Suuremad loetletud tööd (DPF eemaldus, cooleri vahetus) olid juba ennem tehtud. Kuna algselt mootorituli ei põlenud ning ühtgi veakoodi polnud, siis sellepärast neid tegevusi proovisingi. Aga see selleks.
Maik kirjutas:
Milleks kõik need lisategevused,kui otseselt oligi viga map sensoris? On minu küsimus...ohjah.
Pole vist ju väga kallis jupp. Lahti ühendades oleks samamoodi viga kadunud muide,eeldusel,et antud auto sõidab mapita.
Vahetasin autol turbo ära, kuna lekkis õli kompressori poolelt. Sellega kaasnes märgatavalt turbo lääg (ca 500rpm). Leket turbo ja väljalaskekollektori vahel pole. Kas on reaalne, et aktuaator, mis turbos labasid (VTA) keerab, pole enam täpselt sama settinguga ning selle reguleerimisega võiks läägist lahti saada? Või mõistlikum aju ümber seadistada? Turbobalticsist väideti küll, et peaks olema täpselt sama setting, mis originaalis oli, aga muu ei tohiks seda ju mõjutada.