Toyota GT4 ST185 (müüdud)

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Aga see kivi aeg töötab paremini kui pooled uue aja turbod. Ja siis tuuakse kohe võrdluseks hunniks 1500€ turbosid, et näe see on parem. Loobu sellest Garretist ja ära tagasi vaata.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas Jaan »

Parem on suhteline mõiste. Kui soov on linnas sõita siis tänapäevane turbo annab paindliku dünaamika. Kui on soov 2-3x aastas Haapsalus põhjagaasiga sõita siis on Holset hea küll. Pole statistikat teinud, kas tänased kiired masinad kasutavad veel Holseteid või mingeid muid lahendusi. See Holseti värk oli rohkem nagu 10a tagune teema. Täna saab MPR-i Holseti rahaga kui mingit 1,5k ei raatsi osta.
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Enamus drifti mehi kasutavad Holseteid. Kegi ei käse traktori 23cm koda sinna peale keerata, et ainult 2x aastas saab põhjagaasiga sõita. MPR on tundmatu hobune veel. Tundmatud numbrid. Tundmatud kuumakojad. Ja kui sul on kaks samaväärset turbot samas hinnaklassis, siis ma eelistan tuntud looma. Aga alati on inimesi kes tahab katsetada ja oma vigadest õppida.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas rst »

Holset on iganenud tehnoloogia ning järjest rohkem jääb ta maha oma robustsusega teistele turbodele.
Tegelikult on palju paremaid turbosid olemas kui Holset, mis on samas hinnaklassis. Näiteks Precision ja Borgwarner puksi peal turbod. Tuleb lihtsalt natukene kodutööd teha ja vaeva näha.
Minu arust ei saa küll öelda, et MPR tundmatu tegija oleks. Ta on lihtsalt meil natukene vähe levinud, muud ei midagi. MPR koduleht

Kuid sellegi poolest on auto äge ja tundub, et piisavalt kiire kah. :car
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

rst kirjutas: Kuid sellegi poolest on auto äge ja tundub, et piisavalt kiire kah. :car
:bbTänud. Aga muidu, kui on konkreetseid kavalaid soovitusi 450-600HP turbo kohta 2L mootorile siis alati võib pakkuda. Tekkib mõtteid, kust vaadata ja vähem "kodutööd" :)
Tavaliselt kuullaager ja odav eriti kokku ei sobi aga hing ihkaks küll...
Tegelikult oleks hästi isegi kui turbo 4000+natuke pöörde juures toimetama hakkaks. Mootor läheb pöördesse üle 7000 pöörde ja kiirendamisel käigu vahetusel alla 5200-5600 pööre ei kuku.
Ei pea 3000 pöörde juures full boost olema ja see ilmselt võimatu 600 heppa taga ajada. Aga auto peab kiire olema, eks tänav peab kohanduma :D
Praeguse turbo ja seadega saab jumala rahulikult kruisida kusjuures, turbo väga järgi ei tule, kui siis natuke ja kõik on ülirahulik ja mootor töötab ühtlaselt, vedrustus on aint tiba jäik ja sidur teeb ulme häält kui pargid... muidu ei hullu :D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas rst »

Näiteks 500Hp turbo Borgwarner S200SX-E-52MM part nr 12709095019, T4 0.83 koda
All olevalt lingilt näed, kuidas ta teoreetiliselt võiks spoolida.
http://www.turbos.borgwarner.com/go/91UA7P" onclick="window.open(this.href);return false;

Hind oleks u 750€.

2L moto peal ongi selline maagiline piir 500Hp minu arust kust edasi kaob sõidumugavus linnas ära (spoolib hiljem kui 4000rpmi).

Kõige tähtsam on valida võimalikult väike turbo oma soovide täitmiseks, siis saad parima spooli, sest ei ole mõtet 800-900hp turbol kui plaanid kasutada 500hp.

Jõudu. :)
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas Jaan »

Kpt. Trumm kirjutas:Enamus drifti mehi kasutavad Holseteid.
Enamus mehi ei morjenda, mida driftimehed teevad.
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Julge sõnavõtt. Ilmselt on sul parem ja võimsam pill kui tänapäeva drfti maailmas. Müts maha.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas Jaan »

Kpt. Trumm kirjutas:Julge sõnavõtt. Ilmselt on sul parem ja võimsam pill kui tänapäeva drfti maailmas. Müts maha.
Et segaseks ei kisuks ja muljet ei jääks, et mul mingi konkreetne vastasseis eesmärgiks siis mis ma ütelda tahan on see, et IMHO Holset täna ei ole enam parim võimalik variant sama raha eest.
Sa praegu võrdled konkreetse suunitlusega ehitatud võistlusautot all rounder hobikaga. Ja mis on parim rajal ei ole parim tänaval.
Lisaks ma ei ürita siin Hiina replica Disco Potatosid kiita, vaid räägin konkreetsest asjast, millel 40+ aastat tootmise kogemust seljataga ja mida pole mõtet sõnakõlksuna ja isikliku kogemuse puudumise pärast halvustada.
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Dynos käidud lõpuks... Praegu rohkem ei keeranud kui 1,5BAR, ja sellega jäi 389HP/500nm

Miks siis ei keerand? ... turbost tuleb tuleb uljalt ja uhkesti veel, kui talle ainult võimalus anda.
Aga ei keeranud rohkem kuna peale ca.6400 pöörde juures hakkas puterdama. Mingid asjad ära tegema, enne kui härra juurde tagasi. Vaakum vollad vähe teisiti ühendama, rõhuregulaatori teise panema javeelmingid mõned väiksed asjad. Sest regulaator ilmselt ei olnud oma töövahemikus...natuke puudutasid ja rõhk tahtis kohe taevasse minna... ülitundlik, pm täitsa maha keeratud. Vaakumil kolmikud ära kaotama. kohti küll kust kollektorist rõhku võta. Paar asja veel nipetnäpet ja siis vaatab edasi.
Aga üldiselt ma mõtlen, et alustuseks täitsa ok numbrid,...

Pilt

Pilt

Pilt
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas cb4_335 »

Aga oli siis ostes üldse 500?
Mis tagumiku düno ütleb?
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas ahto10 »

cb4_335 kirjutas:Aga oli siis ostes üldse 500?
Mis tagumiku düno ütleb?

laiaslaastus ju ongi 500hp mootoris.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Dynost video ka, vabandused heli pärast, telefoni mikker lõpuni kaasa ei tulnud selle müraga...

https://www.youtube.com/watch?v=IKSumFemo90
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas tmac »

Osta I-phone ja speedestil näeme raisk :axe :car :bb
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Antti22
Postitusi: 5
Liitunud: 18.03.2012 22:05

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas Antti22 »

ahto10 kirjutas:
cb4_335 kirjutas:Aga oli siis ostes üldse 500?
Mis tagumiku düno ütleb?

laiaslaastus ju ongi 500hp mootoris.
Kas mitte Kostivere düno ei näita juba mootori numbriteks ümberarvutatult?

Aga päris jube graafik. 4000 RPM pealt alles hakkab midagi vaikselt tulema, enne seda on lahjem kui keskmise pereema Civic. Hädasti vaja mingit modernsemat turbot mis elaks juba varem.
Vasta