BMW E36 5 silindrit + HX50, [MÜÜDUD]

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas hents99 »

jeff01 kirjutas:Eks sa proovi, ehk ongi õigem kui oma kogemust ei jaga vaid igaüks samamoodi oma rahakoti najal kõik ära proovib :) aga sellest fourbangerist ei tule ju alla 2 bari mittemidagi ja süütesüsteem peab selleks vastav olema. Hinna osas paned mööda, 4 audi copi maksavad muidu vähem kui bm originaalpool.
ca 100-120 eurot on 4-komplekt Bremi/Beru aktiivpoole. Ei jõudnud veel täielikult süveneda su mootori olemusse, aga 2-klapi tehnikas kaanele ilma juhtmeteta poole raske paigaldada...
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas jeff01 »

hents99 kirjutas:
jeff01 kirjutas:Eks sa proovi, ehk ongi õigem kui oma kogemust ei jaga vaid igaüks samamoodi oma rahakoti najal kõik ära proovib :) aga sellest fourbangerist ei tule ju alla 2 bari mittemidagi ja süütesüsteem peab selleks vastav olema. Hinna osas paned mööda, 4 audi copi maksavad muidu vähem kui bm originaalpool.
ca 100-120 eurot on 4-komplekt Bremi/Beru aktiivpoole. Ei jõudnud veel täielikult süveneda su mootori olemusse, aga 2-klapi tehnikas kaanele ilma juhtmeteta poole raske paigaldada...
Jah, olen sellest hinnast teadlik. Seepärast pidasingi seda odavaks, et panin talvel neljale autole suvalised coilpackid peale ja nüüd olen neljast kolmel pidanud need BoshMotorsportidega asendama (R6 oma 138€) kuid kolmest ühel ei piisa ka tollest poolist ja peab millegi parema suunas liikuma, kahel kadusid süüteprobleemid igatahes ära ja ühel lükkusid kaugemale kui 40€ se coilpacki 138 sasega asendasin. Kui seda "for a living" teha siis lihtsalt püüad edaspidi mitte samu vigu teha, et vältida garantiijuhtumeid vms. :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Corrado »

Ei ütlegi, et ma ei hindaks Sinu või teiste jagatud infot ja kogemusi, lihtsalt ei tasu kuidagi isiklikult võtta kui teistmoodi teen :)

Tahan ka ju omale sinna midagi mõistlikku, aga nagu Hents välja tõi, siis copidega tekib ruumiprobleem, ehk siis niimoodi nagu nad on mõeldud paigaldada, ei pane neid sinna isegi parima tahtmisega. Mingite pikendusjuhtmetega copid näevad ilmselt üsna õudsad välja, seepärast ka pigem coilpacki teed tahaks minna.

Aga kui see 40 eurine coilpack oma tööd ei suuda selle jõu juures kus mul vaja on, siis ilmselgelt ma ei hakka seda katsetama ka.


Kerge offtopicu lainel veel jätkates..
Ma kuulen igapäev kõige kohta jutte mis kalleid ja toredaid juppe tuleks kasutada, aga keegi üldjuhul ei suuda ära põhjendada miks need reaalselt ka vajalikud on ja miks odavamad või lihtsalt teistmoodi lahendused ei toimi :-D Täpsustan muidugi, et ei käi siit kellegi pihta see ;)
mis-w2rk-on
Postitusi: 58
Liitunud: 07.03.2010 18:47
Asukoht: Raplamaa

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas mis-w2rk-on »

Panen pisut puusalt, aga miks mitte kasutada m42 või m44 IS-i süütepooli. M42 puhul tegu pms juhtmega cop-idega m44(ja mälu järgi ka m43) puhul coilpack
captain slow
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Raceboy »

Ma ei tea, millest see töötamine või mittetöötamine sõltub aga olen neid odavaid coilpacke mitmel autol kasutanud, k.a. enda omadel, seni pole probleeme olnud. Võibolla pole jõudu/boosti piisavalt vms. 924 Turbo 2.0 R-4 u 300 hp, 944 Turbo 2.5 R-4 353 whp nt.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas jeff01 »

Minul on hx35te ja 40netega selgeks saanud et 1-1,2 barini toimib odav hästi 1,2-1,4 olenevalt siis parasjagu autost kuid 1,5barini pole kahjuks ükski välja vedanud. Samas väikeste turbodega ja väikse jõuga olen kunagi enda autol ka 2,3 bariga kasutanud odavat süütepooli....eitea kas joppas või on asjade kvaliteet langenud. Kui nüüd BMi orinaalist rääkida siis see toimis hx40 superiga 1,6ni kenasti kuid ajapikku on ära vajunud ja 1,5ga jätab hetkel juba vahele.....samas mõrasid pole sisse löönud. Laadeaega olen proovinud minimaalsest kuni selleni mil üle kuumeneb. Lihtsalt infoks, et liiga vähene laadimine, mitte süütamine ja üle laadimine teevad KÕIK erinevat häält. Niisama ei eristaks kuid ühe autoga sai nädal tagasi kõik kolm häält esile kutsutud ja olid selgelt erinevad.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kaidoj
Postitusi: 75
Liitunud: 17.02.2013 17:00

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Kaidoj »

2,5bar rõhuga hx40s r4 peal pole probleemi olnud ei bosch motorsport ega ka selle analoogidest coilpackidega. Sai vabalt küünlavahe ka suureks jätta erinevalt mingisugusest suvalisest coilpackist, millega tuli juba 2bar juures küünlavahe väikseks teha, et jõuaks süüdata.
940T
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas jeff01 »

Kaidoj kirjutas:2,5bar rõhuga hx40s r4 peal pole probleemi olnud ei bosch motorsport ega ka selle analoogidest coilpackidega. Sai vabalt küünlavahe ka suureks jätta erinevalt mingisugusest suvalisest coilpackist, millega tuli juba 2bar juures küünlavahe väikseks teha, et jõuaks süüdata.
Väga tore, ehk kirjutad ka mis juhtmeid kasutad, muud ei oska enam kahtlustada ja kui Sul töötab peab ka mul töötama ju.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
k0ll
Postitusi: 137
Liitunud: 21.05.2014 0:12

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas k0ll »

m43 ju eraldi coilpackid juhtmetega, võiks tunduda nagu kõige lihtsam ja odavam lahendus alustuseks. Või on seal mingi aga kuskil?

Kui nii jätkad, ongi sul lõpuks poolenisti m43 ja m40 ehitamise mõte kaob ära.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas ott5 »

R4 peal Hx40 super 2,2bari boschi 4ne coil pack ja bremi juhtmed ja töötas ka hästi.
Aga kui mahub siis jah TFSI või sarnase audi poolid on head ja töötavad ka 300hj silindris.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kaidoj
Postitusi: 75
Liitunud: 17.02.2013 17:00

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Kaidoj »

Ei mäleta enam konkreetselt mis juhtmed olid, mingi suvaline odav komplekt pigem. 2 auto peal samad tükid sama rõhu ja turboga täiesti muretult toiminud.
940T
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Corrado »

Vahepeal... pole mittemidagi muutunud :)

Kogu aeg ja energia tähtsamasse projekti suunatud ja bemm on enamuse ajast lihtsalt seisnud.

Siiski sai pärnus edra nationalsil käidud, kuid üsna mõttetult, sest alguses ei saanud kohalt kohe üldse ära burnoudi mittetegemise tõttu ja kui juba korra rehvid puhtaks lasin, siis hakkasid muud jamad kummitama.
Kukkus rõhk ära iga käiguga ja spoolis üleüldse jubekõrgel pöördel.

Nüüdseks vead ka selgeks tehtud muidugi.. sisselaske kollektori flants kõver ja kui siiamaani pidas, siis nüüd tõstetud rõhuga(2,1bar) hakkas läbi pressima sealt päris kõvasti. Lisaks on endiselt jagaja peal ja kuna küünlajuhtmed jälle ära kõrbend, siis hakkas puterdama ajasõitude poole pealt.

Speedestiks siis katsun ikka oma süütepoolidega ühele poole saada ja ka muud asjad jonksu ajada mida igaks korraks plaaninud olen :-D Ilmselt läheb veel rõhku ka peale, sest korra lasin 2,5bar peale ja laiali veel ei läind, tuleb aind seade üle vaadata :-D

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas jeff01 »

Soovitan sisselaske tempi jälgida ja süütenurk iga boostiga sama kaugele detost ajada.
Millele ma viitan on see, et tihti pole mõtet mittetäpse süütega suurt boosti kasutada mis vaid liigselt õhku kuumutab ja veel omakorda retardi lisab. Pärnu ilm oli kuum ja kui sul miskit vägahead coolerilahendust pole siis võib suur boost vähem jõudu teha....eriti kui cooler veel jahutusradika vahetus läheduses. Seda enam, et sul on süütamisprobleemid.
2,5 bariga võiks see mootor 300kw teha kui kõik on paigas.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Corrado »

Detoga otseselt probleeme pole, cooler tuleks nagunii suurem panna aga muus osas kõik toimib kui see liigne kuumus küünlajuhtmetele välja arvata. Cooler õnneks jahutusradikast väga kaugel ja otse stange õhuavade taga, tembiga mingeid probleeme pole veel esinenud.

Ehk siis muud nagu polegi kui speedestiks coilpack külge, sisselaske flants üle freesida, seade üle vaadata ja ülejäänu juba tagasilla jutt, ehk siis suur diff, teljed ja lai rehv ning sild sirgu.

Siinjuures võib pakkuda 3.15 ülekandega typ188 diffrit ja veovõlle :)
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Corrado »

Suurest igavusest ja sügelusest kirjutan ka vahepeal mis laiali läinud on :-D

Ilmselgelt mootor.. eks seda ma taotlend olengi, et teada saada jõupiiri, mida aga kuidagi ei tule.

Nagu kõik turbotajad teavad, tagantjärgi tarkus on täppisteadus. Ehk siis mina oma detomisega olen jõudnud niikaugele, enne eelviimast võistlust lasin raadil külksitades kepsu kõveraks eeldatavasti deto käe läbi.

Nüüdseks muidugi ka selge, et m40 põlemiskambrites teatud mured mis Hr Puhmase sõnade järgi ka vabalthingavatel juba detonatsiooni tekitab.

Mistõttu on müstiline, et peale 2,4bariga sõidetud Speedestit veel midagi sealt mootorist võtta oli :-D Esimese päeva lõpus kohapeal launchi installides ja seadistades lasin kaanetihendi jälle ribadeks, peale mida mootor siiani laiali on.
Peale kaane mahavõtmist sain ka jälile miks spoolimisega probleemid olid - eelnevalt mainitud kõverad kepsud.

Kõveraks läksid nad 1,6 bari peal.. niiet kui 2,4ga nad veel koos püsisid siis järelikult kannatab küll :-D
Seega, uued kepsud on sees tagasi ja muu kokkupanek on oodanud kaane taga. Plaanisin korraga ka metalltihendi panna, et rohkem sellega mitte rabeleda. Selle tõttu asi ka venis, kuna pole just odav tükk.

Hetkeseis on siis selline, et ootamas on cometicu kaanetihend ja plokikaas moment ka Puhmase käe all kes siis põlemiskambreid natuke järgi aitab. Ühtlasi lähevad ka natuke kangemad klapivedrud, et saaks pööret tiba peale keerata. Kõigi sümptomite järgi boost on piisavalt kõrge, et surub klapid lahti lihtsalt :p

Ideaalis tahaks masina see nädal kokku panna, aga näis kuida läheb. Moditud põlemiskambrite abil peaks omajagu parem põlemine olema ja peaks saama kenasti süüdet keerata :ohshit
Ideeliselt peaks nüüd soovitud jõud ka väiksema boostiga tulema.. olgugi, et selliseid rõhunumbreid ilus vaadata on :-D

Paar pildikest kah kuidas tegelikult ei olegi see kapotialune nii prill nagu mõnelt pildilt tunduda võib :-D
Pilt
Pilt

Nagu näha siis ka jagajast olen lõpuks lahti saanud, mille siis asendasin pleksiklaasiga :lol: Eks kiirustamise tõttu jälle nii mõnedki asjad lohakile jäetud, aga nüüd jälle aega nokitseda, sest ühtegi sõitu enam see aasta pole ja jäärajad on veel kaugel :)

Ja noh nii teemaväliselt uhkustan natuke ka teise masinaga mille kallal suurema osa sellest aastast vaeva näinud oleme :evil:
Pilt

Ehk siis Vectra, c20xe ning hetkel 330kw/560nm@1,7bar. Esivedu, hetkel parim veerandmiil 13,4@186km/h ja 60ft 2,2s.
Järgmine aasta teeme sellega loodetavasti juba hoopis teisi numbreid, aga seda näeb siis :-D
Vasta