Niih, ei tahtnud enne kirjutada, kui on midagi ette näidata. Uue kütteregulaatori vahetus ei aidanud.
Mis seal ikka, kiskub paagi, pumba ja kogu selle jura lahti, vaatab mis seal toimub...
Kuna see pumba kättesaamine päris 5minuti töö pole, siis mõte oli uus pump ka kohe sisse panna, on seal sees siis vigane või mitte. Uue pumba valikul Walbro numbrid kiskusid natuke piiripeale ja lahjaks, nii et tuli "Aeromotive STEALTH 340". On siis varu või midaiganes... vähemalt oleks kust võtta... sellele sobib ka E85, kui peaks kunagi isu tulema. (ilmselt mitte, aga no las ta olla)
Niikaua kui see postiga tuli, kiskusin vana jama lahti... ok...
Pump polnud kinnitatud, rippus kummi vooliku otsas, mis oli 85% katki, et suurema surve korral läks ilmselt bensiin otse paaki ilma tagasivoolu kasutamata. Toitekaabel hoidis ka vist natuke kinni jamh...
Edasi toide... ikkagi tuleb välja siiski ei jõudnud korralikult pumbani... kõik oli oksüdeerund ja kõik murdus, õrna puutumise peale...
Kütuse voolikud aka "sõelad" ... paremat pilti ei ole, siin mingid paar tükki jäänd pildile.. osasi oli keegi vedela alumiiniumliimiga juba parandanud seal midagi kunagi... aga nii läbi läbi olid et kõik eemaldatud voolikud kaalusid kokku 1gramm (healjuhul)
ja no tööd tehes nad igaljuhul "higistasid" korralikult...
Ega midagi... uus pump ja ühendused küljes... Ikka korralikult läks aega pealtnäha tühise nokitsemisega...
Ei kujuta ette, et üks tjuuning-firma viitsiks sellise väikse asjaga nii palju aega kulutada...
Mis veel... tühikäik polnud kuidagi õige... "hingas" Kas lisaõhk või gaasiklapi anduriga midagi. Viimast vaadates, ohkab, avastasin et see loksub, oli ühe poldiga kinni ja pea maha keeratud... tore... kiskusin kogu segusiibri kupatuse lahti ja sealt leidsin veel kellegi aja kokkuhoidu...
(detailid: Peale selle oli üks vaakumsilikoon volla veel kollektori küljest katki.... aga...)
AGA... peale kõike seda, vahelduseks... hakkas auto tööle.. ei putterda, tühikäik 1k, kiirendades on segu kella järgi korras.... nagu pisar tuleb silma
uskumatu
... auto töötab nagu võiks .... ULME.
Üldiselt järgmisena käib dünos ära... vaatab mis seis on, keerab rõhud paika ja vaatab mis logi näitab... See, ... 560heppa... ma ei tea... skeptiline... eks esimsed käigud saavad ruttu otsa küll ja aeglane see auto ka pole, see selge aga... 560heppa... ma ei tea... silencer minema... rõhud paika... võib-olla...
Eks ma võib-olla rikutud ka juba hp-dega... aga ligi 600 heppa krt... ei ole. Vaatame, käime dynos ära ja siis räägime edasi.
Mis veel võib kokku võtta... kaamera pilt kolbidest näitas, et minu auto kolvid ei ole "jumalad" ja näha on deto jälgi... õnneks ei tundu väga hull... ja no mootor töötab ka nagu siid praegu. Aga jah, käib dünos ära et mingi pilt olukorrast oleks.