Vahepeal väike update.
2018 aasta sügisel oli viimane sõit A24 ringrajal kus sai päris normaalselt kuuma antud, blow off lagunes ära ja cooleri küljest sulasid plastvoolikud lahti. Talvel tegin blow offi korda(ainuke tegevus auto juures terve talve jooksul) ning esimene sõit otse avalaksule. Tunda oli, et väike turbo ei spooli normaalselt ja hiljem lahti võttes avanes selline pilt, üks bypass wastegate klapp pooleks.
Kuna bypass wastegatedega oli pidev lekkeprobleem, siis tegin kollet natuke ringi ja jätsin ainult ühe wastegate. Kõik oli ilus, kuni mõni päev enne Saaremaa võistlust tuli sisuliselt tühikäigul keps välja. Pärast kõiki neid aastaid pähe andmist sain lõpuks stock om606-st jagu.
Kõik kepsud olid külje peale kõverad, juba pikemat aega oli tunda et tühikäik oli natuke ebaühtlane ja käivitusel hetkeks puterdas. Lasin mitu aastat oma aega ootanud tagavaramootori survekaga üle, tõstsin vahele ja otse praami peale. Tulemuseks Saaremaa võistlusel Street B 2. koht.
Kuna aga pärast võistlust oli jälle tühikäik imelik, siis hoidsin hinge kinni, et praamil keps välja ei tuleks ja võtsin pärast äsja peale pandud mootori ka lahti. Tulemus 6 kõverat kepsu.
Nüüd läksid sisse sepiskepsud, kuid järgmisel Haapsalu võistlusel lõi teisel ajasõidul paisupaagi tühjaks ja kahjuks konkuretsi pakkuda ei õnnestunud. Kaanetihend on mitmekihilisest plekist ja tõenäoliselt kuskilt pindade vahelt õrnalt lekib, tänavasõidul survet sisse ei tule. Talvel mootor uuesti lahti, plokk ja kaas lihvi ning orig. kaanetihendiga kokku.
Tegelikult põhjus miks just nüüd kepsud kaks korda järjest kõveraks läksid on lihtne, pärast ühe wastegate ära jätmist läks vasturõhk pikemalt peal hoides 6barini, varem kahe wg-ga oli max 4.5bari. Ehk siis stock sisuga ärge vasturõhku üle 4.5bari ajage.