Mõnda aega on siin vaikne olnud, aga midagi on siiski vahepeal toimunud. Teen väikse kokkuvõtte.
Alustuseks, et dct-l andis siduri korv eelmisel sügisel otsad ja sellest saadik on tavaline manuaal kasutusel.
Praeguseks olen teise kasti varuosadeks hankinud ja uuel aastal saab ehk asja toimima uuesti.
Muus osas olen viimasel ajal rohkem rajasõidule panustand ja ega ma vist muud autoga see hooaeg teinudki.
Tehnika poolelt on lisandunud:
270 kraadised nukad
Mehaanilised klapitõukurid (hüvasti hüdroka tiks)
M3 eesmised amordi padjad (suurendavad ratta kallet)
Viimane tundub, et likvideeris kerge alajuhitavuse, mis varasemalt häirinud on ja ringiajad läksid ka peale seda ainult paremuse poole. Pärnus olen parima saanud nüüdseks 1:30,9 juurde.
Kuna rehvid on siinkohal väga oluline mõjutaja, siis pean ära mainima, et vanade pasteldega sõitsin.
Iga kümnendik parandust tuleb küll nüüd järjest raskemalt aga arvan, et hetke seadega on võimalik ka 1:29-sse saada. Kui mitte, siis on veel paar nippi varuks.
Järgmine aasta uuele katsele.