BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Arturo
Postitusi: 1
Liitunud: 18.01.2016 14:32

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitus Postitas Arturo »

Tehasest ongi uutel diislitel redline juba 4-4,5k rpm. Ja isegi stock M57-tel on persedünoga seda viimast otsa üle 4k lastes tunda, et jõud on maas.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitus Postitas Moss »

See 2052v sai ostetud Ebay kaudu Inglismaalt ja oli vigane. Mul oligi vaja vaid korpust. BMW foorumis maksavad sellised föönid 250...300 euri vahel. Sestap oligi kohe plaan osta odavalt korpus ja tellida Ebayst odav keskosa. Kohale tuli see kuskilt Leedust vist, firmast nimega Nerings.

Täna oli see turbo korra laual ja 5200km järel on mul päris tubli pikil6tk :ohshit
OK, möönan - ma ei pannud uusi voolikuid ja olen päris tublisti seda turbot piinanud Evrymodiga aga no krt... 5 tonni ja otsas!? 1.6bari oli maksimum, mis ma temast välja pigistada suutsin. Igaljuhul asemele läks 2260v ja samuti Neringsist tellitud keskosaga. Saab näha, kuidas see kestab.

Smells like chinese...
kuno666
Postitusi: 109
Liitunud: 13.04.2009 22:19
Asukoht: Pärnu

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitus Postitas kuno666 »

Venna autole tellisime ka mingi hiinaka peale ja see sai juba 1000km nii otsa ,et lõtkud olid igate pidi. Kakkusime turbo laiali peale seda ja võll oli jutte täis ja lillakaks tõmmanud. Õli surved olid kõik normis ja õli jõudis ilusti turboni.
rein
Postitusi: 58
Liitunud: 16.01.2005 23:40
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitus Postitas rein »

Moss kirjutas:See 2052v sai ostetud Ebay kaudu Inglismaalt ja oli vigane. Mul oligi vaja vaid korpust. BMW foorumis maksavad sellised föönid 250...300 euri vahel. Sestap oligi kohe plaan osta odavalt korpus ja tellida Ebayst odav keskosa. Kohale tuli see kuskilt Leedust vist, firmast nimega Nerings.

Täna oli see turbo korra laual ja 5200km järel on mul päris tubli pikil6tk :ohshit
OK, möönan - ma ei pannud uusi voolikuid ja olen päris tublisti seda turbot piinanud Evrymodiga aga no krt... 5 tonni ja otsas!? 1.6bari oli maksimum, mis ma temast välja pigistada suutsin. Igaljuhul asemele läks 2260v ja samuti Neringsist tellitud keskosaga. Saab näha, kuidas see kestab.

Smells like chinese...
Kuna olen piisavalt palju turbosid seest näinud,siis selline tähelepanek:kui on rõhku juurde keeratud või chipitud on esimene asi mis järele annab pikilõtk.Mingitele turbodele olen näinud paremaks tehtud määrimisega ja suurentatud kandepinnaga pikilõtku seibe.
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitus Postitas altz »

Moss kirjutas:See 2052v sai ostetud Ebay kaudu Inglismaalt ja oli vigane. Mul oligi vaja vaid korpust. BMW foorumis maksavad sellised föönid 250...300 euri vahel. Sestap oligi kohe plaan osta odavalt korpus ja tellida Ebayst odav keskosa. Kohale tuli see kuskilt Leedust vist, firmast nimega Nerings.

Täna oli see turbo korra laual ja 5200km järel on mul päris tubli pikil6tk :ohshit
OK, möönan - ma ei pannud uusi voolikuid ja olen päris tublisti seda turbot piinanud Evrymodiga aga no krt... 5 tonni ja otsas!? 1.6bari oli maksimum, mis ma temast välja pigistada suutsin. Igaljuhul asemele läks 2260v ja samuti Neringsist tellitud keskosaga. Saab näha, kuidas see kestab.

Smells like chinese...
Omal oli ühe autoga sama teema, pidevalt tekkisid pikkilõtkud turbodele, mis peal käisid. Lõpuks tuli välja, et probleem oli liialt kehvas õhu juurdevoolus. Originaal filter-kopsik või torustik oli lihtsalt ebapiisav. Turbo ees sisuliselt 0,2 bar vaakum oli ja pikkilõtk oli kiire tulema.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitus Postitas Moss »

Filter oli päris rokane jah, kui viimati vahetasin. Olen ammu tahtnud ära mõõta kadu, mis filtrisse kinni jääb. Ilmselt tuleb see to-do nimekirjas varasemaks tuua. 0,2 bari ei tundugi võibolla niipalju esmapilgul aga kui vaadata asjale Pressure Ratio nurga alt siis 1,5barise laaderõhu juures on turbo PR viidud 2,5 pealt 3,1ni.

Enamuse ajast oli siiski 1,3...1,4 bar boosti.
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitus Postitas _siim_ »

20xx
originaal 2.5 120kw

Pilt

jõnkab kuna vnt juhtimine on vale veits.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitus Postitas Moss »

Ilmselt ma pean siit tabelist midagi ise mõistma aga mida täpsemalt?

VNT juhtimine ei ole päris nii nagu peaks jah, sellest olen aru saanud.

Hetkel masinas kinni 2260v, 3" summuti ning sisuliselt sama jutt - ikka jõnksutab ja see kaob nii gaasi rohkem vajutades, kui ka vabastades.

Paar pilti sellest ka:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Seejärel saagisime välja torud ja hakkasime vaikselt neid kokku ühendama. Töö tegi tublisti hõlpsamaks töökaaslaselt ostetud lintsaag. Seekord läks alla vaid üks summutipütt, ei ütleks et oluliselt valjem sai, kui vana versioon. Vanaga oli see viga, et esimene pütt oli täpselt keset autot ning kippus igale poole end ära kraapima, samuti oli problemaatiline 4-posti tõstukilt maha tagurdamine.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Proovisõidul tundus enamvähem toimivat, boost muidugi tuli hiljem, kui 2052v'ga aga see-eest kõrgematel pööretel hingas paremini.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitus Postitas Moss »

Ütlen ausalt: kas sellest midagi välja ka tuleb - ei tea! :help
Aga Ebay'st tuli säärane vidin

Ehk siis MSA11 -> EDC15 upgrade
Vasta