Küsimus:Kuni 500hp-le sobiv sidur.
Küsimus:Kuni 500hp-le sobiv sidur.
Tervist! On kellegil mõnda soovitust,et missugust sidurit kasutada? Vôiks kannatada kuni 500hp ja hind ka môistlik olla.Plaan oli muidu Audi AAN korv ja 4 labaline ketas,kuid kas see sobib?Libisema ei hakka?Igasugune info on teretulnud.
Re: Küsimus:Kuni 500hp-le sobiv sidur.
Minul on audi korvi ja speci labade/leevenditega ketta kombo.
465hj ja 255/60 dragi slikid igapäevakasutuses ning pole kunagi libisema saanud.
Sõita ka mugav nagu tavasiduriga.
Kombo ehitas Mihkel Jõujaamast, ketta saatis Eikki usast.
465hj ja 255/60 dragi slikid igapäevakasutuses ning pole kunagi libisema saanud.
Sõita ka mugav nagu tavasiduriga.
Kombo ehitas Mihkel Jõujaamast, ketta saatis Eikki usast.
0,5 MW
Re: Küsimus:Kuni 500hp-le sobiv sidur.
Mis autole/mootorile sa seda lahendust otsid? Nagu eelpool mainitud, siis AAN korv on levinud lahendus, kuid eriti hea oleks kasutada SRE toodangut. Vähe tummisem ja driftis üldkasutatav lahendus on BMW E34 M5 sidurikorv (SRE toodang), see hoiab labadega ketta abil 700-800Nm probleemivabalt kinni.
Re: Küsimus:Kuni 500hp-le sobiv sidur.
tarzic kirjutas:Mis autole/mootorile sa seda lahendust otsid? Nagu eelpool mainitud, siis AAN korv on levinud lahendus, kuid eriti hea oleks kasutada SRE toodangut. Vähe tummisem ja driftis üldkasutatav lahendus on BMW E34 M5 sidurikorv (SRE toodang), see hoiab labadega ketta abil 700-800Nm probleemivabalt kinni.
Läheb e30,m20b25-le.Tahaks kindlat lahendust mis kannataks igasugust sõidustiili.Kindlasti sõidaks siduri ennem ilusti sisse.
Re: Küsimus:Kuni 500hp-le sobiv sidur.
RFL kirjutas:Minul on audi korvi ja speci labade/leevenditega ketta kombo.
465hj ja 255/60 dragi slikid igapäevakasutuses ning pole kunagi libisema saanud.
Sõita ka mugav nagu tavasiduriga.
Kombo ehitas Mihkel Jõujaamast, ketta saatis Eikki usast.
Mis kettaga tegu on?
Re: Küsimus:Kuni 500hp-le sobiv sidur.
Mõlema (nii AAN kui M5) korvi sisse võid panna lihtsa leevenditeta ketta (sõidumugavus muidugi kannatab).
Ameerika eBay'st leiad nii väikese kui ka suure nuudiga kettaid. Mõlemad varjandid on nii AAN kui M5 korviga korduvalt ära proovitud. Nagu eelnevalt mainitud, siis SRE toodangu puhul hoiab AAN korv ~600Nm ja M5 korv ~800Nm. Kõik need lahendused on driftis testitud, seega "igasuguse sõidustiili" pärast sa põdema ei peaks. Enne eelmainitud siduri lahendusi hakkavad e30 puhul kindlasti poolteljed ja käigukastid saba andma.
Ameerika eBay'st leiad nii väikese kui ka suure nuudiga kettaid. Mõlemad varjandid on nii AAN kui M5 korviga korduvalt ära proovitud. Nagu eelnevalt mainitud, siis SRE toodangu puhul hoiab AAN korv ~600Nm ja M5 korv ~800Nm. Kõik need lahendused on driftis testitud, seega "igasuguse sõidustiili" pärast sa põdema ei peaks. Enne eelmainitud siduri lahendusi hakkavad e30 puhul kindlasti poolteljed ja käigukastid saba andma.
Re: Küsimus:Kuni 500hp-le sobiv sidur.
tarzic kirjutas:Mõlema (nii AAN kui M5) korvi sisse võid panna lihtsa leevenditeta ketta (sõidumugavus muidugi kannatab).
Ameerika eBay'st leiad nii väikese kui ka suure nuudiga kettaid. Mõlemad varjandid on nii AAN kui M5 korviga korduvalt ära proovitud. Nagu eelnevalt mainitud, siis SRE toodangu puhul hoiab AAN korv ~600Nm ja M5 korv ~800Nm. Kõik need lahendused on driftis testitud, seega "igasuguse sõidustiili" pärast sa põdema ei peaks. Enne eelmainitud siduri lahendusi hakkavad e30 puhul kindlasti poolteljed ja käigukastid saba andma.
Suured tänud sulle põhjaliku vastuse eest.Nüüd tean mille poole vaadata
Parimat,