rumalad küsimused...
Re: rumalad küsimused...
Mida siin ikka ironiseerida. Üsna paljudesse mootoritesse sisse näinuna julgen väita, et selline näide pole just kõige kohutavam mida näinud olen:
Ja nüüd mõelda, et me ei pea kogu seda sodi restrictorisse ajama vaid piisab ühest ainsast pisikesest tükikesest et turbo rikkuda siis kuidas saab üldse filtri vajalikkuses kahelda?
Julgen väita, et leian igast ka molekulideks käinud ja pestud mootorist kruvikaotsa jagu kõntsa mis restrictorist läbi ei läheks ja seda vaid peale paari kolme õlivahetusvälpa rääkimata peala sadat kilo või suuremat läbisõitu. Eks olen siis loll aga kui oled kord restrictori ummistuse ja krooniajal pea 15 000.- maksnud turbo surma tunnistajaks olnud, siis mõtled juba teisiti
Ja nüüd mõelda, et me ei pea kogu seda sodi restrictorisse ajama vaid piisab ühest ainsast pisikesest tükikesest et turbo rikkuda siis kuidas saab üldse filtri vajalikkuses kahelda?
Julgen väita, et leian igast ka molekulideks käinud ja pestud mootorist kruvikaotsa jagu kõntsa mis restrictorist läbi ei läheks ja seda vaid peale paari kolme õlivahetusvälpa rääkimata peala sadat kilo või suuremat läbisõitu. Eks olen siis loll aga kui oled kord restrictori ummistuse ja krooniajal pea 15 000.- maksnud turbo surma tunnistajaks olnud, siis mõtled juba teisiti
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
- onesuspect
- Postitusi: 343
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: rumalad küsimused...
Kust leida nissan Sr-i kambrikaane kinnitus polte, neid mis blokikaane sees asuvad?
Kui Kellegil vedeleb juppideks kaas siis andke teada.
Kui Kellegil vedeleb juppideks kaas siis andke teada.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Re: rumalad küsimused...
Kas neil on mingi imelik kuju? Baltic Bolt-ist vms poldifirmast ei saa midagi asjalikku asenduseks?
Lauda nitro
- onesuspect
- Postitusi: 343
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: rumalad küsimused...
Asendada saaks tava poldiga aga ei taha. On jah erilise kujuga.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Re: rumalad küsimused...
Kuidas on õigem mallory kütuserõhuregulaator ühendada?
1. Kas pumbast latti ja lati teisest otsast rõhuregulaatorisse ning rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?
2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teineots pimedaks panna. ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?
1. Kas pumbast latti ja lati teisest otsast rõhuregulaatorisse ning rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?
2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teineots pimedaks panna. ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?
Re: rumalad küsimused...
Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.
0,5 MW
Re: rumalad küsimused...
Mis vahemikus seda fpr reguleerida saab? http://www.carshop.ee/tuuning/kutusesus ... 35691.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk on kellegil kogemusi.
Re: 0-10bar pidavat olema.
Ehk on kellegil kogemusi.
Re: 0-10bar pidavat olema.
Re: rumalad küsimused...
Lihtsalt mittemidagi ütlev märkus aga olen tavalise kütuserõhu regulaatori paigaldanud kui mallory oma ja toimis ka :D ma lihtsalt ei tahtnud koledat regulaatorit kapotialla ja seda lisavoolikutega kahe lati vahele paigaldada. Disain nägi ette et kummalgi latil vaid 1 voolik Turbokal ehk ei julgeks proovida kuid NA pillil toimis täiesti normaalselt....hirm oli vaid selles et kui latti peaks mingil hetkel seistes õhk tekkima siis ei saa see sealt välja enne kui silinder selletõttu lahjemat segu näeb aga tuntavaid komplikatsioone ei esinenud.....üksjasama füüsika kõik....rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt.RFL kirjutas:Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: rumalad küsimused...
Kas keegi maarjamaal kompressori koda ka ümber freesib vastavalt tiivikule? Konkreetselt siis MHI TD04-st jutt ja tahaks sinna vähe tummisema tiiviku pista. Mõne CNC pingi isegi leiaks aga know-howd jääb puudu kuidas joonis teha.
Re: rumalad küsimused...
jeff01 kirjutas:Lihtsalt mittemidagi ütlev märkus aga olen tavalise kütuserõhu regulaatori paigaldanud kui mallory oma ja toimis ka :D ma lihtsalt ei tahtnud koledat regulaatorit kapotialla ja seda lisavoolikutega kahe lati vahele paigaldada. Disain nägi ette et kummalgi latil vaid 1 voolik Turbokal ehk ei julgeks proovida kuid NA pillil toimis täiesti normaalselt....hirm oli vaid selles et kui latti peaks mingil hetkel seistes õhk tekkima siis ei saa see sealt välja enne kui silinder selletõttu lahjemat segu näeb aga tuntavaid komplikatsioone ei esinenud.....üksjasama füüsika kõik....rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt.RFL kirjutas:Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.
Kas sain õigesti aru, et siis minu pakutud teine variant. Ainult pimeda asemel rõhukell?
2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teises otsas rõhukell. Ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?
Re: rumalad küsimused...
Jh, su teine variant aga kasutatakse lati mõlemat otsa pealevooluna...m6nel juhul on koguni kolmest otsast peale toodud kui regulaatoril vajalik arv porte.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: rumalad küsimused...
Siinkohal oleks paslik küsida, kui oluline on üleüldse progeaju puhul (mul on EMU ja rõhu andur on olemas), et kütuserõhk oleks täiesti stabiilne?
Mul originaalreguga kõigub selline +/- 20% vast üles-alla (pidevalt ja mitu korda sekundis) ja olen mõelnud, et kas peaks panema mingi uue regu, et oleks stabiilne?
Mul originaalreguga kõigub selline +/- 20% vast üles-alla (pidevalt ja mitu korda sekundis) ja olen mõelnud, et kas peaks panema mingi uue regu, et oleks stabiilne?
We live in a poor neighborhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB
Re: rumalad küsimused...
±20% rõhumuutust on ikka väga palju ja see mõjutab kindlasti mootorit oluliselt ebaühtlasemalt käima. Kütuserõhk võiks olla ikka nii stabiilne (samadel tingimustel) kui võimalik.
Kui see 20% tõene on, soovitan rõhuregulaatori juhtrõhku/vaakumit kuidagi siluda (näiteks väike kütusefilter vahele panna).
Kui see 20% tõene on, soovitan rõhuregulaatori juhtrõhku/vaakumit kuidagi siluda (näiteks väike kütusefilter vahele panna).
Lauda nitro
Re: rumalad küsimused...
Hea mõte! Proovin kas muudab midagi.
We live in a poor neighborhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB