altz kirjutas:
Kindlasti pane tagasi muutuva pikkusega kolle majandus. Seda on ju lihtne juhtida vaakumi ja ühe solenoidiga (on-off). Ümber lülitus oli vist 3000rpm kandis. Madalalt korjad oluliselt momenti üles tänu pikale runnerile. Originaalis on seda isegi korralikult tunda kui asi ei toimeta.
Jah, juhtida on lihtne küll.
Aga kindlasti ei pane ma seda sellel mootoril tagasi.
Mul pole seda lihtsalt vaja kui see auto töötab 4500 ja 7000 vahel.
Altpoolt piiraks hea meelega kuidagi jõudu, et kohaltvõtt heaks saada. Keraamilise siduri tõttu on see niigi raskendatud ja mõtlen tavaketta peale.
Eilne testdrive näitas, et pole siiski ka teisega pidamist ja ilmad ei lähe lõpulaksu suunas soojemaks. Selle vastu võitlemiseks tellisin uued rehvid ära ja plaanin üht testipäeva raadil, et vedrustust reguleerida. Auto oli siiski mõeldud pidama.
Enne seda vahetada eile lõhutud pooltelg
, tellida esiaknad, tekitada pidurid, teha uued jäigad mootoripadjad, lahendada liiga madala rõhu probleem käiguvahetuse juures, reguleerida sillad, paigaldada vööd ja aknad jne jne jne
Mis mulle meeldib on esimese käigu pikkus, kui mu paljudel senistel autodel on sella kasutamisvajadus olnud kaheldav ja selle põrnika 60 jaga on olnud varasemalt väga halb kuna selle sisse mahtus ka 1 käiguvahetus siis nüüd on esimese lüpp 60km/h, teise lõpp 110km/h kolmanda lõpp 170km/h neljanda lõpp 230, viienda lõpp 300 jakuuenda lõpp 370km/h