Tere
Alustan siis sellest, et ostsin selle auto mootoririkkega. Vaatamata sellele tõin ta Tallinnast Tartusse omal jõul.
Nimelt eelmisel omanikul seadistamise ajal kukkus klapi tükk silindrisse ning sellega sai kannatada nii kolb, kui ka põlemiskamber.
Oli pandud eelmise omaniku poolt teine klapikamber, kuid kolvil täkked olid nii suured, et teisel katsel mingi jõudu sealt teha enam ei saanud.
Auto ehitusest siis niipalju, et sai ~1000km sõitnud mootor pukile pandud.
Klapikambri maha võttes oli leitud neljanda silindri deto põhjus - täkked kolvil + põlemiskambril ning silinder õli täis.
Vl klappidel olid korralikud lõtkud sees ning klapisääre tihendid olid veel tehasest, arvan, et see oli ka deto põhjus.
Silindrid ilma randita, seintel mõned kriimud mida sõrmega ei tunne ja hoon alles.
Tänu Aamann Racing'ule sai hea hinnaga tellitud uus samasugune kolb USAst - kuu aega ootamist ja käes!
Kolvi vahetuse käigus sai Maxpeedingrods kepsud vahetetatud FCP X-profiil kepsude vastu (esimesi jätsin varuks).
Kuna kepsusaaled olid terved, siis raamsaalesi vahetama ei hakkanud (uued juba peal eelmise omaniku poolt) ja vahetasin ainult kepsusaalesi.
Peal olid STD tavalised 8eur KOLBENSCHMIDT kepsusaaled mille vahetasin sama toodangu, kuid ~8x kallimate Sputter STD saalede vastu.
Plokk hetkel koos ning leitud ka teine klapikamber mis läheb remonti - uued klapisääre tihendid/juhtpuksid, lihvimine, portimine, FCP klapivedrud & taldrikud, FCP solid lifters, uued vl klappid jne...
Selle ajaga sai varutud ka muu pudipadi - suuremad pihustid, võimsam pump jne jne.. Samuti sai paigaldatud Silverproject polüretaan käigukasti/mootori padjad. Plaanis ka suurem twinscroll kuumakoda turbole külge panna, ehk teha sellest TB60-03.
Esimeseks võistluseks vast veel valmis ei jõua (kui see üldse toimub vaadates hetkel olukorda, mis toimub maailmas) kuid suveks on plaan käima panna küll.
Mõned pildid: