Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kunagi ammu uurisin neliku kohta, oli idee talveks midagi huvitavat teha aga see neliku süsteem on ikka väga nõrgukene, talvel jäärajal oleks ehk isegi okei aga betoonil kiirendamiseks ei sobi.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Põhjus leitud, miks dynos paukuma hakkas. Mingil põhjusel oli baas kütuserõhk 4.5bari peale kerkinud. Sai see 4 bari peale tagasi keeratud ja mõni tõmme tehtud õues ja lambda näitas boosti all 0.72 segu lõpuni. Ilmselt nii mõnigi hobune jäi selle taha kinni...
Asi millega veel maad jagan on vems ja cam sync. Kasutan vända otsas 36-1 triggerit ja nissani cas´i sees(nukkvõlliotsas) on 24+1 ketas(seda ketast kasutasin alguses kunagi rpmi lugemiseks, kui veel väntvõlli triggerit polnud).
Tõstsin selle cas´i anduri pinni secondary trigger auku ja uue triggeri otsa panin selle asemele(Primary Trigger). Olen vemsist laksinud peale igast variante, muutnud seadeid ja firmware, aga tööle ei lähe. Korraks küll paugub ja see on ka kõik... mis on kahe silma vahele jäänud?
Asi millega veel maad jagan on vems ja cam sync. Kasutan vända otsas 36-1 triggerit ja nissani cas´i sees(nukkvõlliotsas) on 24+1 ketas(seda ketast kasutasin alguses kunagi rpmi lugemiseks, kui veel väntvõlli triggerit polnud).
Tõstsin selle cas´i anduri pinni secondary trigger auku ja uue triggeri otsa panin selle asemele(Primary Trigger). Olen vemsist laksinud peale igast variante, muutnud seadeid ja firmware, aga tööle ei lähe. Korraks küll paugub ja see on ka kõik... mis on kahe silma vahele jäänud?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Selle aasta esimesel OMC2016 täielik feil. Üks õhtu ennem dynos jooksid ette numbrid 423kw rattast ja rullidel lõppes ka järjekordne kast. Öösel sai see ära vahetatud ja hommikul sõit haapsalu poole. Rajal olles, aga 4 ja 5 käik täiesti kinni ja pudistas. Läheb kindlasti mõni teine kast, mis jääb kestma. Pudistamise põhjuseks tundub olevat ka pihustid, mis on täiesti otsas, samas dynos toimis, kasutusel Siemens Dekad 1000cc@4bar.
Tsau!
Tsau!
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
kui jõudu on ja kaste läheb siis kas ei oleks aeg mõelda primera p12 6käigulise kasti peale?
välismaal küll ja veel tehtud sellist asja
http://www.g20.net/forum/showthread.php ... Swap-Guide" onclick="window.open(this.href);return false;
välismaal küll ja veel tehtud sellist asja
http://www.g20.net/forum/showthread.php ... Swap-Guide" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Olen mõelnud ja olen kursis P12 kastiga, seega järgmiseks teen kasti ära!
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
OMC 2 2016 täielik feil samuti, lennuväljal ei hoia segu ja uputab üle, tundub mingi elektrikala olevat.
Kuna eelmised pihustid siemens dekad jäid lahjaks 4bar kütuserõhu juures(1000cc) läksid peale bosch 1700cc, reaalselt need väiksemad ja jooksutan samuti 4bari peal.
Kuna maadlen alati kastiga enne võistlusi, siis seadistamisele jääb aega väheks seoses tööga jne. 6spd kast ei jõudnud USAst Eikki käest ka kohale ja seega tuleb lapata neid romula kaste.
Lisaks kõigele jäi auto silma kodulinna ümbruses suure "lärmi" pärast, rahulikult sõites, siis pandi autole peale "maakonna keeld". Elame näeme
Kuna eelmised pihustid siemens dekad jäid lahjaks 4bar kütuserõhu juures(1000cc) läksid peale bosch 1700cc, reaalselt need väiksemad ja jooksutan samuti 4bari peal.
Kuna maadlen alati kastiga enne võistlusi, siis seadistamisele jääb aega väheks seoses tööga jne. 6spd kast ei jõudnud USAst Eikki käest ka kohale ja seega tuleb lapata neid romula kaste.
Lisaks kõigele jäi auto silma kodulinna ümbruses suure "lärmi" pärast, rahulikult sõites, siis pandi autole peale "maakonna keeld". Elame näeme
- Kukekristjan
- Postitusi: 29
- Liitunud: 24.03.2015 14:21
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Ma ei oska muud diagnoosi panna, et ju siis on kadedadLisaks kõigele jäi auto silma kodulinna ümbruses suure "lärmi" pärast, rahulikult sõites, siis pandi autole peale "maakonna keeld". Elame näeme
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Mis kiirust üldse selle autoga püüad?
Järgmine aasta võiks A klass ikkagi juba 300+ sõita
Järgmine aasta võiks A klass ikkagi juba 300+ sõita
Volvopower @400+
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
wa666ou kirjutas:Mis kiirust üldse selle autoga püüad?
Järgmine aasta võiks A klass ikkagi juba 300+ sõita
See oli juba see aasta plaanis sõita aga võta näpust, testimiseks vähe aega ja lennukal alati mingid tagasilöögid. Kahjuks enam ühtegi sõitu ei tule ka.
Otseselt kiirust ei püüa, aga ei kujuta ette palju ~400+ratta kw sõita võimaldab üldse. Turbo üldiselt põhjas ja kui vaja paneb suurema
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
A klassi tehnikaga 2011a. 293km/h sõidetud ka ju, seda küll toonases B-Klassis. 1.8 Turbo CA18DET on praeguses mõistes A klass ikka?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Täitsa õige! Siiani parim tulemus? 289 siis teisel kohal või?Mihkel kirjutas:A klassi tehnikaga 2011a. 293km/h sõidetud ka ju, seda küll toonases B-Klassis. 1.8 Turbo CA18DET on praeguses mõistes A klass ikka?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
mis motoga soome saab oli, 305kmh
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Soomlased on jah sõitnud 2.0t kiiremini, kuid see minu 293 peaks olema eestlaste alla 2L rekord.
0,5 MW
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Aki Virtanen Saab 9-5 2.4T (170+hj) 299 305 305km/h - kiiruga leidsin selle ainult.