Nonii, vahepeal jõudis Tenaci 6labaline ketas kohale. Sai lõpuks Toyota taas ette võetud.
Hooratas tundus värske, sellega ei teinud midagi. Uued ARP poldid külge, ketas peale, ACT korv koos uue OEM survekaga külge ja voila.
Viskasin mootori tagasi vahele, lasin relakaga kardaani ka puhtaks ning tõmbasin uue värvi selga.
Nii, liikusin edasi. Põhi tundub antud isendil väga korralik, sillatala lasin tolmust, porist ja muust jamast puhtaks.
Leidsin tala pealt ühe koha, kus kobrutas pisut, kuid sisuliselt polnud hullu midagi. Tõmbasin põhja alla 3 purki kivikaitset veel peale ehk säilib edasi
Põhimõtteliselt on mul vaja nüüd kolde flants ära oodata, siis saab valmis teha. WG hetke seisuga jääb 60mm ja hiinakas
Ei hakkanud kohe Precisionit ostma, vaatame kuidas hiinakas kestab, kui lekib või veiderdab kuidagi, vahetab lihtsalt välja.
Hetkel ei oska antud WG kohta midagi halba öelda, neli hiina 60mm WG on mu käest läbi käinud ja pole probleeme olnud. Ptuiptui...
Siis skeemitan sisselaskega. Jaanis tõi ühe stock 2JZ-GTE sisselaske mulle, panin 7M runnerid külge ja üllatusüllatus, 2JZ kolle istub peaaegu polt-on otsa. Runneri suunad on identsed...
Teeb natuke voolavamaks ja keevitab kõik kokku. Ühesõnaga toorik olemas, kust edasi liikuda. Btw aitäh Jaanis
Ning...mille üle mul eriti hea meel on... Eile õhtul kirjutas wilson mulle
Pakkus istmeid Mk3-le. Ei saanud pakkumisest keelduda, veel eriti millised mul hetkel sees on.
Üks mure jälle vähem, tegin eile öösel veel kerge keemilise istmetele. Sain üsna puhtaks. Pildil on riie veel märg, aga usun, et lõpptulemus on üsna eeskujulik. Suured tänud sulle selle eest