Seekord siis sedasi:
3 päeva enne üritust sai mootor enamvähem komplektseks, kuid kuna KÕIK MUU (kütusesüsteem, jahutussüsteem, kogu kaabeldus, esisialla parandused, käiguvahetus jne olid veel tegemata siis polnud ma üldse kindel kas avalaksul osalen. Seetõttu ei tulnud siia ka selle kohta kajastustust sest tegelikult ei olnud veel laupäeva hommikul treilale ajadeski auto mitte kordagi korralikult soojaks käinud rääkimata selle seadistamisest sest kodurahu huvides lubasin peale suuremate tööde lõppu omale 4h und ja jätsin seadistamise kodurullidel ära.
Üritus oli kena, ilm oli kuiv, rahvast palju, auto oli hirmuäratav.
Hommikune minimaalne seadistamiskatse haapsalus näitas, et turborõhk on üle 1,5 bari mida pean stock kepsule ja praegusele sidurile liialt paljuks. Eemaldasin neljast wastegate vedrust 2 ja tegime esimese ajasõidu (11,4) Boost oli 0,8-0,9 bari, segu teadmata, minek võrreldes hommikuse 1,5 bariga mannetu. Lisasin ühele wastegatele ühe verdu juurde, saime boosti sobiva 1,2 bari kanti ja suutsime 0,1s jagu parandada senist rekordit milleks on nüüd 10,75s Lõppkiirus olnuks huvitav teada kuid ilmselgelt ajavõtt veidi valetas selles osas sest on ebareaalne, et see on väiksem kui ma ei saa enam kolmandaga lõpetada nagu eelmine aasta sest sama ülekanne on 70m enne finišit piirajas. Seekord siis 203, seni korduvalt 207km/h ja korra ehk teisipidi valetades ühel vanal timeslipil koguni 211km/h
Kokkuvõttes oli meeldiv näha, et totaalselt uuesti ehitatud käiguvahetussüsteem toimib IDEAALSELT ja vaadates 10,7s logi on samuti sisimas hea tunne sest see sai sõidetud vaid 7 kraadise süütega kuna puuduliku seadistuse tõttu oli IAT korrektsioon bensiinimootorile omane ja retardis süüte liialt hiliseks. IAT oli coolerita nimelt 90C kuid kuna deto kuulamise vahendeid polnud kaasas ja ei tahtnud ühe üritusega kohe mootorit pilpaks lasta. Ajapuuduse tõttu polnud meil võimalik kasutada ka mitte ainsatki stardiabi ning wheelybari koju ununemise tõttu ei tahtnud me suure wheelyga riskida ja sõitsime tavapärasest suurema rehvirõhuga.
Raud siis muutunud talvega sedasi, et:
Puutumata ja stock alumise otsaga V8 sai kerge kaante värskenduse, ARP kaanepoldid ja uued tihendid, kaante all papp
Nitro asendus 25se kojaga HX55ga mida ventileerivad kaks tiali replicat
MS2 asendus MS3Xiga ja nii süüde kui kütus on nüüd fullsequential.
Kütusesüsteem liikus tagant ette ja bensiini / ksüleerni asemel on paagis nüüd etanool, pumpadeks 044 replicad pihustiteks 830sed dekad
Esirehvideks said dragiks mõeldud frontrunnerid ja esisild sai bumpsteeri vähendava pikema roolivarda.
Käiguvahetus sai trossidelt
taas pneumo suunas kuid edasi tagasi liigustus toimub käsitsi ning on ülimalt täpne ja kiire.
Mootor jäigalt peal, käigukast kaotas ka patjade kandurid, raam sai lühemaks tehtud, tagaplaat hoiab nüüd kasti. (asendub alumiiniumiga
Ja nüüd tänusõnad:
Alustaksin peasponsorist kelle uhked autod meie masinat nüüd veavad. Suured tänud MESSAUTOle
https://www.facebook.com/MessAutoOY/Teiseks tänan RALLIPOODi ja Toomas Lõhmust, kes meile suurepärase hinnaga väga vinge 12kg kaaluvõitu tagava ja vaid 1,9kg kaaluva aku saatis.
Ja kolmandaks inimesi kelleta see auto mittekuidagi selleks ürituseks rajale poleks jõudnud ja kes rohkelt on öötunde garaašis veetsid.
Tarmo Hinto, Jaan Kontro, Otto Kontro, Mihkel Mets, Reigo Solna, Urmet Solna, Heikki Randla. Kaur Vähi, Kristjan Eenola
https://youtube.com/watch?v=zlt3ubL_06Y ... e=youtu.behttps://youtube.com/watch?feature=youtu ... B8YKZ5-W3chttps://youtube.com/watch?v=HdqkEg99jA8 ... e=youtu.behttps://youtube.com/watch?v=o_X566YLnz0Facebookist leiab meid siit:
http://www.facebook.com/whlsup