Mazda RX8 1.3 raira
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Krt ei lõppe ka minu ebaõnn.
Mootorit maha võttes pidin ka turbo külmakoja eemaldama.
Vastu vaatas
[/url]
Tellisin uue tiiviku ja vahetama hakates,võlli mutrit lahti kruttides keerasin võlli pooleks.
Kas need turbo võllid ongi nii haprad purunema???ei oleks oodanud midagi sellist...
Mootorit maha võttes pidin ka turbo külmakoja eemaldama.
Vastu vaatas
[/url]
Tellisin uue tiiviku ja vahetama hakates,võlli mutrit lahti kruttides keerasin võlli pooleks.
Kas need turbo võllid ongi nii haprad purunema???ei oleks oodanud midagi sellist...
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Tuleks endale selgeks teha,kas on parem või vasakpoolne keere.Lisaks tundub et tiivik on ligunenud vees.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Loomulikult ennem veendusin,et tegu vasakpoolse keermega!!!
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Tundub,et tõesti vees ohtralt ligunenud...
Tagumine plaat peale puhastust
[/url]
Mis targemad arvavad,kasutada sama plaati edasi,või välja praakida???
Tagumine plaat peale puhastust
[/url]
Mis targemad arvavad,kasutada sama plaati edasi,või välja praakida???
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Ikka uus.Kui ütled mõõdud,võib isegi leiduda.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Aega võttis ja lubatust kuu aega hiljem,aga mootor lõpuks käes.
[/url]
Kuna turbole uut pressure/seal plate mõistliku hinnaga ei leidnud,lasin lihtsalt plaadi üle treida tiiviku kohast,maha võeti 0,2mm.
Ja uue võlli ja tiivikuga kokku ta läkski.
[/url]
[/url]
[/url]
Kuna turbole uut pressure/seal plate mõistliku hinnaga ei leidnud,lasin lihtsalt plaadi üle treida tiiviku kohast,maha võeti 0,2mm.
Ja uue võlli ja tiivikuga kokku ta läkski.
[/url]
[/url]
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Msp mootor?raira kirjutas:Aega võttis ja lubatust kuu aega hiljem,aga mootor lõpuks käes.
[/url]
Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Eilmine aasta sai auto ikka sõitma pandud.Paarsada km sissesõitugi kellale
Vesimeta pritse sai ka maha müüdud.
Ilmselt hakkan e50 või e30 ringi sõitma.
Korra käis ka mõte läbi,et ehitaks tagasivooluga välise pumbajaama ja saaks e85 kasutada.
Aga nagu targemad räägivad,siis deto kindlus on e85 ja e50 vahel väga väike,seega ei tasu ilmselt see ära.
Ainus muudatus ,mis nüüd veel tehtud sai oli süütesüsteemi upgrade.
Rx8 enda coilid on teadaolevalt väga õnnetud.Kasutusele tulid usaka d585 coilid,nii levinud muudatus,et isegi plug and play juhtmestik võtta.
[/url]
Oskab keegi ehk nõu anda,kuna turbo läks kokku uue võlli ja kompressori tiivikuga ,mis olid eelnevalt eraldi tasakaalustatud, kas on vajadus nüüd chra komplektselt tasakaalustada???
Vesimeta pritse sai ka maha müüdud.
Ilmselt hakkan e50 või e30 ringi sõitma.
Korra käis ka mõte läbi,et ehitaks tagasivooluga välise pumbajaama ja saaks e85 kasutada.
Aga nagu targemad räägivad,siis deto kindlus on e85 ja e50 vahel väga väike,seega ei tasu ilmselt see ära.
Ainus muudatus ,mis nüüd veel tehtud sai oli süütesüsteemi upgrade.
Rx8 enda coilid on teadaolevalt väga õnnetud.Kasutusele tulid usaka d585 coilid,nii levinud muudatus,et isegi plug and play juhtmestik võtta.
[/url]
Oskab keegi ehk nõu anda,kuna turbo läks kokku uue võlli ja kompressori tiivikuga ,mis olid eelnevalt eraldi tasakaalustatud, kas on vajadus nüüd chra komplektselt tasakaalustada???
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Elu on näidanud, et kõik asjad mida "vist" peaks tegema, tuleb teha kohe.
Arvan, et mõistlik oleks lasta spetsialistil üle vaadata. Saad südamerahu.
Hiljem on jube kallis see lõbu muidu.
Arvan, et mõistlik oleks lasta spetsialistil üle vaadata. Saad südamerahu.
Hiljem on jube kallis see lõbu muidu.
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Uuendaks teemat ka.
Mootor sai ilusti sissesõidetud.Paaki kolis e50 kütus ja seadistamine võis alata.
Muresid tekitas ainult mbc mis jubedasti spaikis.Õnneks kasutaja Peedu valmistatu lahendas mure.
Ilmselt tuleb kasutusele võtta ka ebc mida saab vastavalt mootori pööretele seadistada.Wg asukoht pole just sobivaim ja lõpus hakkab rõhk kukkuma.
Lõpuks saigi signaal wg võetud vahetult enne segusiibrit,pilt muutus oluliselt paremaks!!!
Boosti jätsime 0,8-0,9bar vahele,plaan oli enne miili alles juurde keera...
Tegime ka mõne virtuaal dyno tõmbe,rootori jõugraafik on 45 kraadi all jõusirge
Aga see selleks.
Jälle mootor laiali.
Tundub,et esimese koja apex tihendid on alla vandunud.Aga mitte purunenud,ilmselt väändunud.
Väljendub vaid ebaühtlases mootori töös tühikäigul plödisedes.Gaasi andes kõik ok.
Mõõtsin ka surved ära ,et välistada teised vead.Õnneks kõik kolm töötakti alles.
Püssi põõsasse veel ei viska,teen asja ikka korda.
Oleme siin seadistajaga otsinud vea põhjuse tagamaid ja ega muud ilmselt polegi kui minu enda rumalus,tegematta kodutöö.
Kuna etanool suht kuiv küte siis ikka õli segatakse sisse,loomulikult tegin ka mina seda,vahekorras mis tootja oli soovitanud.
Suur viga ,õli kogus oleks pidanud palju palju suurem olema.
Ilmselt boosti all polnud apexitele piisavat määrimist,kuumenesid ja väändusid.
Aga eks see paistab kui mootor laiali võetud...
Mootor sai ilusti sissesõidetud.Paaki kolis e50 kütus ja seadistamine võis alata.
Muresid tekitas ainult mbc mis jubedasti spaikis.Õnneks kasutaja Peedu valmistatu lahendas mure.
Ilmselt tuleb kasutusele võtta ka ebc mida saab vastavalt mootori pööretele seadistada.Wg asukoht pole just sobivaim ja lõpus hakkab rõhk kukkuma.
Lõpuks saigi signaal wg võetud vahetult enne segusiibrit,pilt muutus oluliselt paremaks!!!
Boosti jätsime 0,8-0,9bar vahele,plaan oli enne miili alles juurde keera...
Tegime ka mõne virtuaal dyno tõmbe,rootori jõugraafik on 45 kraadi all jõusirge
Aga see selleks.
Jälle mootor laiali.
Tundub,et esimese koja apex tihendid on alla vandunud.Aga mitte purunenud,ilmselt väändunud.
Väljendub vaid ebaühtlases mootori töös tühikäigul plödisedes.Gaasi andes kõik ok.
Mõõtsin ka surved ära ,et välistada teised vead.Õnneks kõik kolm töötakti alles.
Püssi põõsasse veel ei viska,teen asja ikka korda.
Oleme siin seadistajaga otsinud vea põhjuse tagamaid ja ega muud ilmselt polegi kui minu enda rumalus,tegematta kodutöö.
Kuna etanool suht kuiv küte siis ikka õli segatakse sisse,loomulikult tegin ka mina seda,vahekorras mis tootja oli soovitanud.
Suur viga ,õli kogus oleks pidanud palju palju suurem olema.
Ilmselt boosti all polnud apexitele piisavat määrimist,kuumenesid ja väändusid.
Aga eks see paistab kui mootor laiali võetud...
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Pane sohn adapter ning keerake mazdaeditis OMP pumpa peale. Jahutab paremini kui kütusesse segatud õli ju.
IvarR
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Hea tähelepanek.
Sohn adapter ei anna mulle mitte kui midagi!!!Mõtetu raha tuulde loopimine on see vidin!
Omp ammu maksimumini krutitud.Aga kahjuks kõrgema boostiga jääb omp hätta.
Teistele teadmiseks siis ,et tegu õlipumba vahele käiva adapteriga,mis ellimineerib karterist võetava õli pihustamise kotta ja pihustatava õli võtab hoopis eraldiseisvast anumast.Alati uus puhas õli.
Sohn adapter ei anna mulle mitte kui midagi!!!Mõtetu raha tuulde loopimine on see vidin!
Omp ammu maksimumini krutitud.Aga kahjuks kõrgema boostiga jääb omp hätta.
Teistele teadmiseks siis ,et tegu õlipumba vahele käiva adapteriga,mis ellimineerib karterist võetava õli pihustamise kotta ja pihustatava õli võtab hoopis eraldiseisvast anumast.Alati uus puhas õli.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Pole jälle pikalt teemat uuendanud.
Hing ei andnud ikkagi rahu ja võtsin mootori maha ja pulkadeks.Läbisõiduks sellele mootorile jäi siis 900km.
See mis leidsin mootorit lahti kruttides oli muidugi täis p...
Pmst olin ostnud odavalt remonditud mootori...kaugel sellest ,mis sai tellitud(hunnik silikooni,lõikamatta rootorid jne)
Kuna aega ka oli omajagu möödas ostust,siis polnud ka paypali garantiist abi.
Kodadest ka mõni pilt.
Lonkamise põhjustas siiski purunenud apex
Tänasel päeval on õnneks mootori kohapealt juba valgus tunneli lõpus paistmas.
Õnnestus mitte ideaalsed, aga toimivad kojad hankida.Tänud IvarR!!!
Must have mode igal turbo rootor mootoril.
Ehk siis Dowel pinid (tihvtid,puksi),läbi terve mootori neljast kohast.
Meeletu nikerdamine,et kõik kokku sobiks ja avade maksimaalne tolerants +0,2mm
Hetkel on kojad otsaga Rootsis,kus tööpinnad üle poleeritakse/lihvitakse.
Siin siis võrdlus,miks rx7 apex tihendeid mõistlik kasutama hakata.
Rootorite pesad said samuti sügavamaks lõigatud,nüüd lähevad siis 2mm rx7 apexid käiku.
Samuti tuleb ka rootorid ja kogu vändaliin lasta veel ära tasakaalustada.
Vaheplaat ja otsakaaned said ka värskendust.Kuna tööpinnad nitriiditud ei hakanud neid kuhugi lihvimisse saatma.
Klappide lihvimis pasta ja käsitööna üks plaat vasta teist.Tulemus üsna viisakas.
JÄTKUB...
Hing ei andnud ikkagi rahu ja võtsin mootori maha ja pulkadeks.Läbisõiduks sellele mootorile jäi siis 900km.
See mis leidsin mootorit lahti kruttides oli muidugi täis p...
Pmst olin ostnud odavalt remonditud mootori...kaugel sellest ,mis sai tellitud(hunnik silikooni,lõikamatta rootorid jne)
Kuna aega ka oli omajagu möödas ostust,siis polnud ka paypali garantiist abi.
Kodadest ka mõni pilt.
Lonkamise põhjustas siiski purunenud apex
Tänasel päeval on õnneks mootori kohapealt juba valgus tunneli lõpus paistmas.
Õnnestus mitte ideaalsed, aga toimivad kojad hankida.Tänud IvarR!!!
Must have mode igal turbo rootor mootoril.
Ehk siis Dowel pinid (tihvtid,puksi),läbi terve mootori neljast kohast.
Meeletu nikerdamine,et kõik kokku sobiks ja avade maksimaalne tolerants +0,2mm
Hetkel on kojad otsaga Rootsis,kus tööpinnad üle poleeritakse/lihvitakse.
Siin siis võrdlus,miks rx7 apex tihendeid mõistlik kasutama hakata.
Rootorite pesad said samuti sügavamaks lõigatud,nüüd lähevad siis 2mm rx7 apexid käiku.
Samuti tuleb ka rootorid ja kogu vändaliin lasta veel ära tasakaalustada.
Vaheplaat ja otsakaaned said ka värskendust.Kuna tööpinnad nitriiditud ei hakanud neid kuhugi lihvimisse saatma.
Klappide lihvimis pasta ja käsitööna üks plaat vasta teist.Tulemus üsna viisakas.
JÄTKUB...