Tere!
Olen siin foorumis kasutaja juba veidi üle kümne aasta. Seni pole erilist põhjust olnud, et siia postitada kuid nüüd juba on midagi mida sheerida.
Kõnealune on siis üks E30 mille mõned aastad tagasi ostsin. Alguses oli lihtsalt plaan v8 peale panna ja sõita, ilma et muid erilisi modifikatsioone teeks. Nagu alati, kõik ei lähe plaanitult ja nüüdseks on asi nii kaugel autol on peal ülelaetud v8 ja kõik muu vajalik, et saaks kontrollitult nurgaall kurve läbida.
Väike spec list siis ka:
Mootor: M60B40 ( modifikatsioone pole peale paksude kaane tihendite ja kap.hoolduse)
Juhtaju : Ms2v3x ( Joosep tegi)
Kütus: e85
Kütuse ette: 2x AEM 380Lph pumpa, 10mm trass, hiina fpr, boschi 1200cc pihustid
Turbo: Hiina GT45 kuulaager. ( nagu mõned ütlevad siis puhub gay boosti
siis 0,6bar)
bov ja vg: mõlemad hiina replicad töötavad väga hästi.
Ülekanne: sachs racingu 765 korv ja 4 labaline ketas, kast getrag 260 .
vedrustus: bc racing
veermik: e30 ja e36 hübriid
Turvapuur: Ise tehtud
jõudu ei oska ütelda, sest seadistamis päeval oli pink nahkas ja sai tehtud põhimõtteliselt AFR.i ja kõrva järgi võimalikult ohutu seda. Kuna talle meeldib kuidagi liiga lahja segu ka siis ei julgenud väga üle 0.6bar.i rõhku tõsta. Plaanin minna uuesti seadistama kui on olemas flexfuel andur ja oma lambda. paarkorda käis rõhk ka 1bar.i kandis ja detot ega muid anomaaliaid ei olnud siis otsustasin ikka ohutumasse piirkonda jääda.
Mõned pildid ka siis ehitus käigust läbi paari aasta.
Siin hästi näha,et need küttesüsteemi puhastus ained toimibad isegi, põlemiskamber vahetult peale mootori avamist. Kasutasin viimase 10L kütusega valvolini lisandit, puhtalt sportlikust huvist.