"custom" väljalase

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
oden
Postitusi: 6
Liitunud: 08.02.2011 12:43

"custom" väljalase

Postitus Postitas oden »

Tervitused,

Mõlgutan siin väljalaske teemadel mõtteid. Mõtlesin, et uurin suuremat kokkupuudet omavate inimeste käest nende ideid ja tähelepanekuid.

Palju maksab tänapäeval täispikk custom väljalase? Turbost/ kollektorist taha välja.
Mis materjali enamjaolt kasutatakse? Enamlevinud diameeter on vist 3", aga palju seinapaksus võiks olla?
Kollede puhul ma saan aru, et roostevaba ei soovitata, kas samad jutud kehtivad ka põhjaalusele osale?
Keevitatakse kokku torudest ja põlvedest. On sellel mingi eelis või lihtsalt pole toru painutamise võimalust?
Kui suure raadiusega põlvi kasutatakse?

Esialgu vist rohkem küsimusi ei oska küsida :-D

Terv,
Siim
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: "custom" väljalase

Postitus Postitas Maik »

Mina tegin vabalthingava kolle siiski roostevabast ja ca 4a hiljem polnud sel häda midagi. Võibolla turbokal ei kesta.

Ise painutada jah, võimatu sellise raadiusega põlvesid nagu kolle juures tihti vaja on ja ruumi vähe.
Kui sa ise nagunii ei tee, uuri parem kõik kohe sellelt kelle endale tegijaks saad.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
redline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.02.2006 17:50
Asukoht: Tartu

Re: "custom" väljalase

Postitus Postitas redline »

Mis autoga tegu?
e36 compact 2jz
oden
Postitusi: 6
Liitunud: 08.02.2011 12:43

Re: "custom" väljalase

Postitus Postitas oden »

Momendil ei soovi komkreetsele masinale väljalaset, hinda. Pigem selline teoreetiline arutelu. Kõige rohkem huvitab see, et kui oleks võimalik väljalase painutada nö ühest torus, kas siis sellel oleks mingeid eeliseid põlvedest keevitatu ees.
Laur
Postitusi: 33
Liitunud: 16.06.2008 20:27
Asukoht: Tartu

Re: "custom" väljalase

Postitus Postitas Laur »

Eelis oleks esteetiliselt viisakam välimus ja vähem võimalusi mõranemiseks, läbi roostetamiseks.
Suvalise 2 punkti ja raadiuse vormi painutajaga seda teha ei kannata.

Rahalisest seisukohast, kuni pole endal vastavale CNC pingile ligipääsu,
on custom asja puhul alati odavam põlvedest keevitada.

Roostevaba vs. must

Kolledel seinapaksus ca 2.5mm, peale pükse 1,5mm.
Kasutatakse selliseid põlvi nagu poest leiab, me ei ela ameerikas.

Toru läbimõõdu võiks ikka vastavalt vajadusele valida.
Kui ikka turbo mootori küljes õuna suurune on,
siis see 3" toru seal küljes on maha visatud raha.
Vasta