rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
extreme327
Postitusi: 162
Liitunud: 23.10.2012 21:23

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas extreme327 »

Kellegil on linki vms huvitab turbo kuumkojade suurused. muidu nagu enamasti on #16 ruudune jne aga ei jaga matsu välja nende 0.80 ja 0.63 ar suurused jne. ..mis asjadele need vastavad.Plaan turbot tellida aga vähe segaduses nende nr pärast :D
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 343
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas onesuspect »

extreme327 kirjutas:Kellegil on linki vms huvitab turbo kuumkojade suurused. muidu nagu enamasti on #16 ruudune jne aga ei jaga matsu välja nende 0.80 ja 0.63 ar suurused jne. ..mis asjadele need vastavad.Plaan turbot tellida aga vähe segaduses nende nr pärast :D
Proovi seda
http://masterpower.eu/turbo-specifications-explained" onclick="window.open(this.href);return false;
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
extreme327
Postitusi: 162
Liitunud: 23.10.2012 21:23

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas extreme327 »

onesuspect kirjutas:
extreme327 kirjutas:Kellegil on linki vms huvitab turbo kuumkojade suurused. muidu nagu enamasti on #16 ruudune jne aga ei jaga matsu välja nende 0.80 ja 0.63 ar suurused jne. ..mis asjadele need vastavad.Plaan turbot tellida aga vähe segaduses nende nr pärast :D
Proovi seda
http://masterpower.eu/turbo-specifications-explained" onclick="window.open(this.href);return false;

Tänud! :)
ca18det
Postitusi: 64
Liitunud: 25.07.2008 22:25
Asukoht: Pärnu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ca18det »

Ühe '94 aasta Impreza WRX STI segu näidu jaoks ootab paigaldust Innovate LC-1 wideband kit aga hiljuti andis originaal lambda andur saba. Kas on selline võimalus, et panen originaal lambda augu kinni ja paigaldan LC-1 kiti ning kasutan kontrolleri analoogväljundit ajusse lambda signaali saatmiseks? Olgu mainitud, et sõidukil aftermarket väljalase ja teine lambda anduri pesa on downpipe küljes, kuumast osast ca. 20cm, mis on hetkel pime.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Just selle jaoks see 0-1V analoogväljund wideband lambdadel ongi.
Samuti saab LC1-l mõlemat väljundit seadistada nii, nagu heaks arvad. Ehk originaalajule NB näitu saates võid ise valida, millise karakteristikuga see 0-1V on. Vaikimisi seadistused peaksid stock asjadele üldiselt hästi sobima.

Sõltuvalt originaalaju tarkusest võib olla vajalik stock lambda andur ikkagi külge jätta (ei pea olema väljalaskeski, väljund-signaali juhe asendada LC1 omaga) või muudmoodi aju ära petta selle suhtes, et andurit enam küljes pole. Enamikel vanematel stock ajudel on muidugi lambda kütmisest ja massist suva, peaasi, et signaal tuleb.
Lauda nitro
R384n3
Postitusi: 28
Liitunud: 29.11.2014 12:30

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas R384n3 »

Mis on miinimum läbimõõt turbo õli pealevoolu toru jaoks? Tegu vesijahutusega garrett gt17 turboga.
Kasutaja avatar
Tomm
Postitusi: 123
Liitunud: 18.03.2012 16:07

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Tomm »

Kes kui paksu seinaga toru kasutab kollektori jaoks?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Kasutatakse enamasti keevitatavat veetoru, mida müüb näiteks FEB. Seina läbimõõtu ei oska täpselt öelda, aga suhteliselt jäme ikka, õhuke toru põleb kiiremini läbi.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Tomm
Postitusi: 123
Liitunud: 18.03.2012 16:07

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Tomm »

murjam kirjutas:Kasutatakse enamasti keevitatavat veetoru, mida müüb näiteks FEB. Seina läbimõõtu ei oska täpselt öelda, aga suhteliselt jäme ikka, õhuke toru põleb kiiremini läbi.
1.5, 2.0, 2,6mm? Milline neist õigem oleks? Vabalhingava torukolle on 1.5mm seinapaksusega
JanP
Postitusi: 15
Liitunud: 01.01.2016 17:48
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas JanP »

Mis jõu piirist alates võiks 2.5" väljalaske asemel olla 3"?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Üldine interneti-konsensus kipub olema, et 500hp juures 2.5" veel ei piira, üle selle natuke piirab. Päris kindlasti ei ole 3" vajalik alla 400hp jõu juures.
Turbomootoril on kõige olulisem teha jäme downpipe, et gaasid olles veel eriti kuumad turbost mugavalt välja saaksid.
Lauda nitro
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas cartman »

Diiselmootori tjuuningboxil on kpl ka EGT andur,
Sel aga juhe katki. Kas mis mida vaatama uue anduri otsinguil. Sobib igasugune, millel keermesamm jne sama?
laurzz
Postitusi: 57
Liitunud: 13.03.2016 12:01

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas laurzz »

Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?
50atmracing
Postitusi: 3
Liitunud: 20.05.2015 11:36

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas 50atmracing »

Bmw e46 2.0d 110kw
Tehtud gt2260v turbo
suurem cooler
väljalase porditud
egr pime
2,5 väljalase

Soft 80mg ja rõhku 1,7bar
automaat

Lag kohalt minnes -3,5k rpm sealt edasi käib vägevalt.
Linnas sõites pole hullu.

Lagi osas mis vaadata või ette võtta?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

laurzz kirjutas:Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?
Ma arvan, et sellise setupi puhul võib heli valjuduse/kumina osas kõige hullem olla just see 2.5"->3" lõpuosa. Toimib nagu pasun. Katseta nt 3" lõpupüti asemel 2.5" või 2.25" toru ja usun, et üllatud.
Lauda nitro
Vasta