Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 46, 47, 48, 49, 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 21.11.2017 1:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
murjam kirjutas:
laurzz kirjutas:
Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?

Ma arvan, et sellise setupi puhul võib heli valjuduse/kumina osas kõige hullem olla just see 2.5"->3" lõpuosa. Toimib nagu pasun. Katseta nt 3" lõpupüti asemel 2.5" või 2.25" toru ja usun, et üllatud.

Kui kõhualune osa on 2,5" siis tagumine pütt võiks jah samas mõõdus olla, eriti kui vaikseks tahad saada. Ma olen ise kasutanud simonsi resosid ja kahe normaalses suuruses resoga jääb juba üsna vaikne. Mersul on mul otseläbi ja taga ainult üks suur 3"reso ja täitsa talutav on sõita.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 21.11.2017 7:51 
Eemal

Liitunud: 13.03.2016 12:01
Postitusi: 57
murjam kirjutas:
laurzz kirjutas:
Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?

Ma arvan, et sellise setupi puhul võib heli valjuduse/kumina osas kõige hullem olla just see 2.5"->3" lõpuosa. Toimib nagu pasun. Katseta nt 3" lõpupüti asemel 2.5" või 2.25" toru ja usun, et üllatud.
Sa mötled löpus ainult toru vöi ikka mingit 2.5" pütti? Nägin ühte pütti mis polnud täitsa otse läbi. Sisenev ja väljuv toru olid veidi nihkes. Kas selline oleks takistuseks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 25.11.2017 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
Lõpus vaevalt. Mida suuremast august heli välja tuleb ,seda rohkem ka kumiseb. Mul AEB-l T3/T4 hübriid ja edasi kõik 2,5" ühe simonsi otse reso ja simonsi otse pütiga ja suhteliselt okei. Samas auto on ka aastast 1989 ja niigi lärmakas, summuti ei ole häirima hakanud. Sarnase kompotiga, aga terve summuti 3", tegi põrgulärmi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 26.11.2017 21:01 
Eemal

Liitunud: 13.03.2016 12:01
Postitusi: 57
Siin tuleb mängu ka vist see kuidas kellelegi vaikne on. Algne oli mul üks simonsi reso ja taga väike pütt. See kelle käest ostsin,väitis et vaikne.Mina sellega igapäevaselt söita ei saand. :o Tagumisest pütist eriti loobuda ei tahaks....aaga kui pookida sinna otsa nn kaheraudne ots... Kas läheks vaiksemaks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 30.11.2017 15:17 
Eemal

Liitunud: 13.10.2015 22:21
Postitusi: 48
Asukoht: Pärnu
Siduri küsimus targematele.

Hetkeline kompott

Ühemassiline hooratas
Stock ketas ja automaatselt reguleeriv korv ( ehk siis stock )

Vedeleb ka üks teine ketas, mis ei lähe mul nuudi otsa, Sachsi performance
Tootekood : 881861999874

Käigukasti nuudid : 29.1x35.1n10
Ketta nuudid : 28x35n10

Siiamaani hoidis 700nm'i ära, kuid on hakanud järgi andma.

Leedukad pakuvad mulle mingit komplekti kõvema korviga kuni 750nm aga kuna projekt pole veel täitsa õiges seades, siis kardan,et seegi jääb väheks.

Kas laba ketas a sre korv võiks hoida u 900nm'i ära, kui windorfis asjad paika panna vastavalt hoorattale?

Hetkeline plaan :
88 1864 999 518 ketas
88 3082 001 243 korv


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 03.01.2018 22:15 
Eemal

Liitunud: 13.03.2016 12:01
Postitusi: 57
Nii nimetatud summuti klapi juhtimine turbokal. Kas vaakumiga vöi röhuga?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 11.01.2018 13:16 
Eemal

Liitunud: 13.10.2015 22:21
Postitusi: 48
Asukoht: Pärnu
Kas panna põhjaaluse pumba asemel ainult 044, või jätta ka originaal 044 ette?
tegemist m57'ega


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 15.03.2018 0:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Kas twin scroll kollelel jääb wg normaalselt toimima kui panna see flansist veidi kaugemale, kus torud pole veel kokku jõudnud. Ehks siis kummagist kojast ühe runneri külge. Tegemist siis nelja silindrilise mootoriga.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 16.03.2018 15:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui rõhku väga palju piirata pole vaja (rõhk on kõrge ja turbo ning mootori max tootlikkus lähedal), pole suurt hästi voolavat wastegate'i lahendust üldjuhul vaja. Aga kui tekib vajadus palju heitgaase turbost mööda juhtida, on vaja paremat voolavust ja suuremat wastegate'i.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 07.01.2019 15:50 
Eemal

Liitunud: 23.12.2008 3:13
Postitusi: 47
Asukoht: viljandi
Kust võtta vesijahutus toruotsad turbole.
Hetkel on plaanis teha ploki väljatulevast torule 2 väljavõtet ja sealt siis peale ja tagasivool. See jääks väikse ringi sisse. Olen näinud et nii on tehtud aga kas see ka toimib seda ei tea.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 08.01.2019 10:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kirjeldatud variant toimib kindlasti. Tavaliselt olen kasutanud vee jaoks banjopolt-ühendust, mille leiab nt Hydroscandist.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 11.06.2019 20:18 
Eemal

Liitunud: 05.08.2016 8:47
Postitusi: 20
Kust võiksin leida ühe juhtmega 6-8bar õlirõhu anduri?
Ehk mingil autol tehasest juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 08.07.2019 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 341
Asukoht: tln
Vaja elektriku abi kes suudaks DWB juhtmed ära määrata, diagramm puudub 5 juhet mis teeb mida?
Ja oleks vaja kedagi kes balanseeriks trigger wheeli ka ära.

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 02.11.2019 18:42 
Eemal

Liitunud: 02.11.2019 18:32
Postitusi: 1
Tere milline ettevõte või inimene on kodus eaton m112 kompressori hingeeluga ja suudab hinnata seisukorda, Teha rebuildi, porttimise ja rihmaratta vahetuse väiksema vastu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 07.11.2019 10:46 
Eemal

Liitunud: 23.12.2008 3:13
Postitusi: 47
Asukoht: viljandi
Esimesed pidurisadulad on 2 kolviga 38mm ja tagumised pidurisadulad 1 kolviga ja 54mm.
Millise peasilindri peaks panema?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 46, 47, 48, 49, 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Majestic-12 [Bot] ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11