rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas erxx »

murjam kirjutas:
laurzz kirjutas:Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?
Ma arvan, et sellise setupi puhul võib heli valjuduse/kumina osas kõige hullem olla just see 2.5"->3" lõpuosa. Toimib nagu pasun. Katseta nt 3" lõpupüti asemel 2.5" või 2.25" toru ja usun, et üllatud.
Kui kõhualune osa on 2,5" siis tagumine pütt võiks jah samas mõõdus olla, eriti kui vaikseks tahad saada. Ma olen ise kasutanud simonsi resosid ja kahe normaalses suuruses resoga jääb juba üsna vaikne. Mersul on mul otseläbi ja taga ainult üks suur 3"reso ja täitsa talutav on sõita.
laurzz
Postitusi: 57
Liitunud: 13.03.2016 12:01

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas laurzz »

murjam kirjutas:
laurzz kirjutas:Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?
Ma arvan, et sellise setupi puhul võib heli valjuduse/kumina osas kõige hullem olla just see 2.5"->3" lõpuosa. Toimib nagu pasun. Katseta nt 3" lõpupüti asemel 2.5" või 2.25" toru ja usun, et üllatud.
Sa mötled löpus ainult toru vöi ikka mingit 2.5" pütti? Nägin ühte pütti mis polnud täitsa otse läbi. Sisenev ja väljuv toru olid veidi nihkes. Kas selline oleks takistuseks?
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas rosco »

Lõpus vaevalt. Mida suuremast august heli välja tuleb ,seda rohkem ka kumiseb. Mul AEB-l T3/T4 hübriid ja edasi kõik 2,5" ühe simonsi otse reso ja simonsi otse pütiga ja suhteliselt okei. Samas auto on ka aastast 1989 ja niigi lärmakas, summuti ei ole häirima hakanud. Sarnase kompotiga, aga terve summuti 3", tegi põrgulärmi.
laurzz
Postitusi: 57
Liitunud: 13.03.2016 12:01

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas laurzz »

Siin tuleb mängu ka vist see kuidas kellelegi vaikne on. Algne oli mul üks simonsi reso ja taga väike pütt. See kelle käest ostsin,väitis et vaikne.Mina sellega igapäevaselt söita ei saand. :o Tagumisest pütist eriti loobuda ei tahaks....aaga kui pookida sinna otsa nn kaheraudne ots... Kas läheks vaiksemaks?
izmyyr
Postitusi: 48
Liitunud: 13.10.2015 22:21
Asukoht: Pärnu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas izmyyr »

Siduri küsimus targematele.

Hetkeline kompott

Ühemassiline hooratas
Stock ketas ja automaatselt reguleeriv korv ( ehk siis stock )

Vedeleb ka üks teine ketas, mis ei lähe mul nuudi otsa, Sachsi performance
Tootekood : 881861999874

Käigukasti nuudid : 29.1x35.1n10
Ketta nuudid : 28x35n10

Siiamaani hoidis 700nm'i ära, kuid on hakanud järgi andma.

Leedukad pakuvad mulle mingit komplekti kõvema korviga kuni 750nm aga kuna projekt pole veel täitsa õiges seades, siis kardan,et seegi jääb väheks.

Kas laba ketas a sre korv võiks hoida u 900nm'i ära, kui windorfis asjad paika panna vastavalt hoorattale?

Hetkeline plaan :
88 1864 999 518 ketas
88 3082 001 243 korv
laurzz
Postitusi: 57
Liitunud: 13.03.2016 12:01

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas laurzz »

Nii nimetatud summuti klapi juhtimine turbokal. Kas vaakumiga vöi röhuga?
izmyyr
Postitusi: 48
Liitunud: 13.10.2015 22:21
Asukoht: Pärnu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas izmyyr »

Kas panna põhjaaluse pumba asemel ainult 044, või jätta ka originaal 044 ette?
tegemist m57'ega
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ahto10 »

Kas twin scroll kollelel jääb wg normaalselt toimima kui panna see flansist veidi kaugemale, kus torud pole veel kokku jõudnud. Ehks siis kummagist kojast ühe runneri külge. Tegemist siis nelja silindrilise mootoriga.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Kui rõhku väga palju piirata pole vaja (rõhk on kõrge ja turbo ning mootori max tootlikkus lähedal), pole suurt hästi voolavat wastegate'i lahendust üldjuhul vaja. Aga kui tekib vajadus palju heitgaase turbost mööda juhtida, on vaja paremat voolavust ja suuremat wastegate'i.
Lauda nitro
sidam2
Postitusi: 47
Liitunud: 23.12.2008 3:13
Asukoht: viljandi

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas sidam2 »

Kust võtta vesijahutus toruotsad turbole.
Hetkel on plaanis teha ploki väljatulevast torule 2 väljavõtet ja sealt siis peale ja tagasivool. See jääks väikse ringi sisse. Olen näinud et nii on tehtud aga kas see ka toimib seda ei tea.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Kirjeldatud variant toimib kindlasti. Tavaliselt olen kasutanud vee jaoks banjopolt-ühendust, mille leiab nt Hydroscandist.
Lauda nitro
FITBDD
Postitusi: 21
Liitunud: 05.08.2016 8:47

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas FITBDD »

Kust võiksin leida ühe juhtmega 6-8bar õlirõhu anduri?
Ehk mingil autol tehasest juba.
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 343
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas onesuspect »

Vaja elektriku abi kes suudaks DWB juhtmed ära määrata, diagramm puudub 5 juhet mis teeb mida?
Ja oleks vaja kedagi kes balanseeriks trigger wheeli ka ära.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Moribundity
Postitusi: 1
Liitunud: 02.11.2019 18:32

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Moribundity »

Tere milline ettevõte või inimene on kodus eaton m112 kompressori hingeeluga ja suudab hinnata seisukorda, Teha rebuildi, porttimise ja rihmaratta vahetuse väiksema vastu
sidam2
Postitusi: 47
Liitunud: 23.12.2008 3:13
Asukoht: viljandi

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas sidam2 »

Esimesed pidurisadulad on 2 kolviga 38mm ja tagumised pidurisadulad 1 kolviga ja 54mm.
Millise peasilindri peaks panema?
Vasta