Panen lühidalt kirja, mis vahepea toimunud.
Peale viimast dünos seadistamist sai käidud avalaksul. Ootused olid suured aga ajaparandus tuli väike, parimaks jäi 12,6 ja 201km/t. Küttesegu oli liig rikas ja auto jättis ka veidi vahele.
Järgmine üritus oli Pärnus Speedest. Proovisin kiiremat difrit aga ajaparandust ei tulnud parimaks jäi 12,7 199km/t. Kuna lootus kiirem aeg sõita hakkas juba kaduma sai samalt ürituselt kaasa võetud kaks kasutatud Dragi slikki.
Tartus käis võistlus 200m peale ja sinna saigi slikkidega mindud. Alustasin vaikselt kuid elliminaatoris sõitsin enda uue 200m rekordi 7,8 ja 154,7km/h.
Järgmine üritus toimus jälle Haapsalus kuid enne seda käisin korra dünos ja auto sai häälestatud koos vesimetaga. Seekord jätsin boosti 1,4bar ja sellega tuli 350kW rattast.
Pärnus sõitsin kohe esimese sõiduga 11,7 ja 200km/h, vahepeal tegin mõne sõidu rahulikumalt, et 11,9 indeksisse mahtuda ja siis proovisin veidi kiiremini. Parimaks jäi 11,5 ja 200.41km/t.
Manus:
IMG_20180707_135245v.jpg [ 202.62 KB | Vaadatud 17974 korda ]
Varu kindlasti jäi kuid jätsin järgmiseks korraks ka midagi.
Video kiiremast sõidust.
https://www.youtube.com/watch?v=kdYar_JsYvsLoo võib vist kokku võtta järgmiselt: Võid ju mootorit ehitada ja jõudu juurde teha, aga kui pidamine jääb samaks siis ajaparandust ei tule.