Ford MOndeo MK4 D 2.0 96 kw 2007 linnas mäest ülesse kiirendades viskas korraga ette "engine malfunction" ning mootoril jõud kadunud, vaevliselt keerasin kõrvaltänavasse, suretasin mootori välja ootasin ja siis uuesti tööle. Vajutasin gaasi -pöörded läksid ilusti kuni piirajasse ning linna kiirusega sai samuti sõita- mingeid nähtusid ei ilmnenud ( viga ei näidanud converse +'il).
Maanteele- sõites mootori erksus kadunud, jõudu ei ole - 80'neni liikus enam vähem ok kuid 100'ni jube vaevaliselt ( nagu piiraja peal), ca 20-30 min sõidetud- mingit mõju polnud, kütusekulu normaalne.
...deem..mingi aja seisi masin ( no 2 tundi) ja vead kadunud- vabalt üle 100 km/h -ei mingeid probleeme.
Käisin Tartus Diselland'is ka ära - leiti viga P2263- räägiti midagi turborõhkudes, solenoidist ja et võiks voolikud üle kontrollida, aga remondi koha pealt jäädi vastus võlgu.
Info's jutt selline et :1) väsinud või olla turbo vaakumi juhtimise solenoid 2) võib olla kinni jäänud/jäämas turbo sisene õhuvoolu reguleerimise ajam (turbo muudetava geomeetria juhtlabad) ning et kui peale solenoidi vahetust viga jääb siis tuleb turbo lahti võtta ja ära puhastada-õlitada.
..ronisin laupäev kanalisse, kakkusin m.põhjakatte ära ja pilt oli kehvake- õline oli kõik, aga põhjakattel mingeid lekke märke ei olnud
( v.t. fotod
http://nagi.ee/search/?q=mk4&searchtype=photos / otsingusõna MK4 /kasutaja Sammalhabe007 )
Intercoolerist ja turbo vahelise plastiku vahel kummi jubin (foto 4145, 2736 -kolmnurk) kas see võib lekke põhjustaja olla?
Turbo sisemus keerles vabalt.
Võtsin musta värvi plastikujubina ( seest oli puhas- midagi välja ei voolanud/tulnud) ning toru jupi lahti, puhastasin ära ning samuti põhja alt õlist puhtaks, toppisin ja keerasin kõik kokku tagasi ja tegin kiiremad ringid ja uuesti kanali peale, mingeid lekkeid ei paistnud.
Nädalake on sõidetud , kanali peale pole jõudnud et vaadata mis all toimub
Oleks kena kui keegi selle jutu kuidagi kokku võtaks et mis teha tuleks või soovitaks midagi.
Tänud juba ette