rumalad küsimused...
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: 23.10.2012 21:23
Re: rumalad küsimused...
Kellegil on linki vms huvitab turbo kuumkojade suurused. muidu nagu enamasti on #16 ruudune jne aga ei jaga matsu välja nende 0.80 ja 0.63 ar suurused jne. ..mis asjadele need vastavad.Plaan turbot tellida aga vähe segaduses nende nr pärast :D
- onesuspect
- Postitusi: 343
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: rumalad küsimused...
Proovi sedaextreme327 kirjutas:Kellegil on linki vms huvitab turbo kuumkojade suurused. muidu nagu enamasti on #16 ruudune jne aga ei jaga matsu välja nende 0.80 ja 0.63 ar suurused jne. ..mis asjadele need vastavad.Plaan turbot tellida aga vähe segaduses nende nr pärast :D
http://masterpower.eu/turbo-specifications-explained" onclick="window.open(this.href);return false;
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: 23.10.2012 21:23
Re: rumalad küsimused...
onesuspect kirjutas:Proovi sedaextreme327 kirjutas:Kellegil on linki vms huvitab turbo kuumkojade suurused. muidu nagu enamasti on #16 ruudune jne aga ei jaga matsu välja nende 0.80 ja 0.63 ar suurused jne. ..mis asjadele need vastavad.Plaan turbot tellida aga vähe segaduses nende nr pärast :D
http://masterpower.eu/turbo-specifications-explained" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud!
Re: rumalad küsimused...
Ühe '94 aasta Impreza WRX STI segu näidu jaoks ootab paigaldust Innovate LC-1 wideband kit aga hiljuti andis originaal lambda andur saba. Kas on selline võimalus, et panen originaal lambda augu kinni ja paigaldan LC-1 kiti ning kasutan kontrolleri analoogväljundit ajusse lambda signaali saatmiseks? Olgu mainitud, et sõidukil aftermarket väljalase ja teine lambda anduri pesa on downpipe küljes, kuumast osast ca. 20cm, mis on hetkel pime.
Re: rumalad küsimused...
Just selle jaoks see 0-1V analoogväljund wideband lambdadel ongi.
Samuti saab LC1-l mõlemat väljundit seadistada nii, nagu heaks arvad. Ehk originaalajule NB näitu saates võid ise valida, millise karakteristikuga see 0-1V on. Vaikimisi seadistused peaksid stock asjadele üldiselt hästi sobima.
Sõltuvalt originaalaju tarkusest võib olla vajalik stock lambda andur ikkagi külge jätta (ei pea olema väljalaskeski, väljund-signaali juhe asendada LC1 omaga) või muudmoodi aju ära petta selle suhtes, et andurit enam küljes pole. Enamikel vanematel stock ajudel on muidugi lambda kütmisest ja massist suva, peaasi, et signaal tuleb.
Samuti saab LC1-l mõlemat väljundit seadistada nii, nagu heaks arvad. Ehk originaalajule NB näitu saates võid ise valida, millise karakteristikuga see 0-1V on. Vaikimisi seadistused peaksid stock asjadele üldiselt hästi sobima.
Sõltuvalt originaalaju tarkusest võib olla vajalik stock lambda andur ikkagi külge jätta (ei pea olema väljalaskeski, väljund-signaali juhe asendada LC1 omaga) või muudmoodi aju ära petta selle suhtes, et andurit enam küljes pole. Enamikel vanematel stock ajudel on muidugi lambda kütmisest ja massist suva, peaasi, et signaal tuleb.
Lauda nitro
Re: rumalad küsimused...
Mis on miinimum läbimõõt turbo õli pealevoolu toru jaoks? Tegu vesijahutusega garrett gt17 turboga.
Re: rumalad küsimused...
Kes kui paksu seinaga toru kasutab kollektori jaoks?
Re: rumalad küsimused...
Kasutatakse enamasti keevitatavat veetoru, mida müüb näiteks FEB. Seina läbimõõtu ei oska täpselt öelda, aga suhteliselt jäme ikka, õhuke toru põleb kiiremini läbi.
Lauda nitro
Re: rumalad küsimused...
1.5, 2.0, 2,6mm? Milline neist õigem oleks? Vabalhingava torukolle on 1.5mm seinapaksusegamurjam kirjutas:Kasutatakse enamasti keevitatavat veetoru, mida müüb näiteks FEB. Seina läbimõõtu ei oska täpselt öelda, aga suhteliselt jäme ikka, õhuke toru põleb kiiremini läbi.
Re: rumalad küsimused...
Mis jõu piirist alates võiks 2.5" väljalaske asemel olla 3"?
Re: rumalad küsimused...
Üldine interneti-konsensus kipub olema, et 500hp juures 2.5" veel ei piira, üle selle natuke piirab. Päris kindlasti ei ole 3" vajalik alla 400hp jõu juures.
Turbomootoril on kõige olulisem teha jäme downpipe, et gaasid olles veel eriti kuumad turbost mugavalt välja saaksid.
Turbomootoril on kõige olulisem teha jäme downpipe, et gaasid olles veel eriti kuumad turbost mugavalt välja saaksid.
Lauda nitro
Re: rumalad küsimused...
Diiselmootori tjuuningboxil on kpl ka EGT andur,
Sel aga juhe katki. Kas mis mida vaatama uue anduri otsinguil. Sobib igasugune, millel keermesamm jne sama?
Sel aga juhe katki. Kas mis mida vaatama uue anduri otsinguil. Sobib igasugune, millel keermesamm jne sama?
Re: rumalad küsimused...
Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: 20.05.2015 11:36
Re: rumalad küsimused...
Bmw e46 2.0d 110kw
Tehtud gt2260v turbo
suurem cooler
väljalase porditud
egr pime
2,5 väljalase
Soft 80mg ja rõhku 1,7bar
automaat
Lag kohalt minnes -3,5k rpm sealt edasi käib vägevalt.
Linnas sõites pole hullu.
Lagi osas mis vaadata või ette võtta?
Tehtud gt2260v turbo
suurem cooler
väljalase porditud
egr pime
2,5 väljalase
Soft 80mg ja rõhku 1,7bar
automaat
Lag kohalt minnes -3,5k rpm sealt edasi käib vägevalt.
Linnas sõites pole hullu.
Lagi osas mis vaadata või ette võtta?
Re: rumalad küsimused...
Ma arvan, et sellise setupi puhul võib heli valjuduse/kumina osas kõige hullem olla just see 2.5"->3" lõpuosa. Toimib nagu pasun. Katseta nt 3" lõpupüti asemel 2.5" või 2.25" toru ja usun, et üllatud.laurzz kirjutas:Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?
Lauda nitro