rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas jeff01 »

Mida siin ikka ironiseerida. Üsna paljudesse mootoritesse sisse näinuna julgen väita, et selline näide pole just kõige kohutavam mida näinud olen:

Pilt

Ja nüüd mõelda, et me ei pea kogu seda sodi restrictorisse ajama vaid piisab ühest ainsast pisikesest tükikesest et turbo rikkuda siis kuidas saab üldse filtri vajalikkuses kahelda?

Pilt

Julgen väita, et leian igast ka molekulideks käinud ja pestud mootorist kruvikaotsa jagu kõntsa mis restrictorist läbi ei läheks ja seda vaid peale paari kolme õlivahetusvälpa rääkimata peala sadat kilo või suuremat läbisõitu. Eks olen siis loll aga kui oled kord restrictori ummistuse ja krooniajal pea 15 000.- maksnud turbo surma tunnistajaks olnud, siis mõtled juba teisiti
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 343
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas onesuspect »

Kust leida nissan Sr-i kambrikaane kinnitus polte, neid mis blokikaane sees asuvad?
Kui Kellegil vedeleb juppideks kaas siis andke teada.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Kas neil on mingi imelik kuju? Baltic Bolt-ist vms poldifirmast ei saa midagi asjalikku asenduseks?
Lauda nitro
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 343
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas onesuspect »

Asendada saaks tava poldiga aga ei taha. On jah erilise kujuga.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
sidam2
Postitusi: 47
Liitunud: 23.12.2008 3:13
Asukoht: viljandi

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas sidam2 »

Kuidas on õigem mallory kütuserõhuregulaator ühendada?
1. Kas pumbast latti ja lati teisest otsast rõhuregulaatorisse ning rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?

2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teineots pimedaks panna. ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas RFL »

Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.
0,5 MW
FITBDD
Postitusi: 21
Liitunud: 05.08.2016 8:47

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas FITBDD »

Mis vahemikus seda fpr reguleerida saab? http://www.carshop.ee/tuuning/kutusesus ... 35691.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk on kellegil kogemusi.

Re: 0-10bar pidavat olema.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas jeff01 »

RFL kirjutas:Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.
Lihtsalt mittemidagi ütlev märkus aga olen tavalise kütuserõhu regulaatori paigaldanud kui mallory oma ja toimis ka :D ma lihtsalt ei tahtnud koledat regulaatorit kapotialla ja seda lisavoolikutega kahe lati vahele paigaldada. Disain nägi ette et kummalgi latil vaid 1 voolik :) Turbokal ehk ei julgeks proovida kuid NA pillil toimis täiesti normaalselt....hirm oli vaid selles et kui latti peaks mingil hetkel seistes õhk tekkima siis ei saa see sealt välja enne kui silinder selletõttu lahjemat segu näeb aga tuntavaid komplikatsioone ei esinenud.....üksjasama füüsika kõik....rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt. :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Versus
Postitusi: 33
Liitunud: 24.08.2010 10:15
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Versus »

Kas keegi maarjamaal kompressori koda ka ümber freesib vastavalt tiivikule? Konkreetselt siis MHI TD04-st jutt ja tahaks sinna vähe tummisema tiiviku pista. Mõne CNC pingi isegi leiaks aga know-howd jääb puudu kuidas joonis teha.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Jaak Kuul teeb seda küll.
Lauda nitro
sidam2
Postitusi: 47
Liitunud: 23.12.2008 3:13
Asukoht: viljandi

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas sidam2 »

jeff01 kirjutas:
RFL kirjutas:Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.
Lihtsalt mittemidagi ütlev märkus aga olen tavalise kütuserõhu regulaatori paigaldanud kui mallory oma ja toimis ka :D ma lihtsalt ei tahtnud koledat regulaatorit kapotialla ja seda lisavoolikutega kahe lati vahele paigaldada. Disain nägi ette et kummalgi latil vaid 1 voolik :) Turbokal ehk ei julgeks proovida kuid NA pillil toimis täiesti normaalselt....hirm oli vaid selles et kui latti peaks mingil hetkel seistes õhk tekkima siis ei saa see sealt välja enne kui silinder selletõttu lahjemat segu näeb aga tuntavaid komplikatsioone ei esinenud.....üksjasama füüsika kõik....rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt. :)

Kas sain õigesti aru, et siis minu pakutud teine variant. Ainult pimeda asemel rõhukell?

2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teises otsas rõhukell. Ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas jeff01 »

Jh, su teine variant aga kasutatakse lati mõlemat otsa pealevooluna...m6nel juhul on koguni kolmest otsast peale toodud kui regulaatoril vajalik arv porte.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
anryo
Postitusi: 49
Liitunud: 13.01.2015 17:40

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas anryo »

Siinkohal oleks paslik küsida, kui oluline on üleüldse progeaju puhul (mul on EMU ja rõhu andur on olemas), et kütuserõhk oleks täiesti stabiilne?
Mul originaalreguga kõigub selline +/- 20% vast üles-alla (pidevalt ja mitu korda sekundis) ja olen mõelnud, et kas peaks panema mingi uue regu, et oleks stabiilne?
We live in a poor neighborhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

±20% rõhumuutust on ikka väga palju ja see mõjutab kindlasti mootorit oluliselt ebaühtlasemalt käima. Kütuserõhk võiks olla ikka nii stabiilne (samadel tingimustel) kui võimalik.
Kui see 20% tõene on, soovitan rõhuregulaatori juhtrõhku/vaakumit kuidagi siluda (näiteks väike kütusefilter vahele panna).
Lauda nitro
anryo
Postitusi: 49
Liitunud: 13.01.2015 17:40

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas anryo »

Hea mõte! Proovin kas muudab midagi.
We live in a poor neighborhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB
Vasta