Optimeeritud single TB vs ITB vahe pole ilmselt märkimisväärne max jõu ega momendi osas. Mõnigane vahe on vaid responses ja sedagi vaid juhul kui kõik on nii kui peab.
Suurem vahe tuleb siis kui võrrelda ITBsid miski tehasekollektoriga, mille tootmise põhiargumentideks on olnud odav hind ja tootmise lihtsus.
Absoluutse lae kant tavakolde eest 2 klapi tehnikas on ehk selle Austraallase (rhd engineering) käes kes bemmi M20 mootoritega rinkat sõidab ja oma mitmetuhande tunni tööga on sellele mootorile ITB kitid välja töötanud mis tõesti IGAS vahemikus ühtlaselt jõudu lisab võrreldes originaalkoldega. Tema sai 170hp NA mootorile AINULT ITBdega juurde 30hp üle terva graafiku kuid kui vaadates seda mis kujuga pordi see trompet / siiber / kaanest väljuv port kokku annab peab tõdema, et see on miski mida meie ilmselt välja ei arvuta ja järgi ei tee
Eriti kui arvame, et ITBdes ei saa ju midagi keerulist olla kui olulised on ju vaid pikkus ja läbimõõt :D
Veidi aimu korrektsest pordist saab selle abil:
Kui võtta asja nii, et läbimõõduks see mis kätte saab ja pikkuseks see mis dünos hea tundub siis on tulemuseks see, et mingis alas saavutad piigi mis võib olla isegi oluliselt suurema vahega kui ülal kirjeldatud jõud kuid mingis alas kukub jõud kolinal alla.....ja seda ei saa kindlasti nii võtta, et üles tuleb juurde ja alt kaotad. Olen oma rullidel üht ITB pilli kiusanud ja eri pikkuses porti proovinud....tundub järjest keerulisem see ITB teema kui vaid süveneda :D
Kuna sina ehitad turbokat pole asi nii hull sest boosti all määravad juba teised asjad.