Bmw E30 driftikuut
Bmw E30 driftikuut
Tere!
Olen siin foorumis kasutaja juba veidi üle kümne aasta. Seni pole erilist põhjust olnud, et siia postitada kuid nüüd juba on midagi mida sheerida.
Kõnealune on siis üks E30 mille mõned aastad tagasi ostsin. Alguses oli lihtsalt plaan v8 peale panna ja sõita, ilma et muid erilisi modifikatsioone teeks. Nagu alati, kõik ei lähe plaanitult ja nüüdseks on asi nii kaugel autol on peal ülelaetud v8 ja kõik muu vajalik, et saaks kontrollitult nurgaall kurve läbida.
Väike spec list siis ka:
Mootor: M60B40 ( modifikatsioone pole peale paksude kaane tihendite ja kap.hoolduse)
Juhtaju : Ms2v3x ( Joosep tegi)
Kütus: e85
Kütuse ette: 2x AEM 380Lph pumpa, 10mm trass, hiina fpr, boschi 1200cc pihustid
Turbo: Hiina GT45 kuulaager. ( nagu mõned ütlevad siis puhub gay boosti siis 0,6bar)
bov ja vg: mõlemad hiina replicad töötavad väga hästi.
Ülekanne: sachs racingu 765 korv ja 4 labaline ketas, kast getrag 260 .
vedrustus: bc racing
veermik: e30 ja e36 hübriid
Turvapuur: Ise tehtud
jõudu ei oska ütelda, sest seadistamis päeval oli pink nahkas ja sai tehtud põhimõtteliselt AFR.i ja kõrva järgi võimalikult ohutu seda. Kuna talle meeldib kuidagi liiga lahja segu ka siis ei julgenud väga üle 0.6bar.i rõhku tõsta. Plaanin minna uuesti seadistama kui on olemas flexfuel andur ja oma lambda. paarkorda käis rõhk ka 1bar.i kandis ja detot ega muid anomaaliaid ei olnud siis otsustasin ikka ohutumasse piirkonda jääda.
Mõned pildid ka siis ehitus käigust läbi paari aasta.
Siin hästi näha,et need küttesüsteemi puhastus ained toimibad isegi, põlemiskamber vahetult peale mootori avamist. Kasutasin viimase 10L kütusega valvolini lisandit, puhtalt sportlikust huvist.
Olen siin foorumis kasutaja juba veidi üle kümne aasta. Seni pole erilist põhjust olnud, et siia postitada kuid nüüd juba on midagi mida sheerida.
Kõnealune on siis üks E30 mille mõned aastad tagasi ostsin. Alguses oli lihtsalt plaan v8 peale panna ja sõita, ilma et muid erilisi modifikatsioone teeks. Nagu alati, kõik ei lähe plaanitult ja nüüdseks on asi nii kaugel autol on peal ülelaetud v8 ja kõik muu vajalik, et saaks kontrollitult nurgaall kurve läbida.
Väike spec list siis ka:
Mootor: M60B40 ( modifikatsioone pole peale paksude kaane tihendite ja kap.hoolduse)
Juhtaju : Ms2v3x ( Joosep tegi)
Kütus: e85
Kütuse ette: 2x AEM 380Lph pumpa, 10mm trass, hiina fpr, boschi 1200cc pihustid
Turbo: Hiina GT45 kuulaager. ( nagu mõned ütlevad siis puhub gay boosti siis 0,6bar)
bov ja vg: mõlemad hiina replicad töötavad väga hästi.
Ülekanne: sachs racingu 765 korv ja 4 labaline ketas, kast getrag 260 .
vedrustus: bc racing
veermik: e30 ja e36 hübriid
Turvapuur: Ise tehtud
jõudu ei oska ütelda, sest seadistamis päeval oli pink nahkas ja sai tehtud põhimõtteliselt AFR.i ja kõrva järgi võimalikult ohutu seda. Kuna talle meeldib kuidagi liiga lahja segu ka siis ei julgenud väga üle 0.6bar.i rõhku tõsta. Plaanin minna uuesti seadistama kui on olemas flexfuel andur ja oma lambda. paarkorda käis rõhk ka 1bar.i kandis ja detot ega muid anomaaliaid ei olnud siis otsustasin ikka ohutumasse piirkonda jääda.
Mõned pildid ka siis ehitus käigust läbi paari aasta.
Siin hästi näha,et need küttesüsteemi puhastus ained toimibad isegi, põlemiskamber vahetult peale mootori avamist. Kasutasin viimase 10L kütusega valvolini lisandit, puhtalt sportlikust huvist.
Re: Bmw E30 driftikuut
Üks küsimus ka, kas on normaalne et need ev12 pihustid klõbisevad oluliselt valjemini kui originaal pihustid? Tegemist täiesti uute pihustitega.
Re: Bmw E30 driftikuut
Kuna ajuks on MS2 siis avatakse pihusteid kahes osas st 4 ja 4 korraga mis valjemate pihustite korral ongi selgelt kuuldav klõbin. Ei mäleta, et oleks sellist autot teinud, keegi teine Joosep?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Bmw E30 driftikuut
Kes siin e85 mehed on, ehk oskate nõu anda.
Seadistades juba tundus, et tahab kuidagi liiga lahjat segu. See oli ka põhjus miks rohkem rõhku ei raatsinud keerata kui ainult 0,5 .
Alguses üritasime e85 ideaali sihtida, ehk siis 9 kanti.
Aga kuidagi ei tahtnud seal kandis käia. Töötab pigem 11-12.5 kandis.
Nüüd kui ostsin lambda (Tänud selle eest JaanisK ) panin tähele, et rõhu all viskab kohati isegi 13 kanti afri. Hirmuga katkusin küünlad maha aga deto märki ei ole õnneks.
Mainin ära, et küünlad on kahe elektroodiga ngk.R ja poolid bem,i originaalid.
On kellelgi sama mure olnud või teen midagi valesti?
Seadistades juba tundus, et tahab kuidagi liiga lahjat segu. See oli ka põhjus miks rohkem rõhku ei raatsinud keerata kui ainult 0,5 .
Alguses üritasime e85 ideaali sihtida, ehk siis 9 kanti.
Aga kuidagi ei tahtnud seal kandis käia. Töötab pigem 11-12.5 kandis.
Nüüd kui ostsin lambda (Tänud selle eest JaanisK ) panin tähele, et rõhu all viskab kohati isegi 13 kanti afri. Hirmuga katkusin küünlad maha aga deto märki ei ole õnneks.
Mainin ära, et küünlad on kahe elektroodiga ngk.R ja poolid bem,i originaalid.
On kellelgi sama mure olnud või teen midagi valesti?
Re: Bmw E30 driftikuut
kuna sul radikas taga, kas kasutad miskit suurema võimsusega veepumpa ka?
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
Re: Bmw E30 driftikuut
Ei, täitsa originaal pump on ja jahutab väga hästi. Olin kül kuulnud igasugu jute, et ei jahuta aga jahutab kordades paremini kui enne ees oleva radiaatoriga.
Re: Bmw E30 driftikuut
Vahepeal üks mure tekkinud, ehk oskab keegi aidata.
Probleem siis selline, et ei taha üle 5k pöörde minna, vahet ei ole kas on koormus ja rõhk järgi või ei ole. Kütuserõhk ja segu on logi järgi ilusti paigas. Selline tunne nagu toimuks süüte katkestus.
Probleem siis selline, et ei taha üle 5k pöörde minna, vahet ei ole kas on koormus ja rõhk järgi või ei ole. Kütuserõhk ja segu on logi järgi ilusti paigas. Selline tunne nagu toimuks süüte katkestus.
Re: Bmw E30 driftikuut
Triggeri errorit pole? ehk hakkab vändakas otsa saama.
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: Bmw E30 driftikuut
Pole läpakat järgi pand veel. Aga vända saaled on alles vahetatud nii, et neid ei tahaks väga kahtlustada veel.
Meenus veel, et ennem probleemi tekkimist, tegin tavapärase E85 kütuse segu asemel E75 segu. Ei tahaks nagu uskuda, et sellest ka nii konkreetne viga tuleks.
Meenus veel, et ennem probleemi tekkimist, tegin tavapärase E85 kütuse segu asemel E75 segu. Ei tahaks nagu uskuda, et sellest ka nii konkreetne viga tuleks.
Re: Bmw E30 driftikuut
Ma igaksjuhuks ei teeks selliseid katseid kui failsafe peal pole.
Pane segu midboosti all 0.78-0.8 ja fullboostiga 0.75 ja peab toimima ka bemmi pooliga kui need on terved ning olema piisav varu igaks juhuks. Mainin ka selle ära, et väga tagasihoidliku süütenurgaga on kaa raskem süüdata kui õigega. küünlaks paneks BKR7e, bemmi pooli tõttu vahe 0,5-0,6 ja PEAB töötama...
Pane segu midboosti all 0.78-0.8 ja fullboostiga 0.75 ja peab toimima ka bemmi pooliga kui need on terved ning olema piisav varu igaks juhuks. Mainin ka selle ära, et väga tagasihoidliku süütenurgaga on kaa raskem süüdata kui õigega. küünlaks paneks BKR7e, bemmi pooli tõttu vahe 0,5-0,6 ja PEAB töötama...
Viimati muutis jeff01, 01.11.2018 18:05, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Bmw E30 driftikuut
Selge väga hea info. Teen need asjad ära. Pean kevadel ikka sinu juurest läbi tulema ja asja korralikult laulma panema.
Ainult selle kütte kohapealt tunnen end nüüd vähe lollina, minu loogika ütles ikka, et mida vähem on etanooli kütuses seda lahjem peaks olema stoichimetric, ehk siis sama seadega mis enne oli e85 jaoks tehtud peaks olema e75, ga rikkam?
Ainult selle kütte kohapealt tunnen end nüüd vähe lollina, minu loogika ütles ikka, et mida vähem on etanooli kütuses seda lahjem peaks olema stoichimetric, ehk siis sama seadega mis enne oli e85 jaoks tehtud peaks olema e75, ga rikkam?
Re: Bmw E30 driftikuut
Sul on õigus, mõtlesin miskit muud kui kirjutasin.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Bmw E30 driftikuut
Uurisin vähe viimase sõidu logi.
Leidsin sellise väreluse pööretes.
vist ikka pöörete lugemis probleem?
Leidsin sellise väreluse pööretes.
vist ikka pöörete lugemis probleem?
Re: Bmw E30 driftikuut
Krt, vana kontoga mingi meili jama, nüüd uue konto alt esimene post siia siis .
Praktiliselt terve talv seisis auto nukralt katte all, kuna teiste projektide kõrvalt lihtsalt ei olnud aega tegeleda. Siiski eelmine nädal võtsin end kokku ja tegelesin bemiga ka pisut. Kuigi plaane ja juppe oli üks jagu kogunenud, jõudsin vaid mõned asjad teha, Kuid piisavalt et sain eelmine reede varahommikul treilale hääled sisse ajada ja tartu poole kimada, ning lasta Joosepil uus seade teha. Kuna tahtsin e85 pealt puhta eta peale minna siis seadistamine suurt aega ei võtnud, suur osa ajast kulus tagumiste koobaste painutamise peale Lõpp seade jäi 0,75 bar ulerõhu peale, mis tegi siis 354kw ja 676nm rattast. Ise olen väga rahul. Oleks võinud võibolla rohkem keerata aga krt Joosep hirmutas kohe alguses mind ära kui ütles enne käivitamist “ astu vähe eemale...juhuks kui mootorist midagi lendab”
Peale seda käisin haapsalus avakal ka veidi proovimas, auto pidas väga kenasti vastu, nõksa võiks kiiremini rõhu üles ajada aga eks seal mägivad rolli suht kehva voolavusega kolded ja liiga suur kuumkoda.
Lähi päevadel tahaks minna A24 ringile ka, selle tarbeks nokitsesin ühe db killeri laadse toote, tegin võimalikult suure diam. loodetavasti ei hakka piirama.
Praktiliselt terve talv seisis auto nukralt katte all, kuna teiste projektide kõrvalt lihtsalt ei olnud aega tegeleda. Siiski eelmine nädal võtsin end kokku ja tegelesin bemiga ka pisut. Kuigi plaane ja juppe oli üks jagu kogunenud, jõudsin vaid mõned asjad teha, Kuid piisavalt et sain eelmine reede varahommikul treilale hääled sisse ajada ja tartu poole kimada, ning lasta Joosepil uus seade teha. Kuna tahtsin e85 pealt puhta eta peale minna siis seadistamine suurt aega ei võtnud, suur osa ajast kulus tagumiste koobaste painutamise peale Lõpp seade jäi 0,75 bar ulerõhu peale, mis tegi siis 354kw ja 676nm rattast. Ise olen väga rahul. Oleks võinud võibolla rohkem keerata aga krt Joosep hirmutas kohe alguses mind ära kui ütles enne käivitamist “ astu vähe eemale...juhuks kui mootorist midagi lendab”
Peale seda käisin haapsalus avakal ka veidi proovimas, auto pidas väga kenasti vastu, nõksa võiks kiiremini rõhu üles ajada aga eks seal mägivad rolli suht kehva voolavusega kolded ja liiga suur kuumkoda.
Lähi päevadel tahaks minna A24 ringile ka, selle tarbeks nokitsesin ühe db killeri laadse toote, tegin võimalikult suure diam. loodetavasti ei hakka piirama.