Tänud ja selge, lihtsalt oli kahtlus, et kas ja kui palju väljalaskekolle pikkus muudab seda aega, millal turbo taha tuleb. Koja suuruse kohta oli pilt selgemturbo diisel kirjutas:Lag ei olene runnerite pikkuses(vaata kasvõi seda, kuidas porsche 944T tehase kollektor on disainitud), vaid turbiinikojast, turbiini labade arvust, suurusest jne. Runnerid võiks olla ideaalis ühepikkused, kuid ei oma säästu turboka puhul nii suurt tähtsust. V8 puhul võiksid kasutada divided koda(ühe turbo puhul).
No plaanis siiski ehitada midagi enamat, kui "säästu" turbokat. Seega igasugune abi teretulnud. Lihtsam ehitada V8 mootorile 2 turbot, seega pean uurima jah, kust ja mis hinnaga. Samas e-bay odavaid täis, aga ei tea kas tasub midagi sellist muretseda, mis suht namelessid!?
Nüüd küsimus, kas teab keegi öelda, mis oleks sobilik surveaste, kui plaanis masin ehitadad biturboks ning oletame et siis 600+hp?