Hetkel pole turbodele mõelnud sest tekkis väike motivatsioonikriis kui auto on nii kaua seisnud. Tahaks veidigi proovida ja näha kas see tagasild on sõidetav, kas autoga on võimalik normaalselt startida ja mida mul üldse on oodata temast sest peale viimast sõitu on muudatused ikka suured.
Hetkel resod 2.5 ja võtavad häält PALJU maha....ei uskunudki et niipalju.
sealt edasi 3" kuna onninenis oli vaid 60mm põlve ja järgmine on alles 76 siis ei tahtnud peenemaks minna kui see simonsi reso ise on. Seda otsust et tagaosa 3" tegin ei kahetse sest olen kindel et 2.5ga oleks hääl veel peenemaks läinud mida ma väga ei soovi. Niigi muutus hääl üsna tagasihoidlikuks ja kuidagi kõrgeks.....madalam müdin kadus ära.
hetkel ei pea sealt pmt mittemidagi läbi mahtuma....300hp Loodan selle vabama sisse ja väljalaske + sobivama segu ja süütega viia 350neni Kuna S8 mootor peaks olema nüüd BOLT-ON vahele tõstetav siis mõttes see ka ehk on....340hp stockis mis ehk ITBdega võimalik 400ni viia. See peaks tegema 0.5hpd kg kohta. Kui see mind kunagi 10nesse sekundisse viib olen turboclubi suurim tilkur sest turbosid ei tulegi
eesmärk pole lihtsalt kiiremini sõita vaid veidi visuaalselt deforsseerida ja üritustele ka ise kohale ja sealt ära liigelda ja mõni triip ehk mõnes nädalavahetuse öös tõmmata. Turbodega ei tohiks olla võimatu ka 1hp per kg saavutada kuid sellise kerega ma arvan, et ei julgeks sellega sõita....seetõttu ongi kergelt uue auto mõtted.
Viitsimisega pole seal midagi. Tegelikult on see kõik üllatavalt lihtsalt ja meeldivalt tulnud sest kui miski ei meeldi siis rellakas paneb meeldima ja ruumi on igalpool piisavalt ning ei pea kardaanide ja veriste sõrmedega autot remontima. Aja ja rahakulu on suht tagasihoidlik. Uuesti nullist tehes teeks sama asja koos tööga vaat, et 4 kohalise summa eest ära.
PS! Sumps pole niisama selline kringel vaid nii mahub ta mul kereplekkide alla ja torud tulevad tiibades olevatest aukudest välja.