BMW E36 5 silindrit + HX50, [MÜÜDUD]
Re: BMW 318 m40 e36
Kui suured need pihustid siis on et 2.4bar peale keerati? Kes seadistab? Kas aru saada polnud, et pihustid ja pump on otsas? Minu 1.8l on 2.0bar ja 900cc pihustid 93% avatud. Sul peaksid nad siis olema vähemalt 1300cc ja 2x044 pumbad vähemalt?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Re: BMW 318 m40 e36
Kui jõudu ei tule siis pole vaja ka ei pihusteid ega pumpasid. Niiviisi 1:1le totaalselt ja igast otsast erinevaid asju võrrelda ei saa ja pole kaugeltki välistatud, et mootor teeb 2,7bari all vähem jõudu kui 2 bariga kui turbo on otsas, õhk kuum, TIP laes, klapid lahti surutud, süüde maas tekkinud ollukorra tõttu vms muul põhjusel. Mul oli kaa eelajaloolisel mootoril 2,4 bari peal, jõudu ehk 20% rohkem kui 1,3 bariga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 318 m40 e36
Klappide probleem mul oli küll, sest ega mul piiraja pidi ka üsna madalale(max 6k) jääma sest ei jõudnud minna rohkem, kuigi vabalthingavana läks ilusti edasi. Nüüd peaks see probleem siiski lahendatud olema.
Jõudu ei tea jah palju oli ja kuna keps ka kõver oli, siis sellejagu veel vähem pauku seal silindris käis.
2,5 barini igatahes oli segu veel ilusti paigas ja mingit kütusepuudust ei täheldanud.
Minu pihustitega(880cc per pütt) absoluutne jõu maksimum oleks mul ideaaltingimustes 570hp ja seda siis 100% duty puhul :D Ja kaheldav, et seal selle 2,4 bariga nüüd kõik see ära kasutatud oli.
Aga no mul juba cooler pisikene mis ehk toimib ka ainult tänu väiksele jõunumbrile ja suurele turbole, mis õhku väga kuumaks ei küta. Kui aga asjad vastupidiseks lähevad siis kindlasti jääb vajaka juba. Tegelikkuses peaks selle ka välja vahetama korraliku suure cooleri vastu.
Kõigele lisaks kuna ta mul seades oli 1,6 barini ja sealt edasi 2,4ni ma ise näppisin ainult segu(süüdet ei puutund, jälgisin vaid, et ei detoks), siis seal ka jõud kinni. Seadistab kaak muidugi.
Sellep ongi nüüd siuke seis, et mootor koos ja käib. Wg vahetan välja kuna sai kunagi hädaga ajutine tuuning sellele tehtud ja pole kõige tihedam lahendus(loe: lääg) ja hetkel salong ka laiali kistud.
Esimesel võimalusel dünosse minek ja siis vaatame mis saab
Jõudu ei tea jah palju oli ja kuna keps ka kõver oli, siis sellejagu veel vähem pauku seal silindris käis.
2,5 barini igatahes oli segu veel ilusti paigas ja mingit kütusepuudust ei täheldanud.
Minu pihustitega(880cc per pütt) absoluutne jõu maksimum oleks mul ideaaltingimustes 570hp ja seda siis 100% duty puhul :D Ja kaheldav, et seal selle 2,4 bariga nüüd kõik see ära kasutatud oli.
Aga no mul juba cooler pisikene mis ehk toimib ka ainult tänu väiksele jõunumbrile ja suurele turbole, mis õhku väga kuumaks ei küta. Kui aga asjad vastupidiseks lähevad siis kindlasti jääb vajaka juba. Tegelikkuses peaks selle ka välja vahetama korraliku suure cooleri vastu.
Kõigele lisaks kuna ta mul seades oli 1,6 barini ja sealt edasi 2,4ni ma ise näppisin ainult segu(süüdet ei puutund, jälgisin vaid, et ei detoks), siis seal ka jõud kinni. Seadistab kaak muidugi.
Sellep ongi nüüd siuke seis, et mootor koos ja käib. Wg vahetan välja kuna sai kunagi hädaga ajutine tuuning sellele tehtud ja pole kõige tihedam lahendus(loe: lääg) ja hetkel salong ka laiali kistud.
Esimesel võimalusel dünosse minek ja siis vaatame mis saab
Re: BMW 318 m40 e36
Proovitiir tehtud, kõik toimib :P
Nagu näha siis sain suurema cooleri kah ette
Nüüd siis dünoaeg.
Re: BMW 318 m40 e36
Kuna Joosep juba oma teemas tegi tähelepaneku, et ma pole ammu postitanud siis vahelduseks teen seda
Viimasest pildist on muutunud täpselt niipalju:
Käisime Kaagiga seadistamas, 2 barine seade jäi kuna mapi väljund oli vaja ringi tõsta mujale sisselaske külge(pulseeris liiga palju), garaasi juurde sõites murdus lihtsalt üks klapp ära ja kukkus mootorisse, pekstes kõik segamini.
Aamen...
Suure vihaga viskasin pooled jupid mootorist minema ja teise poole müüsin puhmasele, ning nüüd istub(ajutiselt) aiste vahel m52b20, mis sai siis sõbralt laenatud
Mootor 100% stock, lahti võtmata. Eelnevalt olnud "hobidriftika" peal ning kõvasti rehve kärsatanud ja külgees sõitnud.
Orig torukolletest keevitasin kiirkorras sisuliselt log-type turbokolde ning ladusin kõik kokku tagasi ja ruttu sõitma.
Esimene seade sai 0,8 barini, jätsime sinna kuna küünlad olid ka mingid iidamast-aadamast junnid seal peal ning jättis boosti all vahele. Lisaks toimus heitgaaside pihkumine kollektori ja kaane vahelt, eks oma osa selles oli puuduvatel poltidel.
Uued küünlad peal ja leke kõrvaldatud, käisime täna uuesti kruttimas. Nüüd siis 1,3 bari peal ja kõik vinksvonks.
82% duty cycle järgi võiks ennustada siis kuskil 250kw olemasolu.
Siinjuures eelnevale arutelule jätkuks, siis selle 1.8ga oli 2bari pealt duty 70%@880cc, ehk siis umbes 300kw kanti ta oli selle 2 bariga.
Seda, mis seal 2,4 bariga toimus teab aind vanajumal ise.
Igatahes arvutused on toredad, millalgi peab julguse kokku võtma ja jälle dünotee ette võtma.
Praeguseks aga mõned pildid ja siis ma ei teagi mis saab..
Ja muidugi roosad pidurisupportid
Nüüd saab bemmist natuke puhata ja lõpuks suprat ehitama hakata
Viimasest pildist on muutunud täpselt niipalju:
Käisime Kaagiga seadistamas, 2 barine seade jäi kuna mapi väljund oli vaja ringi tõsta mujale sisselaske külge(pulseeris liiga palju), garaasi juurde sõites murdus lihtsalt üks klapp ära ja kukkus mootorisse, pekstes kõik segamini.
Aamen...
Suure vihaga viskasin pooled jupid mootorist minema ja teise poole müüsin puhmasele, ning nüüd istub(ajutiselt) aiste vahel m52b20, mis sai siis sõbralt laenatud
Mootor 100% stock, lahti võtmata. Eelnevalt olnud "hobidriftika" peal ning kõvasti rehve kärsatanud ja külgees sõitnud.
Orig torukolletest keevitasin kiirkorras sisuliselt log-type turbokolde ning ladusin kõik kokku tagasi ja ruttu sõitma.
Esimene seade sai 0,8 barini, jätsime sinna kuna küünlad olid ka mingid iidamast-aadamast junnid seal peal ning jättis boosti all vahele. Lisaks toimus heitgaaside pihkumine kollektori ja kaane vahelt, eks oma osa selles oli puuduvatel poltidel.
Uued küünlad peal ja leke kõrvaldatud, käisime täna uuesti kruttimas. Nüüd siis 1,3 bari peal ja kõik vinksvonks.
82% duty cycle järgi võiks ennustada siis kuskil 250kw olemasolu.
Siinjuures eelnevale arutelule jätkuks, siis selle 1.8ga oli 2bari pealt duty 70%@880cc, ehk siis umbes 300kw kanti ta oli selle 2 bariga.
Seda, mis seal 2,4 bariga toimus teab aind vanajumal ise.
Igatahes arvutused on toredad, millalgi peab julguse kokku võtma ja jälle dünotee ette võtma.
Praeguseks aga mõned pildid ja siis ma ei teagi mis saab..
Ja muidugi roosad pidurisupportid
Nüüd saab bemmist natuke puhata ja lõpuks suprat ehitama hakata
Re: BMW 318 m52b20 e36
Mul on küll selle vangerduse üle ainult hea meel
Ei taha nina alla hõõruda, aga soodsamat powerit on raske Eestis leida kui pemmi R6-ga, nagu viimase ehitamise alguses siin teemas ka viitasin. No replacement for displacement (antud juhul küll kubatuur üsna vähene).
Muuhulgas on pilte sarnaste lahendustega väga tore näha. Nimelt timmin ise juba mõnda aega ringi täpselt samasuguse komboga, ainsa erinevusena B28 - üsna odavalt ostetud lahti võtmata mootoriga ja tagasihoidliku rõhuga. Jõu puuduse üle ei saa kurta, pigem hädas juba muude detailide vastupidavusega.
On veel plaan seda R4-ja elustada kunagi?
Jaksu!
Ei taha nina alla hõõruda, aga soodsamat powerit on raske Eestis leida kui pemmi R6-ga, nagu viimase ehitamise alguses siin teemas ka viitasin. No replacement for displacement (antud juhul küll kubatuur üsna vähene).
Muuhulgas on pilte sarnaste lahendustega väga tore näha. Nimelt timmin ise juba mõnda aega ringi täpselt samasuguse komboga, ainsa erinevusena B28 - üsna odavalt ostetud lahti võtmata mootoriga ja tagasihoidliku rõhuga. Jõu puuduse üle ei saa kurta, pigem hädas juba muude detailide vastupidavusega.
On veel plaan seda R4-ja elustada kunagi?
Jaksu!
Lauda nitro
Re: BMW 318 m40 e36
Corrado kirjutas: Nüüd saab bemmist natuke puhata ja lõpuks suprat ehitama hakata
Oli ka aeg
Kaua ma üksi seda vanurit siin presenteerin!
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Re: BMW 318 m52b20 e36
Murjam, nõustun, et odavamalt jõudu saada on peaaegu võimatu, aga kes veel aru pole saanud siis minujaoks pole kunagi asi selles jõunumbris olnud. Oleks jõudu tahtnud oleks sellele 1.8le eelnenud v8 ära turbotanud, aga see pole lihtsalt see mida ma tahan.
E36 või tegelt enamus bemmid on niigi igavad ja mõttetud autod, high-power r4 tegi asja vähemalt natukenegi huvitavamaks, aga no läks nii nagu läks.
R4 elustama enam ei hakka kuid r6 on siiski ajutine ja ühtteist ikka mõttes mõlgub mida järgmiseks vahele istutada
Aga kuna muudest raibetest sai siiber siis praegu bemm daily ja põhirõhk see aasta läheb suprale ja vectrale
E36 või tegelt enamus bemmid on niigi igavad ja mõttetud autod, high-power r4 tegi asja vähemalt natukenegi huvitavamaks, aga no läks nii nagu läks.
R4 elustama enam ei hakka kuid r6 on siiski ajutine ja ühtteist ikka mõttes mõlgub mida järgmiseks vahele istutada
Aga kuna muudest raibetest sai siiber siis praegu bemm daily ja põhirõhk see aasta läheb suprale ja vectrale
Re: BMW 318 m52b20 e36
Bemm ei ole ainus odav asi mul on stock m104 MB mootorist üle 100hp silindri kohta. Ja need mootorid ei maksa ka praktiliselt midagi.
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 21.03.2015 0:25
Re: BMW 318 m52b20 e36
Vot mida pole elus näinud on e36 v6 turbo. Nt nissani toodangu näol :D
Re: BMW 318 m52b20 e36
Joelit tundes peaks see siis pigem omeg MV6 olema :DNurgatagune kirjutas:Vot mida pole elus näinud on e36 v6 turbo. Nt nissani toodangu näol :D
Aga miks ka mitte, 1 bariga sama jõud mis 1.8sast 2bariga ja mootor maksab samavähe pmt
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 318 m52b20 e36
No hetkeseisuga on bemm juba nädal aega katki olnud, kõigi eelduste kohaselt purunenud kolb.
Moti ja aja puudus, ning juba varem mõlkunud ja ka uued ideed on viinud selleni, et enam seda masinat ei näpi
Moti ja aja puudus, ning juba varem mõlkunud ja ka uued ideed on viinud selleni, et enam seda masinat ei näpi
Re: BMW e36 T5
See volvohaigus on ikka totaalselt ravimatu
Re: BMW E36 T5
Palju pole vahepeal teha jõudnud, aga samm sammu haaval siiski.
Kuna õlifilter oleks algses asukohas jalgu jäänud, siis sai karterile tekitatud õli väljavõtud ning ehitatud eraldiseisev filter, kasutades näppu jäänud audi mootori õlifiltri talda.
Ühtlasi ka roolivõimu ühendamine osaliselt lahendatud.
Ja saatuse tahtel jõuab lõpuks ka algselt tehasest volvole paigaldatud turbo(FH7 pealt küllgi) jälle volvo mootori külge tagasi
Kuna õlifilter oleks algses asukohas jalgu jäänud, siis sai karterile tekitatud õli väljavõtud ning ehitatud eraldiseisev filter, kasutades näppu jäänud audi mootori õlifiltri talda.
Ühtlasi ka roolivõimu ühendamine osaliselt lahendatud.
Ja saatuse tahtel jõuab lõpuks ka algselt tehasest volvole paigaldatud turbo(FH7 pealt küllgi) jälle volvo mootori külge tagasi
Re: BMW E36 R5
Väike samm jälle edasi
Õlitussüsteem on sisuliselt valmis.
Jahutussüsteemi kohapealt otsustasin minna tdsi radika ja eraldiseisva paisupaagi teed, kuna volvol jahutustorud natuke teisel pool jooksevad võrreldes bemmi radikaga
Näis kas tööle ka hakkab kogu see kompott
Süütepoolid hetkel ajutised peal, lähevad siiski lühikesed variandid vagi omadest kuna need tavalised jäävad rõvedalt kõrgele
Õlitussüsteem on sisuliselt valmis.
Jahutussüsteemi kohapealt otsustasin minna tdsi radika ja eraldiseisva paisupaagi teed, kuna volvol jahutustorud natuke teisel pool jooksevad võrreldes bemmi radikaga
Näis kas tööle ka hakkab kogu see kompott
Süütepoolid hetkel ajutised peal, lähevad siiski lühikesed variandid vagi omadest kuna need tavalised jäävad rõvedalt kõrgele