Minu jaoks oleneb kõik autost. Omal ajal küsiti kasutatud Subaru kasti eest 15k eeki, võtta neid ka väga polnud (nõrk kast ju).
Peavõll koos vastus hammakaga oli ~3-4k eek, hinnavahe omajagu suur.
Üle mõtlemine või mitte aga kui kastil näiteks laagri undavad ja auto on stock, siis võiks asju remontida tehaselõtkude järgi, et asi teine sama kaua kestaks.
Minu arust ei ole ka normaalne see, et peale laagri või võlli vahetust pead käike sisse hakkama raiuma, sest kohati on nagu sein ees.
Ilmselt on viga lihtsalt minus, et mulle on sattunud piisavalt palju selliseid näiteid elust ette,
kus peale remonti on asjad kas mitte võrdväärsed tehase seisukorraga või kestavad nad kordades lühema aja, kui tehaseseades.
Ma ei mõtle siin hetkel hambumise normaalset kulumist.
Sama moodi on ju ka racing mootori komplekteerimine vaid tunde järgi kokku ladumine, nagu käigukastilgi.
Nagu mõned mehed viskavad sepiskolbe sisse koos rõngastega aru saamata, et rõngavahed tuleb ka vastavaks töödelda, mitte ei komplekteerita b osadega tehasemootorit.
Aga nagu ikka on elul omad reeglite kinnitamise viisid ning need pillid kipuvad kõige kiiremini sõitma ja kõige kauem kestma, vähemalt drag-i oludes.
Subaru 6-esel kastil on tehasemanuali järgi vaja näiteks ühes kohas kahe otsaga digitaalset mikromeetrit.
Tehakse need kastid ju siin kõik ilma selleta ja sõidavad aga tehasel oli kindlati mingi hea põhjuks, miks seda tööriista seal reaalselt vaja on.
_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning -
http://www.m-tuning.ee |
@FacebookTavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.