Küsimus suurele ringile. Kuna mootor on hetkel lahti võetud tekkis plaan on M20B25 mootorile paigaldada kolvi jahutamiseks õli pihustid.
Lahendusi mida kaalun on kaks, kas kasutada M50 mootori raami pakus käivaid tüüse või kasutada eraldiseisvaid pihusteid hülsi alumises servas (õlikanal piki mootorit iseenesest olemas ja peaks olema teostatav).
Kas on keegi midagi sellist teinud? Mida peaks veel arvestama? Kas originaal õlipump tuleb lisa õlipihustitega toime + veel turbo õlitus.
Mootori võmsus tuleb kuskile 600 hobuse kanti. Kui vajalikud need pihustid sellise jõu juures on?
K: M20B25 õlipihustid
K: M20B25 õlipihustid
Veermikuproff OÜ
Re: K: M20B25 õlipihustid
Vähemalt mulle tundub, et see õlipihustite teema on kuidagi moest maas Mootoris lendub niigi liialt õli mis tuleb hoopis maha "rahustada" ja pumba juurde suunata ja välja lenduvast õhust eraldada. Turbomotoriks ehitades vähendad niigi õlikogust mille pump mootorile annab. Mina ei tegeleks sellega kui auto suunitlus pole ringrada vms.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: K: M20B25 õlipihustid
Tegelikult paningi mootori ilma lisapihustiteta kokku tagasi.
Veermikuproff OÜ
Re: K: M20B25 õlipihustid
Et reaalset jahutust saavutada, peab ikkagi rohkem õli kolvi põhjale sattuma kui seal karteris niisama ringi udutab. Plokis asuv statsionaarne pihusti on stabiilsem ja produktiivsem, aga võib ka muul moel.