Tervitused,
Mõlgutan siin väljalaske teemadel mõtteid. Mõtlesin, et uurin suuremat kokkupuudet omavate inimeste käest nende ideid ja tähelepanekuid.
Palju maksab tänapäeval täispikk custom väljalase? Turbost/ kollektorist taha välja.
Mis materjali enamjaolt kasutatakse? Enamlevinud diameeter on vist 3", aga palju seinapaksus võiks olla?
Kollede puhul ma saan aru, et roostevaba ei soovitata, kas samad jutud kehtivad ka põhjaalusele osale?
Keevitatakse kokku torudest ja põlvedest. On sellel mingi eelis või lihtsalt pole toru painutamise võimalust?
Kui suure raadiusega põlvi kasutatakse?
Esialgu vist rohkem küsimusi ei oska küsida
Terv,
Siim
"custom" väljalase
Re: "custom" väljalase
Mina tegin vabalthingava kolle siiski roostevabast ja ca 4a hiljem polnud sel häda midagi. Võibolla turbokal ei kesta.
Ise painutada jah, võimatu sellise raadiusega põlvesid nagu kolle juures tihti vaja on ja ruumi vähe.
Kui sa ise nagunii ei tee, uuri parem kõik kohe sellelt kelle endale tegijaks saad.
Ise painutada jah, võimatu sellise raadiusega põlvesid nagu kolle juures tihti vaja on ja ruumi vähe.
Kui sa ise nagunii ei tee, uuri parem kõik kohe sellelt kelle endale tegijaks saad.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: "custom" väljalase
Momendil ei soovi komkreetsele masinale väljalaset, hinda. Pigem selline teoreetiline arutelu. Kõige rohkem huvitab see, et kui oleks võimalik väljalase painutada nö ühest torus, kas siis sellel oleks mingeid eeliseid põlvedest keevitatu ees.
Re: "custom" väljalase
Eelis oleks esteetiliselt viisakam välimus ja vähem võimalusi mõranemiseks, läbi roostetamiseks.
Suvalise 2 punkti ja raadiuse vormi painutajaga seda teha ei kannata.
Rahalisest seisukohast, kuni pole endal vastavale CNC pingile ligipääsu,
on custom asja puhul alati odavam põlvedest keevitada.
Roostevaba vs. must
Kolledel seinapaksus ca 2.5mm, peale pükse 1,5mm.
Kasutatakse selliseid põlvi nagu poest leiab, me ei ela ameerikas.
Toru läbimõõdu võiks ikka vastavalt vajadusele valida.
Kui ikka turbo mootori küljes õuna suurune on,
siis see 3" toru seal küljes on maha visatud raha.
Suvalise 2 punkti ja raadiuse vormi painutajaga seda teha ei kannata.
Rahalisest seisukohast, kuni pole endal vastavale CNC pingile ligipääsu,
on custom asja puhul alati odavam põlvedest keevitada.
Roostevaba vs. must
Kolledel seinapaksus ca 2.5mm, peale pükse 1,5mm.
Kasutatakse selliseid põlvi nagu poest leiab, me ei ela ameerikas.
Toru läbimõõdu võiks ikka vastavalt vajadusele valida.
Kui ikka turbo mootori küljes õuna suurune on,
siis see 3" toru seal küljes on maha visatud raha.