VW 1300 ´69 "jeff01"
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Ei olnud nii, sõita sain palju kuid ootama pidi kaa palju. kokku ehk 5 sõitu?
Ilm oli muidugi kohutav...rada pidevalt niiske.
12,0 sõitsin üsna mitu korda, suurim teadaolev lõppkiirus 194km/h
Kahjuks ei tea eelviimase sõidu aegu (võistluse kiireima 720hp S8 vastu) Tegelikult tunnen, et õnnestus too sõit kõige paremini üldse ja loodaks kõrget 11s aega sealt. (ootan logi ja kontrollin järgi)
Kahjuks ei öeldud ka 60 jala aegu ja vedrustuse reguleerimisest ei tulnud midagi välja.
Võrreldes eelmise aastaga vahet ca pool sekki ja 8km/h lõppkiirust. Lootsin suuremat vahet kuid eks täit potensiaali näeb suurema testimise ja seadistamise pärast ning soojema ilmaga.
Parem oli: käiguvahetus, Aero, rehv
Paremaks saab veel esipiduritega, launchi lüliti asendamisega mittestreikiva vastu ja tegelikult on ka 30kw võimsam S8 mootor garaazi jõudnud kui jõu taha peaks asi jääma :D Kindlasti aitaks ülekande muutus kuna nii lahja auto peaks sõitma nelja mitte kolme käiguga kuid seda ma esialgu ette ei võta. Meeldib teadmine, et mul on suvalise hitleri 100€ne käigukast ja see töötab pmt BOLT ON lahendusena stock 300€ mootori otsas :D
Seade polnud kaa just kõige täpsem kuna rikkusin selle eelnevalt ära mittetöötava silindriga seadistades. Kui avastasin et 1 süütepool ei toimi polnud aga enam aega seadistamiseks ja sai haapsalu poole sõitma hakatud. haapsalus võtsin iga sõiduga 5% kütet maha ja kaheks viimaseks sõiduks oli see alles talutav kuid siiski rikas veel (AFR 11ne lõpp nagu turbokal)
https://www.facebook.com/jaan.kontro/vi ... 932909161/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilm oli muidugi kohutav...rada pidevalt niiske.
12,0 sõitsin üsna mitu korda, suurim teadaolev lõppkiirus 194km/h
Kahjuks ei tea eelviimase sõidu aegu (võistluse kiireima 720hp S8 vastu) Tegelikult tunnen, et õnnestus too sõit kõige paremini üldse ja loodaks kõrget 11s aega sealt. (ootan logi ja kontrollin järgi)
Kahjuks ei öeldud ka 60 jala aegu ja vedrustuse reguleerimisest ei tulnud midagi välja.
Võrreldes eelmise aastaga vahet ca pool sekki ja 8km/h lõppkiirust. Lootsin suuremat vahet kuid eks täit potensiaali näeb suurema testimise ja seadistamise pärast ning soojema ilmaga.
Parem oli: käiguvahetus, Aero, rehv
Paremaks saab veel esipiduritega, launchi lüliti asendamisega mittestreikiva vastu ja tegelikult on ka 30kw võimsam S8 mootor garaazi jõudnud kui jõu taha peaks asi jääma :D Kindlasti aitaks ülekande muutus kuna nii lahja auto peaks sõitma nelja mitte kolme käiguga kuid seda ma esialgu ette ei võta. Meeldib teadmine, et mul on suvalise hitleri 100€ne käigukast ja see töötab pmt BOLT ON lahendusena stock 300€ mootori otsas :D
Seade polnud kaa just kõige täpsem kuna rikkusin selle eelnevalt ära mittetöötava silindriga seadistades. Kui avastasin et 1 süütepool ei toimi polnud aga enam aega seadistamiseks ja sai haapsalu poole sõitma hakatud. haapsalus võtsin iga sõiduga 5% kütet maha ja kaheks viimaseks sõiduks oli see alles talutav kuid siiski rikas veel (AFR 11ne lõpp nagu turbokal)
https://www.facebook.com/jaan.kontro/vi ... 932909161/" onclick="window.open(this.href);return false;
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Okei!
kui mina ära tulin oli sinu masin lihtsalt juba treila peal,arvasin,et enam ei sõida,kuna sadas jubedalt!
Ju siis läks ilm paremaks!
Väga uhkelt,nina maast lahti
kui mina ära tulin oli sinu masin lihtsalt juba treila peal,arvasin,et enam ei sõida,kuna sadas jubedalt!
Ju siis läks ilm paremaks!
Väga uhkelt,nina maast lahti
Z3 N/A Best ET 12.1@185 km/h
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Parim aeg 11,7s
Parim 60ft 1,5s
Parim lõppkiirus 195
Kõrval 720hp S8
https://www.youtube.com/watch?v=AdepcA8 ... ture=share" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähe kuivem start:
https://www.youtube.com/watch?v=p7arNp- ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Parim 60ft 1,5s
Parim lõppkiirus 195
Kõrval 720hp S8
https://www.youtube.com/watch?v=AdepcA8 ... ture=share" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähe kuivem start:
https://www.youtube.com/watch?v=p7arNp- ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Vahepeal muutuseid niipalju, et haapsalus sai sõidetud 11,7 (200m ajaga 7,5x) siis sai ehitatud klaasplastist tagaosa (Rohkem solid kui võistlusauto vajaks, st 4 kihti) sai 4,5h mootorit dünos piinatud ja 5k juurde leitud suur hulk jõudu juurde. Esisild sai pidurid vectra tagumiste supprdite näol ja täna sai tartus 200m ajaks sõidetud 7,39 millest piisas koguni superstreet klassi teiseks kohaks. Autol polnud ainsatki leket ja mittemiski ei läinud pmt katki. 60ft üsna kesisised 1,5-1,6 kuid ühes soolosõidud ei püsinud nina siiski maas
https://www.youtube.com/watch?v=owaDBggT9Mo&app=desktop" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui keegi soovib siis auto on saadaval...
https://www.youtube.com/watch?v=owaDBggT9Mo&app=desktop" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui keegi soovib siis auto on saadaval...
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Millal toonklaas ja suppar tuleb
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Pudel testitud. Mitmene shot? kes kurat seda teab sest kuna mul oli vaid 1 düüs sai seda kohendada akutrelliga.
Läbimõõt sai hetkel 1,2 kanti mis veidi üle 100hple võiks vastata. Süüte tuunimise osas täielik teadmatus...Varasemalt olin 4 klapi tehnikas valdavalt puusalt 24 kraadi pannud maksimaalseks lõpppöörde osas enda mootoriga on aga selgeks saanud, et max jõu teeb see bensiiniga 33kraadiga ja ksüleeniga sõitsin 39 kraadiga. Võtsin lampi 5 kraadi maha ja lasin nosi all kuni 28 kraadi. Kiire oli, küünalt lugeda ei jõudnud, jõudu tegi ja nii jäi. Nagu hiljem kuulsin siis 2 kraadi maha 50ne hp kohta pidi rusikareegel olema....samas ei tea ju et millest siis maha :D max jõu süütest? normaalsest süütest? tehase süütest? Miks koguni 5 kraadi maha sai tulenes sellest, et ma ei mõista NOSi käitumist mitte ühestki otsast....Millegi kuradi pärast teeb see rakendudes gaasi koguse osas rämeda piigi kuid kuid kuna rakendan manuaalselt siis ei saa ma süüdet vastavalt gaasikogusele muuta....sama lugu küttega. See on kusagil väga laias enamvähem vahemikus kuid rakendumise hetkel on lahja ja muidu on rikas Ehk et seade nagu oleks aga nagu ei ole kaa.
Paar graafikut...ja olgu ära märgitud et rakendub küll eri aegadel kuid alati hoidsin lahti tõmbe lõpuni...igal graafikul ka vahetult alla tõmmatud NA ja 98ga joon nö baasiks
Eile oli siis üritus Pärnus. Esimene sõit NOSiga 11,2.....siis veel paar tk 11,2 (Kõik lõppkiirusega 201-202 sest lasin alati kolmandaga piirajasse vahetult enne joont ja neljandale vahetusega kaotasin nii ajas kui kiiruses.
Ja siis see juhtus....lasin rehvirõhud 0,6le ja tõstsin launchipöörde 5500le ja kabuum. Nii lendu, et kuusepuu latvagi enam ei näinud ja instinktiivselt lasin gaasi maha, mootor pidurdas, slikk pidas ja LÕI nina 2m kõrguselt vastu maad...Istme polster vajus minu 70kg all nii läbi, et lõin sabakondi istme metall konstruktsiooni ära, jalad lõi all süldiks ning valu ei lasknud edasi sõita. Üritus seisis ja kiirabi tahtis vägisi Pärnu haiglasse viia...mingitmoodi suutsin ära rääkida nii nemad kui kohtunikud ja auto taas tehnilises ette näidata ning seljaravi edasi lükata sest 10s oli ju vaid 0,3s kaugusel. Sain uuesti starti ja võtsin liiga kerge stage nii et tuli väreles....lasin nii vähe edasi kui suutsin kuid stage oli liiga deep ja launchi värinas punane...sõidu võitsin aga punasega....üllatuslikult läksin mõruda maitsega edasi kuna vastane ei oodanud mind prestages ära. Järgmine sõit taas burnouti EI TEINUD. Lihtsalt ei julgenud, ka rehvirõhku sai tunduvalt lisatud ja siis see juhtus. Flatshift UNUNES ja:
Ken Kashist sain jagu ja kaotasin sõidu sõites lõhki oma indexi, sõites lõhki turvakaare indexi ja olles ise maru rahul
Läbimõõt sai hetkel 1,2 kanti mis veidi üle 100hple võiks vastata. Süüte tuunimise osas täielik teadmatus...Varasemalt olin 4 klapi tehnikas valdavalt puusalt 24 kraadi pannud maksimaalseks lõpppöörde osas enda mootoriga on aga selgeks saanud, et max jõu teeb see bensiiniga 33kraadiga ja ksüleeniga sõitsin 39 kraadiga. Võtsin lampi 5 kraadi maha ja lasin nosi all kuni 28 kraadi. Kiire oli, küünalt lugeda ei jõudnud, jõudu tegi ja nii jäi. Nagu hiljem kuulsin siis 2 kraadi maha 50ne hp kohta pidi rusikareegel olema....samas ei tea ju et millest siis maha :D max jõu süütest? normaalsest süütest? tehase süütest? Miks koguni 5 kraadi maha sai tulenes sellest, et ma ei mõista NOSi käitumist mitte ühestki otsast....Millegi kuradi pärast teeb see rakendudes gaasi koguse osas rämeda piigi kuid kuid kuna rakendan manuaalselt siis ei saa ma süüdet vastavalt gaasikogusele muuta....sama lugu küttega. See on kusagil väga laias enamvähem vahemikus kuid rakendumise hetkel on lahja ja muidu on rikas Ehk et seade nagu oleks aga nagu ei ole kaa.
Paar graafikut...ja olgu ära märgitud et rakendub küll eri aegadel kuid alati hoidsin lahti tõmbe lõpuni...igal graafikul ka vahetult alla tõmmatud NA ja 98ga joon nö baasiks
Eile oli siis üritus Pärnus. Esimene sõit NOSiga 11,2.....siis veel paar tk 11,2 (Kõik lõppkiirusega 201-202 sest lasin alati kolmandaga piirajasse vahetult enne joont ja neljandale vahetusega kaotasin nii ajas kui kiiruses.
Ja siis see juhtus....lasin rehvirõhud 0,6le ja tõstsin launchipöörde 5500le ja kabuum. Nii lendu, et kuusepuu latvagi enam ei näinud ja instinktiivselt lasin gaasi maha, mootor pidurdas, slikk pidas ja LÕI nina 2m kõrguselt vastu maad...Istme polster vajus minu 70kg all nii läbi, et lõin sabakondi istme metall konstruktsiooni ära, jalad lõi all süldiks ning valu ei lasknud edasi sõita. Üritus seisis ja kiirabi tahtis vägisi Pärnu haiglasse viia...mingitmoodi suutsin ära rääkida nii nemad kui kohtunikud ja auto taas tehnilises ette näidata ning seljaravi edasi lükata sest 10s oli ju vaid 0,3s kaugusel. Sain uuesti starti ja võtsin liiga kerge stage nii et tuli väreles....lasin nii vähe edasi kui suutsin kuid stage oli liiga deep ja launchi värinas punane...sõidu võitsin aga punasega....üllatuslikult läksin mõruda maitsega edasi kuna vastane ei oodanud mind prestages ära. Järgmine sõit taas burnouti EI TEINUD. Lihtsalt ei julgenud, ka rehvirõhku sai tunduvalt lisatud ja siis see juhtus. Flatshift UNUNES ja:
Ken Kashist sain jagu ja kaotasin sõidu sõites lõhki oma indexi, sõites lõhki turvakaare indexi ja olles ise maru rahul
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Viimati muutis jeff01, 03.06.2018 16:00, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Väga vinge tulemus. Selline wheelie võis päris julm kogemus olla.
Veermikuproff OÜ
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Said kogemuse mida 99,9% inimestest ei oma.
Ma ütleks,et kordaläinud nädalavahetus :P
Ma ütleks,et kordaläinud nädalavahetus :P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Täiesti normaalne
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
järgmine start.....abiratastega
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Speedest seljataga.
Vahepeal sai autole wheelybar tehtud, tagaosa kolmeks lõigatud ja tiivad ilma keskosata paigaldatud.
Nosi pullo täis surutud ja speedestil ära käidud suuremaid muudatusi tegemata ja autot remontimata / hooldamata.
Sai wheelybari olemasolu tõttu tõstetud ka stardipööret 1000 pöörde jagu (Nüüd 6000rpm) ja vajab veel kergitamist
Koheselt hakkas auto ka lagunema mida ta sel hooajal pole veel teinud Laupäeava viimases sõidus parem pooltelg kuid 11,1ga olin ellika esimene....vihmasaju korral tähendanuks see mulle võistluse esikohta :D
Pühapäeval veidi kripeldas, et 10s sõitmata ja proovisin siis NOSi veidi varem rakendada (Teise käigu keskelt) ja tulemus oli täpselt mu klassi index 10.90 lõppkiirusega 206 (Kolmandaga piirajas 7500rpm)
Järgmine sõit soolo ja olingi juba veerandfinaalis. Burni ajal aga juba tundsin, et 1 pooltelg purunes kuid lootes, et vastane eksib stardis ei näidanud seda kohe välja lootes tema punast tuld. Seda aga ei juhtunud ning kokkuvõttes neljas koht ja aasta lõikes hetkel teine kuid käivad jutud, et vb tehakse 1 etapp veel septembris.
Teiselt kolmandale tulevärk kuna käiguvahetus oli WOT ja NOSi all kuid süütekatkestusega
https://www.youtube.com/watch?v=S1snWVO ... _&index=18" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto endiselt müügis ja toimunud ka mõningane hinnasula.
Vahepeal sai autole wheelybar tehtud, tagaosa kolmeks lõigatud ja tiivad ilma keskosata paigaldatud.
Nosi pullo täis surutud ja speedestil ära käidud suuremaid muudatusi tegemata ja autot remontimata / hooldamata.
Sai wheelybari olemasolu tõttu tõstetud ka stardipööret 1000 pöörde jagu (Nüüd 6000rpm) ja vajab veel kergitamist
Koheselt hakkas auto ka lagunema mida ta sel hooajal pole veel teinud Laupäeava viimases sõidus parem pooltelg kuid 11,1ga olin ellika esimene....vihmasaju korral tähendanuks see mulle võistluse esikohta :D
Pühapäeval veidi kripeldas, et 10s sõitmata ja proovisin siis NOSi veidi varem rakendada (Teise käigu keskelt) ja tulemus oli täpselt mu klassi index 10.90 lõppkiirusega 206 (Kolmandaga piirajas 7500rpm)
Järgmine sõit soolo ja olingi juba veerandfinaalis. Burni ajal aga juba tundsin, et 1 pooltelg purunes kuid lootes, et vastane eksib stardis ei näidanud seda kohe välja lootes tema punast tuld. Seda aga ei juhtunud ning kokkuvõttes neljas koht ja aasta lõikes hetkel teine kuid käivad jutud, et vb tehakse 1 etapp veel septembris.
Teiselt kolmandale tulevärk kuna käiguvahetus oli WOT ja NOSi all kuid süütekatkestusega
https://www.youtube.com/watch?v=S1snWVO ... _&index=18" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto endiselt müügis ja toimunud ka mõningane hinnasula.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.