Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 24.09.2018 17:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1041 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.04.2018 9:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2784
Asukoht: tartu
kui kunagi bemmiga sõitsin läksid kaa need lamellid katki ja panin lõpuks kahe korvi lamellid ühele ja jäi kestma. Needid asendasin 12.9 poltidega. Aga osa lamelle panin ühtpidi ja osa teisipidi kuna neil on teatud eelpinge ja kõik ühtpidi panned ei lahutanud ära.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.04.2018 22:13 
Eemal

Liitunud: 03.02.2008 23:48
Postitusi: 7
Asukoht: Eesti
cb4_335 kirjutas:
Pidamine nii kehva...hea et jeebiku käest pähe ei saanud :)
https://www.youtube.com/watch?v=FVhyRUz ... mUtlImWjMI

Ma pigem arvan, et lasid oma rehvi liiga kuumaks ja sellepärast polnud ka pidamist. Jeep on raske, mannetu(177kw) mootori ja laiade rehvidega, see ei jõua lihtsalt mitte mingi valemiga stardis ratast ringi vedada. Lisaks annab mootorile täisvõimsuse peale veidikene peale seda, kui auto on liikuma saadud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.04.2018 13:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Pidamine oli seekord tõesti kehvem kui varem. Seda kurtsid kõik. Ka mikri tagune mees rääkis, et rada on väga külm. Oli vist +3C.

Lõpus läks hulka paremaks.
Üle kõrvetasin rehvid meelega. Teadsin, et head aega nagunii ei sõida seekord, kuna jõudu pole :lol:

See Jeep liikus muidu üllatavalt hästi oma kaalu ja võimsuse kohta. Sarnase võimsusega X5 sõitis 17.2s.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.06.2018 13:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Nv oli plaanis teha kaks päeva autot. Plaanitud kahest, sai kiiresti üks...

Pühapäeval võtsin viimaks Supral lekkiva diffri alt ära. Pole sellel autol veel diffrit pidanud puutuma. Kõik kinitused olid ulme kõvasti kinni. Ning paljudes kohades ilmselt veel tehase keermeliim. Alguses oli pisike hirme, et äkki on miskit katki, kuid õnneks siiski korpus korras, ning 30a. Vanad simmerid olid lihtsalt väsinud. Kardaani võlli otsa simmer oli julgelt 1mm suurem, kui võll ise. Arusaamatu, kuidas seal õli üldse sees püsis. Veovõllid oli täitsa viisakad veel. Kõik läks tagasi nagu tehas ütleb ja kasutades keermeliimi.

Järgmine samm oli tuvastada mootori õli leke. Leke... „kõhutunde“ kohaselt oleks võinud tulla nukkvõlli otsast. Need kaks tihendid jäid eelmine aasta vanad mingil segasel asjaolul. Igatahes tunne oli õige, ning nuka otsa simmerid lekkisid suht hullumoodi. Tihendid taas kummaliselt palju kulnud. Hakkan juba arvama, et paning kas miski jube odava käraka(mida ma ei tee kunagi) või üldse vanad tihendid sinna eelmine aasta sisse. Igatahes saab ka selle korda.

Kolmas samm oli vahetada klapisääre tihendid, mida ma ka sellel autol kunagi pole teinud. Miks? Sest kui kaane soetasin, oli see lihvitud ja porditud(igatepidi uus). Toodud otse mulle kuskilt komplekteerija laualt. Väidetavalt uued tihendid ka sees. Igatahes ajasin silindrisse kena surve sisse, vedru ära ning ohoo...tihend on suvalisel kõrgusel ja praktiliselt oli vastu klapivedru ülemist seibi. Võtsin veel kaks tk lahti ja kõik nii. Ükski pole juhtpuksi peal. Kas nüüd komplekteerija on pannud uued (VICTOR REINZ-i omad) ning unustanud need pessa kinni koputada või on need üli vanad ja lihtsalt materjali väsimusest lahti tulnud? Seda vast ei saa kunagi teada. Õnnetuseks uus tihend ei osutunud õigeks ja seega jäi töö hoopis pooleli.
Positiivne, et kaks leket suutsin kenasti kõrvaldada, ilma liigselt lammutamatta, ning kui klapisäärekad uued saab, siis kaob ka see õrn vine mis vahel oli.

Nädala jooksul peaks saabuma ka uus siduri komplekt. Seekord siis mingit lollust ei proovi, ning sisse läheb ACT Extreme(TS2-XTG6) korv koos keraamilise kettaga. Tegu peaks olema ühe kõige kangema ühe kettalise korviga mis saada on.
http://www.driftmotion.com/TS2-XTG6-p/dm544.htm
Ainus negatiivne omadus on veidi raske sidur, ning see, et peale 15kkm soovitatakse vahetada väntvõlli pikilõtku saaled. Neid õnneks üks komplekt olemas.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.06.2018 13:02 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 36
cb4_335 kirjutas:
Ainus negatiivne omadus on veidi raske sidur, ning see, et peale 15kkm soovitatakse vahetada väntvõlli pikilõtku saaled. Neid õnneks üks komplekt olemas.

Mul sama korv, just õhutasin ükspäev siduri ära ja ei tundunud raske olevat, muidugi mul pole originaaliga küll võrdlusmomenti aga sellegipoolest tundus suhteliselt kerge. Piilusin igaksjuhuks kasti ka sisse, et kas ikka kõik toimib nagu peab aga tundus, et kõik okei. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.06.2018 15:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Mul jõudis ka täna kohale sidur. Uus sdur on julgelt 2x kergem, kui originaal. Ehk õnnestub Nv sisse panna, kui kuskilt uue koja ka saan(KOjas on paar läbivat auku).

Klapisääre tihendid sain ka vist lõpuks. Kuna mul MK4-ja klapid siis on pandud miski ulme puksid. Lõpuks selgus, et sobib BMW M5X/2 mootori klapisääre tihend :-D

Mõte oli minna nv raplasse. Küll jube suur ja raske sellele rajale, kuid äge oleks ikka. :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2018 11:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Kaua plaanitud/tehtud tööd said lõpuks valmis. :)

1. Uus sidur. Nagu varem kirjutasin, siis seekord enam säästu varianti ei kasutanud ja sisse läks ACT Extrem korv ja keraamiline 6 labaline ketas. Reklaamitud 1500kg survejõudu päris välja ei andnud, kuid 1425 tuli pressi all kellale küll. Korv on pea poole kergem, kui originaal. Kõik sobis kenasti Polt-on külge. Siduri pedaal on pisut raskem, kui ennem.
2. Koos uue siduriga vahetasin ära ka käigukasti siduri koja. Vana sai ühel katsel viga, ning meenutas pigem sveitsi juustu. Tänud Kristjanile uue koja ees.
3. Diffri uued tihendid ja uus õli. Peab nüüd vähe paremini õlikest.
4. Nuka uued tihendid.
5. Klapisääre tihendite vahetus. Vot see oli nu*s töö, mida ma enam ise vist kunagi teha ei tahaks. Esiteks terve aeg seljale julm koormus. Teiseks hangitud tööriist ei sobinud, vanade tihendite eemaldamine paras nuhtlus jne. 24-jast tihendist 11 olid pesast lahti ja tilpnesid niisama. Aga lõpuks sai tehtud.

Aga uus sidur siis... Päris jäik on pedaal ikka. Kohalt minek on pigem väike hüpe, kui sujuv liikumine, aga harjub ruttu ära. Sidur peab täit jõudu igas asendis ja eile oli vist esimene päev, kus sai täis jõuga ka paar „tõmmet“ teha. Juhtus ka nii, et üks tuttav soovis oma Yamaha R6-ega möötu võtta. Pikk jutt lühidalt, Supra läheb 88Kw bike-il eest ära. Suuremal kiirusel pole tsiklist enam üldse vastast.

Mulle soovitati Lexus LS400-ja piduri supportid ja kettad panna. Suuremad ja paar kolbi enam. Pidavat sobima üks-ühele suprale. Kas keegi on vahetanud? Võimendi ei jää hätta?

Kuskilt tuleb dragi slickid hankida ja siis üritusel ilus number sõita lõpuks.


Sellises asendis olid 11 klapisääre tihendit:
Pilt



Vahetus meenutab operatsiooni :D
Pilt


Uus sidur:
Pilt

Uus sidur sees:
Pilt


Puruks koda:
Pilt

Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2018 9:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2784
Asukoht: tartu
Ehk kannatab ka midagi juurde keerata, õli on ränk detoallikas ja pmt ilma klapisääretihenditeta võis seda põlemiskambris omajagu olla.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2018 13:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Uus map sensor vaja. Praegu target 1.3bar, kuid reaalselt käib kogu aeg 1,5bar peal.
Ma arvan, et pihusti on ka suhtliselt piiri peal. 560CC pihustid.
Lisaks on diffri maks taluvus ~600Hp

Aga jah, 4 bar map ja miski 50hp ilmselt võiks juurde saada küll praeguse tehnikaga, ning ehk oleks seal ka rõhu kõikumine väiksem. Sügisel teeme ära :)
Ennem peaks tegelikult sisselaske ümber tegema. Korrektne kolle ja nii, et sisend ei jookseks üle mootori. Eilse palava ilmaga oli IAT 55c linnas sõites. Maanteel kukub 40C peale.


Lisa jõule hetkel pole nagu vajadust. :burn

Arendan pidureid(Mb w220 S500 Brembo pidurid lähevad 1:1 külge :) ), veermikus miskit vaja teha(180km/h ja edasi tuleb õrn vibra) ja ehk väike värvi värskendus saba osas.

Piduritega tegelikult päris nutune. Suurelt kiiruselt maha tulles on ikka praegune lahendus jõuetu. Paar km kurvilist teed koos teravama sõiduga ja pidurid juba "keevad" ja pedaali vajutusele ei järgne pidurdamist. Uus kangem vedelik, et ehk leevendab ka pisut. Need Brembod on hulka suuremad, ees ja taga jahutusega kettad ja ees nelja kolviga, taga kaks. Praegu vastavalt 2 ja 1. Lisaks on kenam, kui velg pole seest sedasi tühi.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.06.2018 16:12 
Eemal

Liitunud: 16.01.2012 20:43
Postitusi: 2
Tere
Minu suprale eelmine talv sai tehtud suuremad pidurid. Ette Mercedes s600 4 kolvised brembo'd. Ja tagumised Lancer Evo brembo 2 kolvised sadulad. Oluline on et originaal poldid ka kaasa tulevad. Ümber ei pidanud midagi tegema, peale tolmukaitsepleki modimise. Peasilindrit ei vahetanud, pidurivedeliku vahetasin ära(racing vedelik). Esikettad said mersu r350 omad, tagumised ei tule hetkel meelde mille omad. Seibidega saab sadula ilusti paika et ketas keskele jääks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.06.2018 16:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Alven6 kirjutas:
Tere
Minu suprale eelmine talv sai tehtud suuremad pidurid. Ette Mercedes s600 4 kolvised brembo'd. Ja tagumised Lancer Evo brembo 2 kolvised sadulad. Oluline on et originaal poldid ka kaasa tulevad. Ümber ei pidanud midagi tegema, peale tolmukaitsepleki modimise. Peasilindrit ei vahetanud, pidurivedeliku vahetasin ära(racing vedelik). Esikettad said mersu r350 omad, tagumised ei tule hetkel meelde mille omad. Seibidega saab sadula ilusti paika et ketas keskele jääks.


Tänud info eest!!!

Just nii ma tegin ka juba tegelikult. Esimesed 4 kolviga Brembod on mul juba garaazis valmis.
Ma vist panen S-i kettad. Tundub, et sobivad paremini. R-i kettal on vaja rohkem seibe. Kogu paksus on S 76mm vs R 54mm
Üks asi aga vaevab, MB kettad on 112mm aukude vahe. Toyol 114,3. Läheb see ketas siis otse sinna peale?

Polt oli mu üks puudu, kui selle sain identse balti poldist koos reguleer seibide ja muu pudruga.



Alven6 Kas sul on 330mm või 345mm kettad?
Supra originaal on 300mm.

Taga jah läheb evo sadul ja 2005-2007a WRX STI ketas. See miski 316mm. Originaal on 290mm.

PS: Kui kellelgi on 2003-2005 Mitsubishi Evo tagumised piduri sadulad, siis palun andke märku :)

PS2: Kas on vahet ka pidurites? Või on ainus erinevus, veidi kenam välimus?

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.06.2018 16:39 
Eemal

Liitunud: 16.01.2012 20:43
Postitusi: 2
Subaru kettad olidki. Aga keskauku tuli treida suuremaks.
345 kettad on mul esimesed.Seibidega ei mäleta et oleks väga palju pidanud jama. Mersu poldiaugud nii suured et ilusti saab paika.
Ausalt öeldes tavasõidul ei tunne väga seda vahet. Aga usun et vahe tuleb kindlasti rajal. Mul muidugi täitsa tänavaklotsiga, järgmiseks vaatan miskit kangemat.
Välimuse vahe on, velg on korralikult täis ketast.( Minu autol tiheda kodaraga velg, sealt eriti ei paista)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2018 0:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Ilmad on ilusaid ja palju on ringi sõita saanud. :D
Õhtusel ajal Tallinnas sõites selle autoga on ikka paras tsirkus. Lisaks see heli mida see auto teeb, paneb siiani mind lollakalt irvitama :kill

Uus sidur on nüüd veidi enam, kui kuu kasutuses olnud, ning toimib nagu peab. Olen korduvalt ka linna ennast tipptunnil suutnud sättinud ja üsna harjunud selle siduriga nüüdseks. :)


Lõpuks valmistasin sisselaske filtrile eraldus koja, millele panin ka vastava kuuma "tõrjuva" mati peale. Kuuma ilmaga sõites on IAT ikka ulmeliselt kõrge. Kiiremini sõites suudab õhk juba jahutada. Kuid vaikselt tiksudes on paras katel kapoti all.

MIski asi lekib ikka mootori paremal küljel. Paraku ei suuda leket tuvastada. Olen korduvalt otsinud, ning paar mõtet on. Eks tuleb järjest vahetama hakata tihendeid.

Vahepeal hangitud brembo piduri sadulatele lisandusid brembo kettad(330mm) ja klotsid. Proovisin ka külge, ning vaja paar vahevõru treida, ning siis lõplikult paika panna. Ennetavalt vahetasin pidurisüsteemi õli ära. Valasin uut peale, ning pumpasin kuni kõikidest sadulates hägune ja tumekollane vedelik asendus heleda ja selge õliga. Uus õli on ATE Typ200 SuperRacing. Vb pseudo effekt, kuid, mulle tundub, et uue vedelikuga on pidur palju tundlikum.


Tellitud sai autole esi pampri lisa-lip-põll. Saabub usast, siis läheb koos pampriga värvi :)
Hetkel eest nii kõrge :D
Selline: peaks olema....
Pilt

Ühtlasi peale selle pildi vaatamist...peaks tellima eesmised valged park tuled ka. Kena on!




Paar pilti:

Pilt

Pilt



Pilt

JDM meet...
Pilt


Otsustasin piduri proovi teha maja taga muru sees ja nautda ilma. Korra tuppa jooma, tagasi tulles olid mu väiksed pätid juba asjatamas hoolega :D
Pilt

Lihtsalt katseks all.
Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.08.2018 21:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Ajasin pikalt taga miskit kummalist lõrinat. Ilmnes ainult siis, kui vajutada. Paar päeva sõitsin ära, siis ei andnud hing rahu ja võtsin väljalaske juppideks, ning hooolega kokku tagasi. Lootuses, et mõni liide oli kehvasti.
Paraku lõrin ei kadunud. Veel üks sõidu päeva. Lõrin vist valjeneb ja tunudub, et turbo rakendub 500 pööret hiljem. Turbol müts peast ära ja...turbol kõik neli polti lahti :-D

Panin uued kangemad seibid ja "pikad" mutrid, kuid õrn kõrvaline heli jäi. Ilmselt tihend kutu.

ABIPALVE....

1. Kui keegi hea inimene omab üleliigset T3 divided tihendit ja tahab seda mulle müüa, siis PS või 53437020.

Vaja on seda homme. Tallinna ja selle ümbruses oleks ideaalne. 50km siia sinna on ka kõkimõki!

2. Ebaolulisem, kuid siiski. Ehk on taas kellelgi üle kasutult üks paar dragi rehve, mis ideaalis on velgedel, siis ka selle vastu oleks huvi. Augud 5x114,3.

Tahan nädala lõpus veidi seadet sättida dünos, ning viimasel EDRAL see kuramuse 12.xs ära sõita. :)

Nipet-näpet olen siin veel teinud, kuid ei midagi suurt.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.08.2018 10:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Dünos leidsime + ~80kw ja mõned kümned lisa Nm :D

Seade on parem ja jõud ühtlasem.

Rattast 380kw ja 630Nm

Boost 1.6br ja süüde läks ka vähe teravamaks. Päris vahva on :burn

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1041 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11