Pudel testitud. Mitmene shot? kes kurat seda teab sest kuna mul oli vaid 1 düüs sai seda kohendada akutrelliga.
Läbimõõt sai hetkel 1,2 kanti mis veidi üle 100hple võiks vastata. Süüte tuunimise osas täielik teadmatus...Varasemalt olin 4 klapi tehnikas valdavalt puusalt 24 kraadi pannud maksimaalseks lõpppöörde osas enda mootoriga on aga selgeks saanud, et max jõu teeb see bensiiniga 33kraadiga ja ksüleeniga sõitsin 39 kraadiga. Võtsin lampi 5 kraadi maha ja lasin nosi all kuni 28 kraadi. Kiire oli, küünalt lugeda ei jõudnud, jõudu tegi ja nii jäi. Nagu hiljem kuulsin siis 2 kraadi maha 50ne hp kohta pidi rusikareegel olema....samas ei tea ju et millest siis maha :D max jõu süütest? normaalsest süütest? tehase süütest? Miks koguni 5 kraadi maha sai tulenes sellest, et ma ei mõista NOSi käitumist mitte ühestki otsast....Millegi kuradi pärast teeb see rakendudes gaasi koguse osas rämeda piigi kuid kuid kuna rakendan manuaalselt siis ei saa ma süüdet vastavalt gaasikogusele muuta....sama lugu küttega. See on kusagil väga laias enamvähem vahemikus kuid rakendumise hetkel on lahja ja muidu on rikas Ehk et seade nagu oleks aga nagu ei ole kaa.
Paar graafikut...ja olgu ära märgitud et rakendub küll eri aegadel kuid alati hoidsin lahti tõmbe lõpuni...igal graafikul ka vahetult alla tõmmatud NA ja 98ga joon nö baasiks
Eile oli siis üritus Pärnus. Esimene sõit NOSiga 11,2.....siis veel paar tk 11,2 (Kõik lõppkiirusega 201-202 sest lasin alati kolmandaga piirajasse vahetult enne joont ja neljandale vahetusega kaotasin nii ajas kui kiiruses.
Ja siis see juhtus....lasin rehvirõhud 0,6le ja tõstsin launchipöörde 5500le ja kabuum. Nii lendu, et kuusepuu latvagi enam ei näinud ja instinktiivselt lasin gaasi maha, mootor pidurdas, slikk pidas ja LÕI nina 2m kõrguselt vastu maad...Istme polster vajus minu 70kg all nii läbi, et lõin sabakondi istme metall konstruktsiooni ära, jalad lõi all süldiks ning valu ei lasknud edasi sõita. Üritus seisis ja kiirabi tahtis vägisi Pärnu haiglasse viia...mingitmoodi suutsin ära rääkida nii nemad kui kohtunikud ja auto taas tehnilises ette näidata ning seljaravi edasi lükata sest 10s oli ju vaid 0,3s kaugusel. Sain uuesti starti ja võtsin liiga kerge stage nii et tuli väreles....lasin nii vähe edasi kui suutsin kuid stage oli liiga deep ja launchi värinas punane...sõidu võitsin aga punasega....üllatuslikult läksin mõruda maitsega edasi kuna vastane ei oodanud mind prestages ära. Järgmine sõit taas burnouti EI TEINUD. Lihtsalt ei julgenud, ka rehvirõhku sai tunduvalt lisatud ja siis see juhtus. Flatshift UNUNES ja:
Ken Kashist sain jagu ja kaotasin sõidu sõites lõhki oma indexi, sõites lõhki turvakaare indexi ja olles ise maru rahul