Suurest igavusest ja sügelusest kirjutan ka vahepeal mis laiali läinud on
Ilmselgelt mootor.. eks seda ma taotlend olengi, et teada saada jõupiiri, mida aga kuidagi ei tule.
Nagu kõik turbotajad teavad, tagantjärgi tarkus on täppisteadus. Ehk siis mina oma detomisega olen jõudnud niikaugele, enne eelviimast võistlust lasin raadil külksitades kepsu kõveraks eeldatavasti deto käe läbi.
Nüüdseks muidugi ka selge, et m40 põlemiskambrites teatud mured mis Hr Puhmase sõnade järgi ka vabalthingavatel juba detonatsiooni tekitab.
Mistõttu on müstiline, et peale 2,4bariga sõidetud Speedestit veel midagi sealt mootorist võtta oli
Esimese päeva lõpus kohapeal launchi installides ja seadistades lasin kaanetihendi jälle ribadeks, peale mida mootor siiani laiali on.
Peale kaane mahavõtmist sain ka jälile miks spoolimisega probleemid olid - eelnevalt mainitud kõverad kepsud.
Kõveraks läksid nad 1,6 bari peal.. niiet kui 2,4ga nad veel koos püsisid siis järelikult kannatab küll
Seega, uued kepsud on sees tagasi ja muu kokkupanek on oodanud kaane taga. Plaanisin korraga ka metalltihendi panna, et rohkem sellega mitte rabeleda. Selle tõttu asi ka venis, kuna pole just odav tükk.
Hetkeseis on siis selline, et ootamas on cometicu kaanetihend ja plokikaas moment ka Puhmase käe all kes siis põlemiskambreid natuke järgi aitab. Ühtlasi lähevad ka natuke kangemad klapivedrud, et saaks pööret tiba peale keerata. Kõigi sümptomite järgi boost on piisavalt kõrge, et surub klapid lahti lihtsalt
Ideaalis tahaks masina see nädal kokku panna, aga näis kuida läheb. Moditud põlemiskambrite abil peaks omajagu parem põlemine olema ja peaks saama kenasti süüdet keerata
Ideeliselt peaks nüüd soovitud jõud ka väiksema boostiga tulema.. olgugi, et selliseid rõhunumbreid ilus vaadata on
Paar pildikest kah kuidas tegelikult ei olegi see kapotialune nii prill nagu mõnelt pildilt tunduda võib
Nagu näha siis ka jagajast olen lõpuks lahti saanud, mille siis asendasin pleksiklaasiga
Eks kiirustamise tõttu jälle nii mõnedki asjad lohakile jäetud, aga nüüd jälle aega nokitseda, sest ühtegi sõitu enam see aasta pole ja jäärajad on veel kaugel
Ja noh nii teemaväliselt uhkustan natuke ka teise masinaga mille kallal suurema osa sellest aastast vaeva näinud oleme
Ehk siis Vectra, c20xe ning hetkel 330kw/560nm@1,7bar. Esivedu, hetkel parim veerandmiil 13,4@186km/h ja 60ft 2,2s.
Järgmine aasta teeme sellega loodetavasti juba hoopis teisi numbreid, aga seda näeb siis