Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas erxx »

Väga hull, hx35 on auto peal juba täiesti arvestatav. Ei kujuta ette kuidas sellise tsikliga sõita on, 300 pealt viskab ka vist selili. :)
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Kusjuures ei teagi, mul 200kmh pealt enam uisutama ei hakkand,seega on ilmselgelt vaja jõudu juurde :lol: Aga ei tegelikult polnud ka see ca 1kg/1hp midagi meeletut, keerasin ta üsna mitu korda tühjaks. 1kg/2hp, siis vast hakkab midagi juhtuma juba 8)
Aga tänasest- enamustel pohmell, ise aga olin päev otsa garaasis, sain lõigutud ja kokku punktitud väljalaske ja wastegate toru. Väljalase siis 3"rv ja wastegate oma 42mm rv. Vaja viia keevitajale veel kes ilusalt teeb,ise suudaksin vast mingid mustikad aind teha. Järgmine nädal tahaks saada need ka ära poleeritud..
Pilt
Pilt
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Täna sain sumpa ära poleeritud ja paika sätitud, krt radikat kinnitades tuli välja et turbo liiga kõrgel. Ei saand radikat alt kinni..Tegin vasest 5mm tihendi vahele,ja istub hästi nüüd. Prillide joonised(amordi torude kinnitused) saime ka cnc mehega valmis, keskele uputan segukella.
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas murjam »

Seda ohtu ei ole, et väljalase või turbo radikat kuumutama hakkaksid?
Jaksu!
Lauda nitro
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Krt ei teagi.maru lähedal on küll ja radika alumine osa ning turbo külmakoja vahel 5mm...Aga turbot allapoole ei kannata toppida muidu vaja õlipumpa vahele äravoolule.
Jaksu läheb tarvis :)
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas murjam »

Võib-olla mingist eraldavast plekist vms kattest on abi. Pakun pildi ja 5mm hinnangu järgi, et midagi sinna vahele panna paha ei teeks. Väljalase ikka kuumutab korralikult.
Lauda nitro
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Peab vist vaatama sinna jah midagi..esiots nii täis topitud kõike,et kerge ruumipuudus on :-D Kui kuumaks see holseti kompressori osa võib minna ?
raxx83
Postitusi: 9
Liitunud: 29.10.2015 17:05

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas raxx83 »

Kompressori koda ilmselt ei lähe nii kuumaks, et sellepärast muretsema peab, aga turbiini pool läheb küll tuliseks :-D
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Oleks pidanud kuumakoja ja kolle keraamikaga katma, pidavat natuke tempi alla tõmbama, vähemalt juttude järgi :)
Aga, ma ei tea palju teid peale turbosüsteemide ehitamise kotib, aga täna sain tagumise piduri ketta tehtud ja ka korraliku suppordi ostsin sõbralt. Eelmine aasta oli taga orig pisike ketas ning 1-kolviga support, nüüd siis 320mm ketas ja 6-kolviga. Vaja osta veel vähemalt 16mm piduripump. Praegune ketas oli algselt ümmargune aga pidin ikkagi esimeste sarnaseks tegema,seega näitasin natuke rellakat ja lasin sikk-sakiliseks :-D
Pilt

Järgmisena võtsin ette tagumise amordi vahetuse, arvasin siiamaani, et see on bolt-on aga sittagi..ülevalt silmus liiga lai ja alt kahvel liiga kitsas. Egas midagi,rellakas kätte ja saagima. Veits imelik tunne oli küll 1600e amorti saagida aga püsis see rellakas käes õnneks.
Pilt

Uus radikas tuli ka kohale,kaugelt hiinamaalt muidugi(tutika originaaliga hinnavahe ca 500e) Käes tundub igati korralik,eks siis näeb kui mahlad sisse kallata. Välimus muutus oluliselt paremaks :-D
Pilt

Prillide ülemine osa ka pooleldi valmis, tuleb veel ääred ilusaks lasta, altpoolt seest tühjemaks, rida 8mm kuuskante sisse amortide kinnitamiseks ning ära poleerida, usun et saab asja. Praegu juba oluliselt kergemaks saanud, toorik mille cnc-sse panime kaalus 13.5kg, see lauapeal aga juba 5kg. Paksus 90mm.
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Sai Helsinki motomessi jaoks kokku pandud,hommiku kella 5ni, tulemus polegi väga hull,kui mõelda,et ühtegi pistikut pole ühendatud ega pidureid samuti..järgmine nädal alustan kiige tugevdamisega.
Pilt
Pilt
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Richard Rawlings approved pill :D
Pilt
Kasutaja avatar
Cofy
Postitusi: 130
Liitunud: 07.10.2012 1:22

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas Cofy »

Nice, tegi pakkumise sulle või ? :-D
M50 stroker
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Käis rahapatakaga ringi ja ostis tuttava hotrodi ära 50k eest :) Japse ta ei osta :-D
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

täna sain lõpuks sidurikaane vaheflantsi valmis. Väike kartus oli sees kas sobib külge,kuid nagu piltidelt näga siis valatult. Minu andmete järgi peaks olema selline sidur esimene maailmas kawasaki z1000-ndele, seega eks näis kas tööle ka hakkab :D Samas hayabusadele ja teistele saab kohe riiulist neid tellida.

Pilt
Pilt
Pilt
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Krt siia pole ammu midagi kirjutanud, aga pill koos ja dünotatud nii et sõita saab. Pingis kadus tsiklil laadimine ära ja selle tõttu jäi pooleli. Mootor kuumenes samuti üle, lõi jahutusvedeliku paisupaaki ja sealtkaudu tagaratta alla.. seega kiire küsimus ringile, kui ma käiks kolleteibiga kollektori üle,siis see ilmselt peaks vähendama seda kuumust seal radika ja kollektori vahel ? Kas kuumakoda ka millegagi katta saab/tohib, nt selle sama teibiga ? Olen kõik omavahel nii lähestikku seal surund,et kuidagi vaja tempi alla saada. Panen siia ka hetke dünograafiku, 0.3 bari väiksema rõhuga sain 10hp rohkem kui eelmine aasta 1,3 bariga. Ignition modulet oleks vaja,saaks süütenurka muudetud ja eelmise aasta rõhuga oleks juba ca 300hp käes. Kuid otsustasin jätta asja selleks suveks nii nagu on, järgmine talv mootor laiali ning suured plaanid ees sellega. Tahaks kubatuuri juurde saada ja endale maagilist 400hp piiri püüda sellega. Sõita on sellega setupiga parem kui väikse turboga, jõud tuleb tasapisi ja alguses ka kuidagi palju parem. Td04 tundus et pigistas mineku algul kinni ning siis 5k pealt hakkas rebima hullult.

Pilt
Vasta