Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Kusjuures, zzr1400 ehk siis zx14r on sama ulmelise potentsiaaliga ratas kui nt hayabusa. Soomes peaks üks zx14r olema üle 700hp rattast. Dragi kasutuses siiski. Oleks ma natukene osanud mõelda kaugemale omale ratast valides olekski ostnud kas busa või zx14r. Hetkel on käinud selline peaga vastu puud jooksmine aga loodame, et tuleb miskit välja ikka
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Pidi olema jah korraliku varuga. Mulle müüa pakkus, et teevad aju tuuningu kui soovin, pidavat märksa teravamaks saama.
Mu eelmise kirja pint oli see, et isegi 147Kw ratas oli hirmutav, kui peale sõitmist veidi mõtlesid.
Mu eelmise kirja pint oli see, et isegi 147Kw ratas oli hirmutav, kui peale sõitmist veidi mõtlesid.
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Saab ka ilma turbota tollest jõudu kiskuda jah, samal vennal kes minu rattale seadistust teeb, et e85 peale tööle pandud zx14r vabalthingav ning väljalaset moditud. Sõitis miilile vist mingi 360kmh kanti :D
Kui aega on siis upgrademe kõike, mida saab/peab. Ehk siis hetkel jahutus. Uus radikas ning Mishimoto 10" ventikas. Orig on 8" ning nagu näha siis on see ikka üpris pirakas, kuid samas õhuke jällegi. Eks vaatame, külge peab selle sobitama.
Kui aega on siis upgrademe kõike, mida saab/peab. Ehk siis hetkel jahutus. Uus radikas ning Mishimoto 10" ventikas. Orig on 8" ning nagu näha siis on see ikka üpris pirakas, kuid samas õhuke jällegi. Eks vaatame, külge peab selle sobitama.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Sami sõitis miilil 2014 aasta Kawa ZZR1400 puhta metanooliga täpselt 340 kmh.
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
tahtsid öelda, et lendas... Vaatasin su punaseid tükke täna kui kolde järel käisin, neid juba millegiga segi ei aja :DRobo kirjutas:Sami sõitis miilil 2014 aasta Kawa ZZR1400 puhta metanooliga täpselt 340 kmh.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Krt siis ma ajan vist millegagi segamini :D Aga Jeff, jupid on seal soodapritsimises tõesti ja et sellest punasest värvist lahti saaks....et uuesti punaseks värvidaRobo kirjutas:Sami sõitis miilil 2014 aasta Kawa ZZR1400 puhta metanooliga täpselt 340 kmh.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Juba teist nädalat mingis debiilses gripis ja mott suht maas, kuid tänane päev oli täitsa mõnus ja mott sai ka kerge boosti taha Carrillo kepsud saabusid lõpuks ning nüüd jääb kõik ainult enda taha. EFR turbo saabus eelneval nädal, ning suured tänud lähevad Krabi Fabricationi Kaur Vähile !
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Krabi Fabrication tegi vahepeal kenad jubinad mulle, rst kolle, 3" titanium väljalase ning samast materjalist ka boostitoru.
Natuke nagu tuli jõudu
Natuke nagu tuli jõudu
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Kiiduväärt!!
Tsiklimehed pole ikka endiselt normaalsed
Et selline aparaat kahejalavahele usaldada...
Jõudu ja edu!!!
Tsiklimehed pole ikka endiselt normaalsed
Et selline aparaat kahejalavahele usaldada...
Jõudu ja edu!!!
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Tänud Tegelikult on seadistamine veel pooleli, kütusena hetkel kasutusel RE85, ning sellega kannatab ka 2 bar keerata, turbo piisab 450hp-ni, niiet natuke on veel ruumi minna. Plaanis teha 2 kütusekaarti, teine siis 98-le, ning lenksu juurde nupp millest siis seda vahetada. Bensuga jätan heaga sinna 0.9 bari kanti , millega ratas tootis 258hp.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Kui suur/väike võiks tsikli puhul olla ülekande jõukao protsent?
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
JanP kirjutas:Kui suur/väike võiks tsikli puhul olla ülekande jõukao protsent?
Kui võrrelda mootori vs tagarattajõudu siis -10% umbes
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Ei mäletagi, mis numbri stock KTM LC8 turboga välja andis...Nissan pulsar gtr vms turbo jäi lõpuks mitte piirama...4 silindrit muidugi veidi teine asi, samas pöördeid ikka omajagu, st turbo kuuma poole valik peab üsna korraliku varuga olema, et turvalisus säiliks.
Detonatsiooni pole vaja õnneks karta, isegi bensuga mitte...hingamine niivõrd hea.
Kas bensiinile alternatiivkütuse kasutamine on hädavajalik või pigem ettevaatlusest tingitud (coolerit Vist pole)
Dynos seadistus võimalus on ka eeldus heaks tulemuseks.
Detonatsiooni pole vaja õnneks karta, isegi bensuga mitte...hingamine niivõrd hea.
Kas bensiinile alternatiivkütuse kasutamine on hädavajalik või pigem ettevaatlusest tingitud (coolerit Vist pole)
Dynos seadistus võimalus on ka eeldus heaks tulemuseks.