juss kirjutas:
Kui klapid on pähe käinud siis pole kaugelk hetk mil mõni neist kolvi peale kukub, kui just koos hüdrokatega uusi klappe ka ei pannud.
Kui väljalaskekollektor on ka sees plögane siis suure tõenäosusega tegemist on mootorist pärineva plögaga.
Jah lugesin surveastmete kohta aga kahjuks on väga väheseid mootoreid millel peale hammasrihma purunemist saab uue rihma panna ja edasi sõita.
Kuna kompressioon on reaaselt olemas ja hea, siis ei saa ju klapp kõver olla. VAG grupi diislitel leidub einevaid mootoreid, millel purunenud rihma korral annab nõrgem lüli otsad (tõukur ja/või nookur) ning klappe kõveraks ei löö.
Loomulikult pole võimatu, et lööks ka klapi kõveraks ja tõenäosus sellele on suur, kuid kuna kompressioon on korras, siis ei saa ju olla..
Teema tehtud pigem selle mõttega, et kas saab turbol olla mingi selline viga, et lööb õli geomeetriasse, kuigi piki lõtku pole. Samas varasemalt tuvastati liiga madal turborõhk, kuigi labad korralikud.