Nissan 200SX 1.8T zoom1 "2.0"
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
Jõukõveraid tahaks näha küll, muidu kenasti teostatud töö ja tulemus on vinge. Mis otstarbel kütusepump kapoti alla paigutatud on või on see duubeldus?
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
Dünos ärkas neljast tonnist.... 4,5k oli ~200kw 400NM rattast ja enne 5k oli 2bari käes ja 7000ni lasi...vb veidi pealegi. Reaalselt maanteel ärkas veelgi varem.
Läägimist justkui pole kuid sellist pööret lihtsalt vaja. Flatshifti ja ja Launchi tõttu miskit boosti puudumist pole...ei stardis ega käiguvahetustel. Pigem oleks vaja tekitada erinevate käikudega erinev boost sest esimeste käikudega pole pidamine kuigi kontrollitav.....Launch piirab boosti ju vaid stardihetkeni kuid kohe boostib lakke ka esimese ja teise käiguga.
Läägimist justkui pole kuid sellist pööret lihtsalt vaja. Flatshifti ja ja Launchi tõttu miskit boosti puudumist pole...ei stardis ega käiguvahetustel. Pigem oleks vaja tekitada erinevate käikudega erinev boost sest esimeste käikudega pole pidamine kuigi kontrollitav.....Launch piirab boosti ju vaid stardihetkeni kuid kohe boostib lakke ka esimese ja teise käiguga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
Maanteel 4jas käik ja 3400rpm 0,5bar, 3800rpm 1bar, 4500 2bar.
Dünos olid peal orig poolid mis 2bar juures ei süütanud. Kui audi copid peale said, siis viga kadus ja sai boost ka 2,25bar peale tõstetud.
Küttesüsteem on kaheetapiline, paagist tuleb kapoti alla surge tanki, ja sealt annab põhipump edasi mootorisse läbi mallory reg.
Dünos olid peal orig poolid mis 2bar juures ei süütanud. Kui audi copid peale said, siis viga kadus ja sai boost ka 2,25bar peale tõstetud.
Küttesüsteem on kaheetapiline, paagist tuleb kapoti alla surge tanki, ja sealt annab põhipump edasi mootorisse läbi mallory reg.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
tavaline....12" split
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
Valis miilisõidu asemel samaaegse dragiürituseDc85 kirjutas:Miilile
Oleks ju miilil A klassi kinni pannud.
0,5 MW
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
Tulemustest on näha jah, et 1km lõppkiiruse pani kinni. Aga mis veerandmiili aeg tuli?
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
Mina käisin kildilVersus kirjutas:Tulemustest on näha jah, et 1km lõppkiiruse pani kinni. Aga mis veerandmiili aeg tuli?
2 erinevat autot, aga mõlemad on punased ja mõlemil HX35.
0,5 MW
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
RFL kirjutas:Valis miilisõidu asemel samaaegse dragiürituseDc85 kirjutas:Miilile
Oleks ju miilil A klassi kinni pannud.
Oleks on tubli poiss. Üks kiirematest kindlasti. Ära unusta, et A klassi mahub ka üks 2L esiveoline Puhtalt ajaliselt ei jõudnud valmis seekord..
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
265kmh võideti ju A klass?
Mul veidi vähem jõudu kui Zoomil ja sõitsin eelmine aasta 278.
Mul veidi vähem jõudu kui Zoomil ja sõitsin eelmine aasta 278.
0,5 MW
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
Kere tundub sul ka päris sile olevat, ehk jagad rohkem pilte
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
Jõhker vääne.
Selle jõuga võiks miilil järgmine aasta 300+ sõita
Selle jõuga võiks miilil järgmine aasta 300+ sõita
Volvopower @400+
Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
Eks see oli ka sellel aastal plaanis aga, et miilil edukalt esineda peab ka samades tingimustes seadistama....st mitmed korrad järjest miili jagu peal hoidma sest keegi ei oska selleta ette näha mis temperatuurid teevad. Kui ka sisselaske tempitõusu poolne retard oleks paigas (Mis hetkel seda pole) ei oska keegi ette näha mis toimub põlemiskambri temperatuuriga kui seda reaalselt ei mõõdeta või vähemalt miili jagu peal hoides detot ei jälgita....küll aga on see vägagi määrav sest kui ka IAT ja ka kõik jälgitavad väärtused on samad ja kilomeetril veel ei deto siis miilil võib juba korralikult ragistada ja lõpuks juba õlisuits taga olla. Miilil 1,8 liitrisega 300 sõitmine ja ühte tükki jäämine nõuab mõnevõrra rohkem tööd seade kallal, kui arvatakse. Dünos seda simuleerida kahjuks ei saa....koormused ja cooleri jahutus on niipalju erinevad.wa666ou kirjutas:Jõhker vääne.
Selle jõuga võiks miilil järgmine aasta 300+ sõita
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.