Tere jõudu! Sooviksin mõnele tekkinud küsimusele paar asjalikku vastust saada. Hakkasin üht m42b18 bemari mootorit vaikselt kaasa surkima. Nii, riiulis vedeles üks tds turbo, mida mõtlesin algupäraselt vahele puistada. Uurisin maad siin foorumis ja tuli välja, et ega see föön väga kaasa ei aita. Oleks midagi tummisemat vaja, aga mis sobiks? See oleks mu esimene murekoht. Teiseks, hakkasin usinalt kollet välja voolima. Plaanis oli selline ussipesa top mount teha. Kurat, ei mahu see kuidagi sinna ära. Laadna, teen siis sellise ühetoruga, kus siis flantsist läheb põlvedega ühise toru peale ja sealt turboni. Aga kas on mõistlik teha kõik ühes mõõdus, ehk 38mm, või põlved 38mm ja edasi turboni vähe suurem? Sel juhul ju kiirus väheneb ja rõhk kasvab kolles loogiliselt võttes, et mis see siis parim oleks See oleks teiseks murekohaks. Nii ja lõpusirgeks on pihustid ja kütterõhu regulaator. Pihustid paneks vast saabi punased 360cc. Aga kas rõhuregulaator oleks samuti vajalik ala mingi performance sinna panna? See regulaatori asi on mulle segane, et milleks täpselt seda vaja oleks. Uurisin küll siit ja sealt sellekohta, aga täpselt nagu aru ei saanudki. Jah, et hoiaks liinis survet sees... aga milleks reguleeritavad veel? Nendele kolmele tekkinud küsimusele ootaks mõnda head arusaadavat vastust. Ega muudmoodi ei 0 juu. Jõudu!
|