Tervitus, teen oma autost siia ka teema, kuna võibolla paljud selle foorumi lugejad bmw foorumit ei sirvi ja loodan et saate anda häid soovitusi ja mõtteid.
Autot juba omanud üle 3 aasta ja selle ajaga tehtud ka üht-teist. Plaan oli algselt ,et toon ta tööl käimiseks, aga on läinud nagu kõigi mu autodega..
Algselt läksin ostma hoopis teist autot, aga juhuste kokku langemise pärast, sai ostetud hoopis selline eksemplar:
Bmw E34 tdsa, -96a. poolnahk sisu, 15“ orig. veljed, püsikas. Panoraam luuk ja mis kõige tähtsam, kere väga tugev ja tehniliselt korras. Muidugi oli ka pisivigu, mida likvideerida.
Sõidetud sai mõned sajad kilomeetrid, kuid siis hakkasid vaikselt häirima värvi defektid. Algselt oli plaan teha ainult defektsed kohad korda, kuid jah, sai ikka ta üleni värvitud. Sealt saigi alguse see nö. „projekt“
Väike list, mis sai ära tehtud:
# Värvimine (originaal tehase värv)
# Manuaal kast koos kõige vajalikuga (2.4td pikkade käikudega kast)
# Esisilla rem. ning sillastend
# Uus esiklaas
# Lsd
# Uued esituled ja kodukootud "mustad ristid" sisse.
# 18“ veljed (6 seeria originaalid)
# Madaldus koos uute amortidega
# “Home made“ esistange lisa. (kemüüse E36+E34)
# Tulede pesurid
# Mustad neerud
# Sport el. nahksisu
# Must lagi (taas kodukootud)
# Parem sound
# Spido rõngad
# ///M käigukangi nupp
# Chip
# Decat
# Uued pihusti otsad
# Eelsüüte küünlad
# Turborõhku tõstetud
# Ksp sätitud
Vana mootor ei tahtnud enam koostööd teha ja sai doonor autoks tds opel ostetud kus pealt võtsin mootori ja seekord olid plaanid vähe suuremad
Mõned pildid ehitusest:
tehniline list:
2,93 lsd differ
2,4td k. kast
m57 hooratas ja korv
e34 -M5 ketas
3" sisse-ja väljalaske torustik
300x600x76 cooler
60mm väline wg
11mm plunser
uued pihusti otsad
custom oil catch can
t3/t4, 49 A/R Mastrer power turbo
400kp vems map sensor
Rohkem pilte ja lugemist saab siit
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=222263