Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 15:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.09.2019 8:30 
Eemal

Liitunud: 07.07.2010 23:59
Postitusi: 24
Asukoht: järvamaa
Tere,
Käsil üks om606 projekt, sain tuttavalt compturbo CT4 6062 peaks olema. Keegi täpselt ei tea ja compturbo väga kehva suhtleja. Lootus on et saan sealt mingit infot veel. Kas leidub tarka kes oskab öelda, vaadata kas sinna sobib mõne garreti kuumakoda näiteks. Ilmselt hetkel liiga suur kuumakoda. Korralik rõhk seal 3700 juures. Sooviks seda saada tunduvalt madalamaks.
Kellegi head ideed? Kojapealt vähemalt kiiresti vaadates ei leidnud mingeid kirjasid.
Või lihtsam kohe muu turbo vaadata?


Viimati muutis freelander, 17.09.2019 15:42, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2019 9:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.01.2007 20:53
Postitusi: 59
Asukoht: Harku
Turbo juba auto küljes?
Kodulehel sellele turbole annab kodade suuruseks
.36/.48/.63/.82.

Selle järgi tundub, et kui sobiks midagi siis see kõige suurem ainult.

_________________
MB 300CE turbo '88


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2019 10:12 
Eemal

Liitunud: 07.07.2010 23:59
Postitusi: 24
Asukoht: järvamaa
Turbo auto küljes hetkel. Pole probleemi ka maha võtta.
Praegu tuleb järgi kusagil 3700-4000 juures.
Sama pöörde juures tuli evo 2l mootori küljes korralik rõhk. Kui 1.5 saavutab siis läheb päris kiiresti 2.5 peale.
Sisuliselt mingi 3000 pöördeni seisab rõhk nullis.
Päris täpselt ei oska öelda pöördeid, kuna läbi konverteri ja geneka signaali. Mingi 200 siia sinna.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2019 10:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.01.2007 20:53
Postitusi: 59
Asukoht: Harku
Vaatasin korra erxi 606 teemat, tal oli hx40 super, see suht samade mõõtudega aga kuumpool (16cm2) peaks tunduvalt suurem olema kui sul ja tal oli 3000 juures 1 bar.
Lekkeid ei ole, wg peab ikka?
Missugust kollektorit kasutad?

_________________
MB 300CE turbo '88


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2019 11:18 
Eemal

Liitunud: 07.07.2010 23:59
Postitusi: 24
Asukoht: järvamaa
Lekkeid ei suutnud küll tuvastada, kui seal väljalaske poolel oleks, siis oleks korralik tahma jälg näha kohe. Kolle lastud teha. Võin muidugi veel auto ligi sattudes otsida.
Wg tiali originaal. Ühendasin ka lahti korra. Rõhk läheb ilusti 2.5 bar peale. Aga lihtsalt liiga hilja.
Koormuse all võib seal 3000 natuke peale olla küll 0.7 kuni 1 bar. Aga korralik liikumine hakkab alles 4000.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2019 13:11 
Eemal

Liitunud: 07.07.2010 23:59
Postitusi: 24
Asukoht: järvamaa
Kus juures hakkasin, nüüd uurima vaatama otsima. Kuna mul enamus kogemust esmakordne siis kohati ei tea asju. Hakkasin seda wastegate asja uurima, mõtlesin et äkki see valve seat puudu.
Ennast auto ligidal pole aga lasin maha võtta ja hetkel tundub, et see wastegate ikkagi lekib klapi ja pesa vahelt.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2019 21:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mul oli alguses HX35 super ja hiljem tavaline HX40. HX40 suurune turbo ei saagi 3000 pöörde juures veel midagi teha ja korralik liikumine tulebki labidaga kuklasse ca 4000 pöörde juures. 8 kojaga HX35 toimis veel asulas sees ka, aga 16 kojaga hx40 tuleb normaalselt järgi ainult maanteekiirusel.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2019 22:23 
Eemal

Liitunud: 07.07.2010 23:59
Postitusi: 24
Asukoht: järvamaa
Noh samas võrrelda hx40 ja seda compturbo siis üks on tehnika mõttes ajalugu teine ikkagi kõvasti rohkem arenenud. Praegu aint probleem et keegi ei tea selle Turbo ar ega koja suurust. Custom värkide probleem. Praegu igatahes üritan panna wg pimedaks ja teha katsed. Kui ei siis ilmselt garret või borg warner peale.


Keegi tark oskab seletada, kas on mingi teoreetiline vahe olemas ka et kui turbo x saavutab rõhu 2l bensuka puhul näiteks 3000 peal, mis pöördel võiks 3ldiisli peal olla? Või on ikkagi seal veel miljon muud asja?


Ja kui juba küsimiseks läks, kas keegi oskab öelda, millise AR-ga turbo oleks siit valikust kõige parem antud mootorile.

https://www.full-race.com/store/garrett ... 071r-gen2/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2019 15:41 
Eemal

Liitunud: 07.07.2010 23:59
Postitusi: 24
Asukoht: järvamaa
Ühesõnaga peale igast katsetusi see turbo ei sobinud.

Tellitud borg warner ja peaks hea saama.
Siit aga üks küsimus, kuna süsteem oli juba valmis ehitatud 3" torude peale, intercooler jne...
Kas on probleeme ka tekkimas ju nüüd uue Turbo outlet on 2" ja sealt kõik edasi 3" peale?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.09.2019 2:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
freelander kirjutas:
Kas on probleeme ka tekkimas ju nüüd uue Turbo outlet on 2" ja sealt kõik edasi 3" peale?


Ei ole probleem. 3" on eeldatavasti saavutatava jõu jaoks overkill, paras on tõenäoliselt alla 2.5". Aga isenesest ei ole see probleem ja kaotad spoolis suuremate torude pärast mingi 100rpm jagu vast.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.07.2021 21:49 
Eemal

Liitunud: 16.04.2021 19:42
Postitusi: 1
Tere. Värskendan see teema.
Mul on hetkel om606 küljes keevitatud kolle ja masterpower turbo 545 koos väliwasgeitiga. Pump koos 7mm plunsrriga. Selle turboga spool algab alates 3000rpm (2500-3000 summutist must suits käib aga spooli pole) ja rõhk seadistatud 2 bar. Manteel sõita ja kiirendada meeldib, aga linnas tahaks et madal pöördes oleks piisav jõud ka alates 1500rpm.

Netis leidsin compaund lahendus: originaal kolle külge paigaldavad holset 211 või 221 turbo, aga järgmine turbo juba suurem turbo. Mõlemal turbol on oma wastgetid. Elektroonika neid ei juhi. Kas keegi proovinud need väiksemad turbod, ja oskab öelda millal spol algab neil?
See lahendus mulle meeldib, et elektroonika aju ja tarkvara pole vaja.

Kuna auto kasutan hobbiautona, mitte võistlusauto siis max võimus võiks jääda 400hp juures nagu praegu.

Keegi saab soovitada/jagada kogemused: missugune esimene turbo koos integreeritud wastgetiga sobib madala spoli jaoks ja missugune suur turbo integreeritud wastgetiga sobib et saada soovitud max võimus saada originaal kollektoriga?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11