Dc85 kirjutas:
SleepersGarage kirjutas:
Minul on need kokkujooksnud jah.
https://www.youtube.com/watch?v=j2NqHF8cgZY&t=204s1.30 pealt
Miks sa nii suuri tahad panna siis kui ei ole plaan etanooliga sõita?
Millised konkreetselt kokku jooksnud ja bensiiniga? Pilti pihustist, tootekoodi? Mul olid siin viimane miil 1700cc boschid, no need täis saastad, tundlikud temperatuurile ja ei hoidnud segu paigas isegi cruisides mitte. Need olid bensiiniga 83% @4bar baasrõhuga lahti ja dekad 1000cc @4bar 143%. Nii öelda need ID2000 boschid peaks bensuga olemagi 2000cc mitte 2200 ja arvan et seekord võtan väikse varuga, r4 joob kõvasti.
bensuga R4 peal 1700cc pihusti 83% lahti = 840+hp Mida ilmselt polnud.... ehk et eksib pihusti cc
Dekade 143% tekitab vaid selle küsimuse, et kus sa seda tead? Teoreetiliselt jookseb ju mootor kotti kui 40% kütti puudu on. Selliseid numbreid saab näha vaid siis kui tabel on 40% üle pihustite võimete aga segu on enamvähem õige et veel koos seisab ja saab logidest sellist numbrit näha kuid reaalselt 100% avatud pihustiga.
Mida ma öelda tahan on see, et minumeelest ei räägita neil üle 1000cc pihustitel tihti enam ei bensiini ega etnooli CC vaid mõneljuhul ilmselt CNG? või mõnu muu mõõtmisviis sest olen üsnamitemetel autodel 1700 ja 1900cc pihustid 80+ prossuni saanud etanooliga kuid see oleks absurd sest 6 silindrilisel peaks see 1000+hp tähendama kuid asi on sellest kaugel. Pumpade tootlikkuses olen loomulikult veendunud ja seda on lihtne teostada. Ainus mis seega eksida saab on pihustil näidatud läbilaske hulk.
Kui minul oleks nii võimas R4 mõtleksin ilmsetl topeltpihustite peale
saad ilusa sileda tühikäigu segu väikestega või arendaks asja edasi ja teeks kaks eraldi küttesüsteemi eraldi kütustega, ajju 2 seadet ja nupust lülitad ümber
Ei peaks koguaeg miskit pumbajaama toitma ja seda surinat kuulama.