BMW e36 325i
Re: BMW e36 325i
Väga vinge, võistluse päevaks keerasid natuke juurde? Ulme tulemus 330kw ratta kohta.
Re: BMW e36 325i
väga lahedalt toimib see kast. Superhea töö!
Sellega kannataks peaaegu ehk driftidagi :D
Sellega kannataks peaaegu ehk driftidagi :D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW e36 325i
Mis luuavarrest sa selle nüüd siis välja võlusid
Palju õnne 300 klubisse saamise puhul
Deiv
Palju õnne 300 klubisse saamise puhul
Deiv
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: BMW e36 325i
Oli seekord veidi parem kütus kui tankla 95.
Re: BMW e36 325i
Kas e85ga keerasid boosti ka juurde või jätsid samaks? Palju boost on kui saladus pole?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Re: BMW e36 325i
Ei olnud E85, 102 bensiin oli. Boostkontrolleri seadet sai natuke ülespoole nihutatud, aga rõhk hoopis langes veidi, 1,5 bar jäi lõpuks.
Re: BMW e36 325i
Mõnda aega on siin vaikne olnud, aga midagi on siiski vahepeal toimunud. Teen väikse kokkuvõtte.
Alustuseks, et dct-l andis siduri korv eelmisel sügisel otsad ja sellest saadik on tavaline manuaal kasutusel.
Praeguseks olen teise kasti varuosadeks hankinud ja uuel aastal saab ehk asja toimima uuesti.
Muus osas olen viimasel ajal rohkem rajasõidule panustand ja ega ma vist muud autoga see hooaeg teinudki.
Tehnika poolelt on lisandunud:
270 kraadised nukad
Mehaanilised klapitõukurid (hüvasti hüdroka tiks)
M3 eesmised amordi padjad (suurendavad ratta kallet)
Viimane tundub, et likvideeris kerge alajuhitavuse, mis varasemalt häirinud on ja ringiajad läksid ka peale seda ainult paremuse poole. Pärnus olen parima saanud nüüdseks 1:30,9 juurde.
Kuna rehvid on siinkohal väga oluline mõjutaja, siis pean ära mainima, et vanade pasteldega sõitsin.
Iga kümnendik parandust tuleb küll nüüd järjest raskemalt aga arvan, et hetke seadega on võimalik ka 1:29-sse saada. Kui mitte, siis on veel paar nippi varuks.
Järgmine aasta uuele katsele.
Alustuseks, et dct-l andis siduri korv eelmisel sügisel otsad ja sellest saadik on tavaline manuaal kasutusel.
Praeguseks olen teise kasti varuosadeks hankinud ja uuel aastal saab ehk asja toimima uuesti.
Muus osas olen viimasel ajal rohkem rajasõidule panustand ja ega ma vist muud autoga see hooaeg teinudki.
Tehnika poolelt on lisandunud:
270 kraadised nukad
Mehaanilised klapitõukurid (hüvasti hüdroka tiks)
M3 eesmised amordi padjad (suurendavad ratta kallet)
Viimane tundub, et likvideeris kerge alajuhitavuse, mis varasemalt häirinud on ja ringiajad läksid ka peale seda ainult paremuse poole. Pärnus olen parima saanud nüüdseks 1:30,9 juurde.
Kuna rehvid on siinkohal väga oluline mõjutaja, siis pean ära mainima, et vanade pasteldega sõitsin.
Iga kümnendik parandust tuleb küll nüüd järjest raskemalt aga arvan, et hetke seadega on võimalik ka 1:29-sse saada. Kui mitte, siis on veel paar nippi varuks.
Järgmine aasta uuele katsele.
Viimati muutis ivar, 20.12.2017 21:32, muudetud 2 korda kokku.
Re: BMW e36 325i
Hetkel sõidukorras ja toimib. Aeg-ajalt saavad ämblikuvõrgud välja puhutud.
Üsna vähe on küll kasutatud sel hooajal. Rajale sattusin vist ainult korra suve jooksul.
Muide, vahepeal on märkamatult kümme aastat möödunud teema alustamisest. Selleks puhuks väike videokokkuvõte, mis kõnealust masinat ehk kõige paremini iseloomustab .
https://youtu.be/igNcW1cLo9Y
Üsna vähe on küll kasutatud sel hooajal. Rajale sattusin vist ainult korra suve jooksul.
Muide, vahepeal on märkamatult kümme aastat möödunud teema alustamisest. Selleks puhuks väike videokokkuvõte, mis kõnealust masinat ehk kõige paremini iseloomustab .
https://youtu.be/igNcW1cLo9Y