljundeid sequential kütuse jaoks või on batch fire ja wasted spark?
Edu!
Räägi, kuidas Speeduino nii ilusti seal korpuse küljes istub. Kas aju "alumine" pool ja pistik on lihtsalt originaalaju või kuidagi kustomiseeritud? Kas speeduino omab piisavalt sisendeid-väljundeid sequential kütuse jaoks või on batch fire ja wasted spark?
Edu!
Lauda nitro
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Trükkplaat on eritellimus, et see korpusesse kenasti istuks nagu originaal ja alla kümne neid tellida ei saanud seega kellel vaja mul 9 veel järel. Pistik on täpselt sama mis originaal. Hetkel wasted ja pihustid 3x2 batch. Võimalik, et on juba uuendus väljas, et sequentialis joosta aga pole tahtmist sellega praegu tegeleda töötab nii ka hästi.murjam kirjutas:Üli lahe ettevõtmine!
Räägi, kuidas Speeduino nii ilusti seal korpuse küljes istub. Kas aju "alumine" pool ja pistik on lihtsalt originaalaju või kuidagi kustomiseeritud? Kas speeduino omab piisavalt sisendeid-väljundeid sequential kütuse jaoks või on batch fire ja wasted spark?
Edu!
Edu läheb vaja!
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Võtsin siduri vahetuse ette ja koos sellega võiks ka tugevama kasti alla saada. Uueks käigukastiks Zf gs6 37DZ mis mõnda aega juba kasutult garaasis seisis. Mingit infot selle kasti ja e36 kooslusest väga ei liigu aga ma loodan, et saab sobima. Sidurit annab leida selle kombo jaoks aga lahendus vist koidab juba. Leitsin sellise koha nagu k64 motorsports kus tundub olevat õige asi letis olemas. http://performance.k64.pl/sprzeglo-dwut ... p-634.html
Nagu pildilt näha siis see kuuene kast ikka paras mölakas vast ikka mahub sinna tunnelisse ära.
Nagu pildilt näha siis see kuuene kast ikka paras mölakas vast ikka mahub sinna tunnelisse ära.
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Valusalt raske näeb ka see sidur välja. Miski kaal on seal 15-16kg kuid ei viitsinud translateda mida silmas peeti
Mitmekettalistele minnes minnakse diameetriga reeglina väiksemaks, et ketaste inertsi vähendada kiiremate käiguvahetuste jaoks aga see auto vist niikuinii pigem tänaval ja 0,1s käiguvahetusi ehk ei püüa?
Arvasin miskipärast, et BMW-l on kõik bolton sidurilahendused igaltpoolt kohapealt saadavad sest olen driftikatele "mõned" 1/2/3 kettalised clampid ikka seadnud kuid sellist lahendust pole kätte juhtunud.
Mitmekettalistele minnes minnakse diameetriga reeglina väiksemaks, et ketaste inertsi vähendada kiiremate käiguvahetuste jaoks aga see auto vist niikuinii pigem tänaval ja 0,1s käiguvahetusi ehk ei püüa?
Arvasin miskipärast, et BMW-l on kõik bolton sidurilahendused igaltpoolt kohapealt saadavad sest olen driftikatele "mõned" 1/2/3 kettalised clampid ikka seadnud kuid sellist lahendust pole kätte juhtunud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Terve set kaalub 15-16 kilo see minujaoks vägev ma neid millisekundeid taga ei aja. Sachs pakkus ka mingit korvi 277- oli vist hind aga sinna peaksin ikkagi ketta ja hooratta ka veel ostma, et ma pigem säästan end sellest komplekteerimisest ja proovin selle poolakate lahenduse ära.jeff01 kirjutas:Valusalt raske näeb ka see sidur välja. Miski kaal on seal 15-16kg kuid ei viitsinud translateda mida silmas peeti
Mitmekettalistele minnes minnakse diameetriga reeglina väiksemaks, et ketaste inertsi vähendada kiiremate käiguvahetuste jaoks aga see auto vist niikuinii pigem tänaval ja 0,1s käiguvahetusi ehk ei püüa?
Arvasin miskipärast, et BMW-l on kõik bolton sidurilahendused igaltpoolt kohapealt saadavad sest olen driftikatele "mõned" 1/2/3 kettalised clampid ikka seadnud kuid sellist lahendust pole kätte juhtunud.
mcm stagea v8 ehitusel nägin taolist lahendust
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Sidur jõudis pärale Teised asjad sai ka lahendatud 328IA kardaani esimene ots, 320IA käigukasti tala, käigukasti ja tala vaheline jupp tuli ise teha, ning hoovastik sai lühemaks tehtud umbes 60mm. Algab protseduur kast maha installeeri sidur kast peale ja võib rehve ribadeks hakata laskma.
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Esimene proovitiir tehtud ja sidur kast toimetavad vägevalt. Sõidu lõpuks kui juba kõvasti kuuma oli antud oli tunda, et esimest käiku oli raskem sisse panna aga ma loodan, et sidur tahab lihtsalt sisse töötamist saada. Normaalne aju ka lõpuks ligi võetud. See isetehtud aju oli tore ettevõtmine ja sai natukene kogemusi aga ECU masteri toodang on ikka parem Nüüd siis juhtmed kokku ja lasen kaanetihendi korralikult ribadeks ära, too juba annab tunda, et tahab vahetust.
Seniks nautige päikest
Seniks nautige päikest
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Seade teed ise või lased kellegil teha?.
Edu tegemistes ja ära boostiga liiale mine:d
Edu tegemistes ja ära boostiga liiale mine:d
Black smoke....also the tires
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Seade teen ise, asjad enamvähem jonksu saan siis tahaks dünos lasta üle teha. Boosti ikka 0.5bar rohkem ei kannata kuniks paksema tihendi ja poldid soetan. Tihendiga mõtlengi praegu kas võtta odavam varjant kus kaks kaanetihendit ja vaheplaat või siis mls mis hoiab hästi jõudu ja võib uuesti kasutada, kuid maksab ka poole rohkem ja pinnad peavad head olema.
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
See on vaidi kummaline, et ei kannata rohkem kui 0.5
Ma polnud sinna sisse näinud kuid ühe enamvähem kuivale papptihendiga stock m52b25le panin 2a tagasi h1c turboga 1bar peale ja tegi dünos 0,9 bariga 319kw rattast, hiljem keerasime järk järgult peale ja jäi 1,5se boostcutiga ja hoidis esimestega 1,1-1,2 ja viimaste käikudega 1,4 ja ei mina, mu vend ega ka vähemalt 1 järgnevatest omanikkudest teda katki teha ei suutnud. Sai temaga veel 1 haapalu tiir tehtud ja 400km maanteel ökonoomsust seadistatud ning 2.x diffriga 2200rpm@100km/h oli see e30 kehas 6 liitri pill 16 alguse seguga (Kusjuures Clnt oli selle seguga 3c kuumem kui 14 lõpu seguga)
Ma polnud sinna sisse näinud kuid ühe enamvähem kuivale papptihendiga stock m52b25le panin 2a tagasi h1c turboga 1bar peale ja tegi dünos 0,9 bariga 319kw rattast, hiljem keerasime järk järgult peale ja jäi 1,5se boostcutiga ja hoidis esimestega 1,1-1,2 ja viimaste käikudega 1,4 ja ei mina, mu vend ega ka vähemalt 1 järgnevatest omanikkudest teda katki teha ei suutnud. Sai temaga veel 1 haapalu tiir tehtud ja 400km maanteel ökonoomsust seadistatud ning 2.x diffriga 2200rpm@100km/h oli see e30 kehas 6 liitri pill 16 alguse seguga (Kusjuures Clnt oli selle seguga 3c kuumem kui 14 lõpu seguga)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Kindlasti kannatab rohkem ka keerata aga minujaoks 10.5 surveaste palju rõhku tankla kütusega lihtsalt ei lähe kokku. See stock m52b25 seda tahaks ise oma silmaga näha lausa
Uus aju sai külge ja vana speeduinoga võrreldes töötab ikka väga hästi. Tühikäigul saab kenasti segu 14-15 hoida ilma probleemideta. Speeduinoga pidi 11 peal hoidma ja siis hakkas ka soojast peast vahepeal ukerdama.
Juhtmestikku rappida ei tahtnud seekord tegin vahetüki vahele.
Uus aju sai külge ja vana speeduinoga võrreldes töötab ikka väga hästi. Tühikäigul saab kenasti segu 14-15 hoida ilma probleemideta. Speeduinoga pidi 11 peal hoidma ja siis hakkas ka soojast peast vahepeal ukerdama.
Juhtmestikku rappida ei tahtnud seekord tegin vahetüki vahele.
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Emu on piisavalt hea aju, et selle nimel se motronicu pistik maha lõigata ja emu pinid otsa crimpida. (Bemmi juhtmestrik on selleks korraliku varuga ja piisavalt pikk)
Kui kunagi ümber mõtled ja tahad adapterist loobuda siis mult saad pinid (Estecu kasutab samu pistikuid)
Mu venna auto näol mis tegin oli samuti tegu tanklaküttega ja sr samuti kas stock või oma vanuse tõttu ehk tõusnudki.
Speduiinosid lõigatakse ikka üsna mitmel pool maha ja sattusin tänagi sellisele tegevusele ühes Tartu garaazis.
Minu silmis suurimad prbleemid korraliku testmode ja trigger loggerite puudumine. Mõned olulised asjad veel softis puudu kuid ehk see areneb. Seadistamisele allus kuidagi vägivaldselt...kandliselt. Justkui resolutsioon oleks väga väike.
Kui kunagi ümber mõtled ja tahad adapterist loobuda siis mult saad pinid (Estecu kasutab samu pistikuid)
Mu venna auto näol mis tegin oli samuti tegu tanklaküttega ja sr samuti kas stock või oma vanuse tõttu ehk tõusnudki.
Speduiinosid lõigatakse ikka üsna mitmel pool maha ja sattusin tänagi sellisele tegevusele ühes Tartu garaazis.
Minu silmis suurimad prbleemid korraliku testmode ja trigger loggerite puudumine. Mõned olulised asjad veel softis puudu kuid ehk see areneb. Seadistamisele allus kuidagi vägivaldselt...kandliselt. Justkui resolutsioon oleks väga väike.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Rõhuga ise ka ei oleks nii kooner.. mul stock m52b20 sõitis ka 1,3bari peal k29 turboga nagu siidi.. sealjuures veel MS1v2.2 ajuga
Re: BMW e36 kupee`93 Jaan175
Mis teil süüte nurk seal 1bar juures oli? Hetkel mul 0.7bar rõhku ja süüte nurk jääb 13 kraadi lähedale. Niipalju kui ma olen suutnud netis kolada siis igasugused chartid näitavad et 0.7 selle surveaste juures juba palju ja teistest samalaadsetest teemadest tuleb välja et see viimane piir peale mida juba ehkupeale minek ei teagi mida nüüd uskuda. Varsti ma niikuinii juurde keeran vist. Tahaks ju näha kas kannatab
Esialgu proovin vist octane boosterit 1bar rõhku ja ehk 17kraadi nurka. Selle ära kannatab siis proovin tankla kütusega veits tagasihoidlikuma nurgaga.
Esialgu proovin vist octane boosterit 1bar rõhku ja ehk 17kraadi nurka. Selle ära kannatab siis proovin tankla kütusega veits tagasihoidlikuma nurgaga.